Palstan sisältö on pääosin täyttä humpuukia. Sen täyttää osittain ateistien järkähtämätön sokea usko, että he ovat oikeassa. Puolustaakseen sokeaa uskoaan he käyttävät kaikki tunnetut menetelmät ajaakseen asiaansa. Heidän asiansa on puolustaa uskoaan. Jumalaa ei ole, he vaativat. Jumalasta saa puhua vain ateisti joka tietää että Jumalaa ei ole. Muut ovat heille palstan vihollisia, ja vihollisina heitä tullaan kohtelemaan.
Osittain palstan humpuukiluonne on peräisin palstaa hyväksikäyttäviltä uskovaisilta. He suoltavat aloituksia aloituksien perään, aiheilla joilla ei ole mitään yhteyttä ateismiin. He luulevat että määrä korvaa laadun. Samaa luulee myös palstan silloin tällöin äityvä trolli, joka tuottaa silloin määrällisesti enemmän viestejä kuin lähes muu väki yhteensä. Trollin avulla ateistit puhdistavat silloin tällöin palstan liian älykkäistä postaajista.
Olen tarkastellut tätä palstan syklisyyttä jonkin aikaa. Ateistit jotka pitävät tätä keskustelun foorumia omanaan, alueena jota he saavat kontrolloida, alentuvat eläimen tasolle voidakseen jatkaa pimeydessä vaeltamista.
Palstalla kieroillaan
28
70
Vastaukset
- hienoo.seurakuntaa
Uskonnot ja uskomukset - palstalla riehuvat myös Jeesuksen Saarnaajat ,raukat, eivät osaa edes postittaa viestejään oikeille palstoille. Olen tarkastellut tätä palstan syklisyyttä jonkin aikaa, ja poistattanut sykleittäin tulevat Jeesus-onJeesviestit.
pimeydessä vaeltamista, on koko Kristityt ns. elämä, jos omaa jumalaansa toitotetaan palstoille, joihin se ei kuulu. Jumala pani toisen vaimon tiineeksi, ja tässä on koko kurja kirjan anti.
Jaahas, poistetaans taas täältä kanssakristittyjen avuksia, ne eivät kuulu tänne.
Minä olen teitä parempaa hienoo.seurakuntaa Jeesuksessa ja en suveitse moista
Amen! Olen siunattu!
Lestadiolainen Werty, älä vastaa palleinesi KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS!- huomioikaatodellisuutta
Nikkivaras on osa ateistien kieroilua. Nikkivaras on ateistien lemmikki. Ateistit keskustelevat mielellään samaan tyyliin kuin nikkivaras. Pilkaten, häpäisten ja typeryyteen alituisesti sortuen. Valehdellen, varastaen ja saatanan kätyrinä toimien.
- viimeinenlohikaani
suomi24 palstat ovat kaikki pääosin humpuukia moderoinnin puutteen vuoksi. mitä sitten jumaliin tulee niin yhdestäkään ei ole ensimmäistäkään todistetta, paimentolaismiesten keksimät tarinat tuhansia vuosia sitten eivät kelpaa millään järkevällä mittapuutta todisteeksi.
- taneko
Jumalaa ei voi järjellä löytää, edes uskon kautta, tarkoitaahan se, :ihminen ei voi löytää Jumalaa. Tämän takia Evankelisiat, tuhlaavat elämänsä turhaan julistukseen ja ovat vihaisia.
on täysin mahdotonta löytää Jumala, joka on salannut itsensä viisailta ja oppineilta ja ilmoittanut itsensä. Se on sen tähden, että ei ole Jumalaa. - uskonratkaisu111111
taneko kirjoitti:
Jumalaa ei voi järjellä löytää, edes uskon kautta, tarkoitaahan se, :ihminen ei voi löytää Jumalaa. Tämän takia Evankelisiat, tuhlaavat elämänsä turhaan julistukseen ja ovat vihaisia.
on täysin mahdotonta löytää Jumala, joka on salannut itsensä viisailta ja oppineilta ja ilmoittanut itsensä. Se on sen tähden, että ei ole Jumalaa.Ihan hyviä pointteja ja hyvä asiallinen tyyli mutta " jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan."
On niin mahtavaa, että saadaan uskoa Raamatun lupauksiin: ) - huomiokykykateissako
uskonratkaisu111111 kirjoitti:
Ihan hyviä pointteja ja hyvä asiallinen tyyli mutta " jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan."
On niin mahtavaa, että saadaan uskoa Raamatun lupauksiin: )Sä et kanssa yhtään kato mihin sä oikein vastaat.
