JUMALAN JÄRJESTYS JA JOHDATUS!!!

HerranARMOSSA

Jeesus Kristus on elävän Jumalan poika ja Jeesuksen nimi on pyhä. Murheella olen lukenut sivuja ja todennut miten helposti tuodaan näkyjä ja unia, jotka ei ole sanan mukaisia, ovat sielullisia ja ihmisen mielikuvitusta.

Perusteluni on Jumalan sanan kautta tutkittua, sillä ei Jumala anna näkyjä päivittäin ja ei yliammuttuja asioita.

Jeesus ilmestyi Stefanukselle kuoleman edessä vahvistukseksi, sillä Jumala näki sen hyväksi , kun häntä kivitettiin.

Jumalan sana on aina järjestyksen ja viisauden sana ja opetus, kun sitä tutkitaan rukoillen.

Jumala itse sanoo sanassaan, että koetelkaa onko ne Jumalasta.

Tämä aika rehottaa levällään kaikenlaisten sielullisten tarinoiden muodossa, jossa käytetään kevyesti Jeesuksen Kristuksen pyhää nimeä.

Matt.7: 20-23. Matt.7: 13-14 .

Jumala sanoo että ihminen ei saa tuomita ja se on Jumalan sana.
Jumala kuitenkin kehottaa valvomaan ja tutkimaan kaiken Jumalan sanan valossa.

Kaikki on Jumalan edessä joskus tutkittavana ja valintamme on ratkaiseva sen suhteen ollaanko Jeesuksessa puhtaalla sydämen nöyryydellä.

Sillä aika kaiken harhaopin kautta tuonut ja tuo valhetta ja käyttää Jumalan sanaa väärin eksyttääkseen etsivän, jos ei ole sanan tuntemusta ja Jumalan todellista johdatusta.

Jes.11:1-5 Siinä Herra on järjestyksen ,viisauden ja Herran pelon henki.
Jumala kaikkivaltias Isä on pyhä ja Jeesus Kristus on tullut maailmaan antamaan pelastuksen, että löytäisimme totuuden ja varmuuden pelastuksesta.

JUMALA anna näkökykyä ja sanasi nälkää, että saisimme tulla tuntemaan koko rakkautesi totuudessa ja Jumalan tahdossa Jeesuksessa Kristuksessa.

29

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinetti1

      ... tarkoittanet minua....

      • kirjoituksista

        15.9.2015 19:50

        tässä ohje tähän... :)

        Jeremiasta Luku 23:28 ja 29

        28. Profeetta jolla on uni, kertokoon unensa.

        Mutta jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti.

        mitä tekevät oljet jyvien seassa?

        sanoo Herra.

        29. Eikö minun sanani ole kuin tuli, sanoo Herra ja kuin vasara joka murtaa kallion?


      • kirjoituksista

        15.9.2015 17:22

        sitten tämä vielä unohtu sanoa että jos jollakin ja joillakin on kaunoja ja oppi riitoja niin ne unohdetaan ja sovitaan ne tässä ja nytten ja annetaan toisillemme anteeksi ja pyydämme anteeksi ketä olemme luokanneet ja pilkanneet ja toisin päin ja jatkamme sovinnosssa eteen päin tästä lähin?

        naitä ei enää nosteta esille eikä muistella pahalla?


    • Inhottavarealisti

      Aloittajalla taitaa olla suuri tarve lähinnä saarnaamiseen ja sen julistamiseen, että HÄN on erikoistapaus. Missään määrin tässäkään avauksessa ei ole kyse palstan aiheesta: tämä on, kuten sanoin, saarnaa ja uskonnollista paatosta.

      "Jumala sanoo että ihminen ei saa tuomita ja se on Jumalan sana.

      Jumala kuitenkin kehottaa valvomaan ja tutkimaan kaiken Jumalan sanan valossa."

      Suomennan: Periaatteessa ihminen ei saa tuomita, MUTTA avaaja saa.

      • Inhottavarealisti

        Suomennan taas edellä olevan:

        Avaaja julistaa eri mieltä kanssaan olevat ja varsinkin allekirjoittaneen "riivaajaksi" ja "laittomuuksien tekijäksi". Hän itse luonnollisestikin on jotain Aivan Muuta.

        Toisessa pätkässä hän julistaa, että Taivaaseen pääsee sieltä "kapeasta portista" vain uskomalla hänen laillaan.


      • Inhottavarealisti

        Jos ei ole, ei ole Sinunkaan. Olemme vain kaksi ihmistä esittämässä mielipiteitä. Vai oletko Sinä jokin yli-inhimillinen olento?


      • Inhottavarealisti

        Et varmasti, et. Esitä ne mielipiteesi sitten.


    • Saaananpalvoja

      Kuka haluu taivaasee ku helvetis on paremmat bileet

      • Inhottavarealisti

        Höpön höpön. Aloittaja ottaa mielivaltaisesti Raamatusta tiettyjä kohtia ja alkaa sitten käytännössä niillä lyödä toisia ns. "päin näköä".

