Onko joku antanut vaimollensa vapauden käydä nussimassa vierasta luvalla kaksistaan? Onko ryhmä toimivampi? Aitoja kokemuksia kaivataan...
Vaimoansa lainanneita?
9
175
Vastaukset
- Nainen-yössä
Mulla on sellaisia kokemuksia että eksän kanssa suhteen loppuaika oli jojottelua eli välillä oltiin yhdessä ja sitten taas erossa. Erojen aikana nainen harrasti seksiä useiden eri miesten kanssa. Se jotenkin kiihotti ja hän löi pökköä pesään kertomalla kokemuksistaan. Seksielämämme oli niihin aikoihin vilkkainta koko yhdessä olomme aikana ja tavattoman kiihkeää. Myös hän myönsi asetelman kiihottavan häntä suuresti.
Muita ongelmia suhteessamme oli kuitenkin riittämiin ja jatkoimme eri suuntiin. Molemmat ovat varmasti tyytyväisiä elämiinsä nyt, mutta todennäköisesti molempien mielessä käyvät joskus tuonaikaiset sessiot. Nainen saattoi esimerkiksi soittaa sunnuntai aamuna, ettei yöpynyt kotona. No siitä ei montaa tuntia mennyt niin taas oli housut nilkoissa - VanhaSavolainen
Jos ee ite pysty enää nin ihan sama kuka naipi.
- sdfdf
Ite kyllä pystyn ja varmaan seksinä ei parempaa seksiä saa muualta. Pointti onkin siinä, että laajennetaan tajuntaa toteuttamalla joitain fantasioita. Tietenkin arvelluttaa toteuttaa lainaamiskuvio.. ryhmässä itse näkee mitä tapahtuu.
Mulla on jo-jo suhde naapurin tyttöön. Ollaan tunnettu jo lapsuudesta asti. Sanoisin ryhmän olevan parempi.
- xdfffgg
Ryhmä löylykauha perseeseen juntit
- panomies1969
Haluatko muiden panevan vaimoasi, vai nautitko siitä , että näet vaimoasi pantavan?
- Huteros
Sekä että.. Vie kyllä parisuhdeseksin ihan uusiin fääreihin. Seksielämä parani kertaheitolla.
- Panekulta
Olen antanut luvan ja on kiihottava ajatus kun tietää oma kullan olevan nakuna toisen miehen sängyssä ja tekevän siellä kaikkea mitä mies ja nainen tuossa tilanteessa tekee.Tiedän että häntä on pantu paljaalla monta kertaa. Kiihotun siitä että vaimo tykkää kokemuksistaan ja saa olla miehen kanssa kahden, nautin siitä että hän nauttii.
- Huteros
Vieläkun pääsee nuolemaan jälkikäteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906