- vm41
Hyvänen aika sentään !!
"Uskis" itkee jälleen tyhmyyksissään, vaikka on itse hakeutunut turvaa, sekä tukea etsien ihan väärälle palstalle ???
Ei voi muuta kuin ihmetellä, sekä sääliä, noin vähän ymmärrystä saaneen mielen koukeroita, sekä kiemuraisia ajatuksia ??
Luulisi nyt edes sen verran osaavan edes tavata, että eroittaa sanan
USKOVA tai ATEISTI ??
Näköjään tyhmyys, sekä tietämättömyys kulkevat käsikädessä.- köh.köh
Eroittaa? Voi kun itse osaisit kunnollista suomen kieltä.
- näinseon
Ateisti sanoo reilusti, että jumalaa ei ole olemassa. Mitä kieroilua se on? Uskova esittää todisteena kaikenlaista mutu-tuntumaa ja mielikuvituksen luomia hahmoja. Sitäkään ei voi sanoa kieroiluksi, se on pelkkää palturia.
- voi.hallelujaa.sentäs
Niin totta. Uskovaisina pärjäävät parhaiten juuri tekopyhät kaksinaamaiset lierot, joilla on mielessään vain suunnitelmat kierot nyhtää mummoilta rahat syytämällä heidän niskaansa helvetit ja muut pahat.
- uskonratkaisu111111
"Ateisti sanoo reilusti, että jumalaa ei ole olemassa. Mitä kieroilua se on?"
En epäile, että ateistit kieroilis sen enemmän ku kukaan muukaan. Jokane ihminen on Raamatun mukaan valehtelija. Ei siinä oo eroa uskovaisen eikä ateistin välillä. Oo siunattu. - voi.hallelujaa.sentäs
"Ateisti sanoo reilusti, että jumalaa ei ole olemassa. Mitä kieroilua se on?"
En epäile, että ateistit kieroilis sen enemmän ku kukaan muukaan. Jokane ihminen on Raamatun mukaan valehtelija. Ei siinä oo eroa uskovaisen eikä ateistin välillä. Oo siunattu.Lopeta sitten valehtelusi kurja, äläkä siellä kerro typeriä satujasi!
- uskonratkaisu111111
voi.hallelujaa.sentäs kirjoitti:
Lopeta sitten valehtelusi kurja, äläkä siellä kerro typeriä satujasi!
Vaikka mä oisinkin valehtelija, niin ei se tee Jumalan Sanaa valheeksi. Sana oli jo ennen ku ihmistä oli edes luotu.
- rehtiateisti
"Ateisti sanoo reilusti, että jumalaa ei ole olemassa. Mitä kieroilua se on? Uskova esittää todisteena kaikenlaista mutu-tuntumaa ja mielikuvituksen luomia hahmoja. Sitäkään ei voi sanoa kieroiluksi, se on pelkkää palturia."
Niinhän se menee, että oma puoli on hyvä, reilu, ja vastapuoli puhuu pelkkää palturia. Juu, niin varmaan, omassa mielikuvituksessa!
Niinkö yksinkertaista sinulle on totuus ja valhe? - voi.hallelujaa.sentäs
Vaikka mä oisinkin valehtelija, niin ei se tee Jumalan Sanaa valheeksi. Sana oli jo ennen ku ihmistä oli edes luotu.
"Sana oli jo ennen ku ihmistä oli edes luotu."
Ei voinut olla, koska ei ollut ketään sanomassa mitään. Sinä tietenkin luulet, että ennen ihmistä Jumalasi kyyhötti ensin 50000 miljardia vuotta yksinään pimeässä aivan hirveässä pakkasessa ennen kuin tajusi laittaa valot päälle. Sitä ennen hän sokkona kirjoitteli Raamattuaan, siis ilman valoja. Tiesi jo tuolloin, että hänen luomistyönsä menee päin helvettiä, mutta - katos kehveliä - päätti kuitenkin panna tehden. Sitten hän vielä suuttui omalle aikaansaannokselleen ja yritti tuhota sen, vaikka hyvin tiesi itse Raamattua suuunnitellessaan, että sekin menee pieleen. Se sinun Jumalasi on kyllä todella surkea kaikessa mitä yrittää. Hirttäisi itsensä mokoma tampio. Jaa niin mutta eihän se perkele edes kuole. On se kans onkelma. - näinseon
rehtiateisti kirjoitti:
"Ateisti sanoo reilusti, että jumalaa ei ole olemassa. Mitä kieroilua se on? Uskova esittää todisteena kaikenlaista mutu-tuntumaa ja mielikuvituksen luomia hahmoja. Sitäkään ei voi sanoa kieroiluksi, se on pelkkää palturia."