        Vanha tuttu klise on, ettei uskon nimissä tuomita. Juuri sitä avaaja tekee. Hän ratsastaa Raamatulla ja julistaa siis tuomiota Jumalan nimissä. Suora tuomio puetaan Raamatun lauseiksi ja fraaseiksi, mutta juuri siitä on kysymys.

        Jos avaaja on eri mieltä tulkinnoista kuin allekirjoittanut, hän voi aivan vapaasti selittää, mitä hänen lauseensa tarkoittavat!


      • KristusjaMuhammad

        Vastaus väärää Herraa palvelevalle:

        Älkää villeimmissäkään kuvitteluissanne luulotelko itsellenne, että helvetissa olisi hetkeäkään mukavaa. Ei, se on hirvittävä rangaistuksen paikka, jossa rikkomuksiin syyllistyneitä rangaistaan heidän rikkomuksistaan Kaikkivaltiaan Pyhän Säätämyksen mukaisesti eikä kukaan sinne joutuva kykene niitä pakenemaan. Ja jo täällä ajassa saatana uhraa säälittä hänelle antautuneita maksamaan hänen yhteisönsä syntivelkaa. Saatana on julma kumppani.

        Mutta uskollisille palvelijoille varatussa paratiisissa on mukavaa.


        22: 19 On kaksi ryhmää, jotka kiistelevät Herrastaan. Siksi onkin uskottomille leikattu tuliset vaatteet, ja heidän päänsä ylitse vuodatetaan kiehuvaa vettä.
        22: 20 Se liuottaa heidän sisuksensa sekä myös heidän ihonsa.
        22: 21 Ja heitä piestään rautasauvoin.
        22: 22 Joka kerran, kun he tuskissaan haluavat päästä sieltä pois, heidät työnnetään sinne takaisin, ja heille sanotaan: »Maistakaa palamisen tuskaa.»
        22: 23 Totisesti, jotka uskovat ja harjoittavat hyviä tekoja, heidän Jumala antaa astua puutarhoihin, joiden kautta virrat juoksevat. He saavat kantaa kultaisia rannerenkaita ja helmiä, ja heidän vaatteensa ovat silkkiä.
        22: 24 Heitä opastetaan jalosti puhumaan ja heidät johdatetaan ainoan ylistetyn tielle. (Koraani 22:19-24)

        44: 38 Me emme vain huvin vuoksi ole luonut taivaita ja maata sekä mitä niiden välillä on,
        44: 39 vaan Me olemme luonut ne täydellä todella, mutta useimmat heistä ovat tietoa vailla.
        44: 40 Totisesti, ratkaisun päivä on heille kaikille määrätty,
        44: 41 se päivä, jolloin ystävä ei ole ystävälle hyödyksi eivätkä he saa lainkaan apua,
        44: 42 paitsi ne, joita Jumala armahtaa. Hän on totisesti mahtava, armollinen.
        44: 43 Totisesti on Zakkuum-puu
        44: 44 syntisten ravintoa.
        44: 45 Kuin öljysakka se kiehuu heidän vatsassaan,
        44: 46 niinkuin kuuma vesi kiehuu.
        44: 47 »Ottakaa hänet kiinni ja raahatkaa hänet keskelle helvettiä!
        44: 48 Kaatakaa sitten hänen päänsä yli kiehuvaa vettä hänelle piinaksi!
        44: 49 »Maista, sinä mahtava ja kunnianarvoisa!»
        44: 50 Totisesti, tämä on se rangaistus, jota te epäilitte.
        44: 51 Totisesti ne, jotka karttavat pahaa, ovat turvallisessa paikassa,
        44: 52 puutarhoissa ja lähteiden partaalla,
        44: 53 puettuina silkkiin ja samettiin, ja katsoen toisiaan kasvoista kasvoihin.
        44: 54 Niin on oleva, ja Me yhdistämme heidät puhtaaseen, ihanaan kumppaniin.
        44: 55 Siellä turvassa on heille tarjolla kaikenlaisia hedelmiä,
        44: 56 ensimmäisen kuoleman lisäksi he eivät siellä maista kuolemaa, ja Hän säästää heiltä helvetin piinan
        44: 57 Herrasi armosta; tämä on suuri autuus.
        44: 58 Me olemme tehnyt sen helposti tajuttavaksi omalla kielelläsi, jotta he ottaisivat varoituksesta vaarin.
        44: 59 Odota siis! Totisesti hekin odottavat. (Koraani 44:38-59)


        47: 15 Tällainen on kuvaus paratiisista, joka on luvattu niille, jotka karttavat pahaa: siellä on virtoja, joiden vesi ei samene, maitovirtoja, joiden maku ei muutu, viinivirtoja, suloisia juoda, ja kirkkaita hunajavirtoja. Ne, jotka siellä asuvat, saavat Herraltaan kaikenlaisia hedelmiä ja anteeksiannon. Ovatko he niinkuin ne, joilla on asuntona tuli ja jotka saavat juoda kiehuvaa vettä, niin että se raastaa rikki heidän sisuksensa? (Koraani 47:15)


      • Inhottavarealisti

        Tiedätkös... Olen ilmeisesti kaikin puolin PAHA ihminen, mutta silti kykenen keskustelemaan faktapohjaisesti. Sinulle se ei käy ja siksi lähdet nimittelemään ja haukkumaan.

