Onko joku antanut vaimollensa vapauden käydä nussimassa vierasta luvalla kaksistaan? Onko ryhmä toimivampi? Aitoja kokemuksia kaivataan...
Vaimoansa lainanneita?
9
157
Vastaukset
- Nainen-yössä
Mulla on sellaisia kokemuksia että eksän kanssa suhteen loppuaika oli jojottelua eli välillä oltiin yhdessä ja sitten taas erossa. Erojen aikana nainen harrasti seksiä useiden eri miesten kanssa. Se jotenkin kiihotti ja hän löi pökköä pesään kertomalla kokemuksistaan. Seksielämämme oli niihin aikoihin vilkkainta koko yhdessä olomme aikana ja tavattoman kiihkeää. Myös hän myönsi asetelman kiihottavan häntä suuresti.
Muita ongelmia suhteessamme oli kuitenkin riittämiin ja jatkoimme eri suuntiin. Molemmat ovat varmasti tyytyväisiä elämiinsä nyt, mutta todennäköisesti molempien mielessä käyvät joskus tuonaikaiset sessiot. Nainen saattoi esimerkiksi soittaa sunnuntai aamuna, ettei yöpynyt kotona. No siitä ei montaa tuntia mennyt niin taas oli housut nilkoissa - VanhaSavolainen
Jos ee ite pysty enää nin ihan sama kuka naipi.
- sdfdf
Ite kyllä pystyn ja varmaan seksinä ei parempaa seksiä saa muualta. Pointti onkin siinä, että laajennetaan tajuntaa toteuttamalla joitain fantasioita. Tietenkin arvelluttaa toteuttaa lainaamiskuvio.. ryhmässä itse näkee mitä tapahtuu.
Mulla on jo-jo suhde naapurin tyttöön. Ollaan tunnettu jo lapsuudesta asti. Sanoisin ryhmän olevan parempi.
- xdfffgg
Ryhmä löylykauha perseeseen juntit
- panomies1969
Haluatko muiden panevan vaimoasi, vai nautitko siitä , että näet vaimoasi pantavan?
- Huteros
Sekä että.. Vie kyllä parisuhdeseksin ihan uusiin fääreihin. Seksielämä parani kertaheitolla.
- Panekulta
Olen antanut luvan ja on kiihottava ajatus kun tietää oma kullan olevan nakuna toisen miehen sängyssä ja tekevän siellä kaikkea mitä mies ja nainen tuossa tilanteessa tekee.Tiedän että häntä on pantu paljaalla monta kertaa. Kiihotun siitä että vaimo tykkää kokemuksistaan ja saa olla miehen kanssa kahden, nautin siitä että hän nauttii.
- Huteros
Vieläkun pääsee nuolemaan jälkikäteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384