        Tavallaan säälin Sinua. Olet omien toimintataspojesi vanki. Syystä, joka jäänee pimentoon, et osaa toimia normaalisti, kun törmäät eriäviin mielipiteisiin. Se on surullista.

        Olitpa sitten trolli tai liikkeellä vakavin mielin, olen surullinen puolestasi. Et Sinä taida muuta voida tuon uhosi lisäksi. Koeta jotenkin jaksaa.


      • Inhottavarealisti

        Niin... Kohtahan alkaa Voice of Finland. Hyvä ohjelma! Sen löydän edestäni.


    • sinetti1

      ... ja nyt haluat kivittää ja tuomita minut....

      • Inhottavarealisti

        Tuomitseminen ja syyttäminen on katsos joillekin se uskon ydin.


      • sinetti1

        ihmeellistä IR, että sinä yksin olet puolustamassa minua, kiitos...


      • Inhottavarealisti

        Tämä on kuules Sinetti vain keskustelua. Täällä kiistelevät mielipiteet, eivät ihmiset. Tai, niin pitäisi asioiden olla. Tämän tyyppisille keskustelupalstoille eksyy ihmisiä, joiden elämässä on jotakin vinksallaan. Siksi sitä omaa pahaa oloa on muihin heijastettava. Lisäksi tulevat sitten ne trollit ja häiriköt, jotka kuvittelevat oikeasti olevansa hyvinkin hauskoja sotkiessaan keskustelua. Ja valitettavasti en sulkisi pois sitäkään vaihtoehtoa, että Suomi24 tietoisesti värvää tänne toisia provosoimaan ihmisiä. Ainakin teoriassa se on mahdollista.

        Muistan muuten ihan hyvin aiemmin mainitsemasi nimimerkin "yksin armossa". Hän on opettaja koulutukseltaan kuten minäkin - tai niin hän ainakin sanoi. Muistaakseni saimme hänenkin kanssaan syytöksiä siitä, että flirttailimme, kun emme koko ajan vain kinastelleet. Ajattele: se oli siis flirttailua, kun hetken vain keskustelimme tavallisten ihmisten lailla! Epäilen, että ystävämme palstakeisari oli täällä jo silloin tuomioitaan julistamassa. Hänen maailmansa on täynnä vihaa ja hänben omaa, Täydellistä Uskoaan. Hän on ilmeisesti Jumalan Sijainen Maan Päällä!

        Suodata pois ne typeryydet, joita tänne palstalla pörräävä häiritsevä kärpänen tuottaa. Niin minäkin teen. Ei hänen jutuillaan ole merkitystä.


      • sinetti1

        Aamen!


      • sinetti1
        sinetti1 kirjoitti:

        Aamen!

        ... tuo aamen oli IR:lle.


      • Inhottavarealisti

        Minä kyllä olin siinä uskossa, että olen ihan verta ja lihaa? Pikkuruinen nälkä on ja kropassa tuntuvat eilisen treenin jäljet. Olenkin siis henkiolento ja vielä riivaaja? Kovaa on tämä riivaajahengen elämä...


      • Inhottavarealisti

        Tarkoitin, että täällä on yhtä paljon merkitystä kaikkien jutuilla. Kaikki me täällä esitämme mielipiteitämme. So simple?


    • sinetti1

      Onko Pyhä Järjestys kaiken tämän takana?

      • sinetti1

        ... taisinpa astua isoille varpaille... mutta Herra Sebaot, Israelin Jumala on puolellani.


      • Inhottavarealisti
        sinetti1 kirjoitti:

        ... taisinpa astua isoille varpaille... mutta Herra Sebaot, Israelin Jumala on puolellani.

        "Pyhä Järjestys" on lähinnä koominen kirjoittaja.


    • sinetti1

      Matt.7

      20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

      21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Matt.7: 13-14

      13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

      14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

    • täältäpuuttuurakkaus

      Olen seurannut sivusta aloittajan kirjoituksia ja toimintaa ja se näyttää tältä:
      Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
      1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
      2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
      3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
      4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
      5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
      7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
      8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
      9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
      10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
      11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
      12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
      13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

      • rakkauson

        uskovan tärkein hedelmä.


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala on rakkaus . . .

        . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

        . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !

        TEHKÄÄ PARANNUSTA . . . RAKKAUDETTOMUUDESTANNE . . .

        ----------------------------------------------------------------------------

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13995781/rakkaudettomuudestamme-tahdomme-tehda-yhdessa----

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • mitäsanot

      tästä sananpaikasta:
      1. Kor. 14:1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, etenkin profetoimisen lahjaa.

      • 4355ppp

        Niinpä niin.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4065
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      210
      2041
    3. 133
      1607
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      60
      994
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      979
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      162
      937
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      895
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    Aihe