Niinhän se menee, että oma puoli on hyvä, reilu, ja vastapuoli puhuu pelkkää palturia. Juu, niin varmaan, omassa mielikuvituksessa!
Niinkö yksinkertaista sinulle on totuus ja valhe?Niin on. Jos ei se sulle ateistina ( jos nyt olet ollenkaan ateisti) riitä niin se on sun asiasi.
- uskonratkaisu111111
"Sana oli jo ennen ku ihmistä oli edes luotu."
Ei voinut olla, koska ei ollut ketään sanomassa mitään. Sinä tietenkin luulet, että ennen ihmistä Jumalasi kyyhötti ensin 50000 miljardia vuotta yksinään pimeässä aivan hirveässä pakkasessa ennen kuin tajusi laittaa valot päälle. Sitä ennen hän sokkona kirjoitteli Raamattuaan, siis ilman valoja. Tiesi jo tuolloin, että hänen luomistyönsä menee päin helvettiä, mutta - katos kehveliä - päätti kuitenkin panna tehden. Sitten hän vielä suuttui omalle aikaansaannokselleen ja yritti tuhota sen, vaikka hyvin tiesi itse Raamattua suuunnitellessaan, että sekin menee pieleen. Se sinun Jumalasi on kyllä todella surkea kaikessa mitä yrittää. Hirttäisi itsensä mokoma tampio. Jaa niin mutta eihän se perkele edes kuole. On se kans onkelma."Tiesi jo tuolloin, että hänen luomistyönsä menee päin helvettiä, mutta - katos kehveliä - päätti kuitenkin panna tehden. Sitten hän vielä suuttui omalle aikaansaannokselleen ja yritti tuhota sen, vaikka hyvin tiesi itse Raamattua suuunnitellessaan, että sekin menee pieleen.
Ainoastaan Luojan luomistyön lopputulos oli sinällään epäonnistunut, mutta luodusta tuli kuitenkin sellainen kuin oli tarkoituskin tulla eli epätäydellinen.
Jumala ei koskaan yrittänyt tuhota ihmistä.
"Hirttäisi itsensä mokoma tampio. Jaa niin mutta eihän se perkele edes kuole."
Ei hirttänyt mutta kuoli ristillä ja syy ei ollut surkeudessa vaan siinä, että Hän kuoli syntiemme tähden. Ja kyllä Jeesus ihan oikeasti kuolikin mutta myös heräsi kuolleista: ) oo siunattu. - voi.hallelujaa.sentäs
"Tiesi jo tuolloin, että hänen luomistyönsä menee päin helvettiä, mutta - katos kehveliä - päätti kuitenkin panna tehden. Sitten hän vielä suuttui omalle aikaansaannokselleen ja yritti tuhota sen, vaikka hyvin tiesi itse Raamattua suuunnitellessaan, että sekin menee pieleen.
Ainoastaan Luojan luomistyön lopputulos oli sinällään epäonnistunut, mutta luodusta tuli kuitenkin sellainen kuin oli tarkoituskin tulla eli epätäydellinen.
Jumala ei koskaan yrittänyt tuhota ihmistä.
"Hirttäisi itsensä mokoma tampio. Jaa niin mutta eihän se perkele edes kuole."
Ei hirttänyt mutta kuoli ristillä ja syy ei ollut surkeudessa vaan siinä, että Hän kuoli syntiemme tähden. Ja kyllä Jeesus ihan oikeasti kuolikin mutta myös heräsi kuolleista: ) oo siunattu."Jumala ei koskaan yrittänyt tuhota ihmistä."
Taaskin valehtelet. Jumala järjesti kuulemma suuret tulvat tuhotakseen surkeaa luomistyötään. Sodomat ja Gomorrat paukkuivat, kun Jumalaa vitutti oman luomistyönsä kehnous. Mutta eivät ne tuhoutuneet. Piti laittaa oma poika uhrattavaksi omaa vihaansa tyynnytelläkseen.
"Ei hirttänyt mutta kuoli ristillä"
Eipäs kuollut! Kunhan näytteli kuollutta. Jumala oli muka tapattavinaan kolmanneksen itsestään omaa vihaansa tyynnytelläkseen. Ja tuo Jumalan viha johtui siitä, että hän oli perin surkea luomaan mitään itselleen kelvollista. Ja syntiemme tähden. Voi herran jee että uskovaiset ovat yksinkertaisia tolloja. Kyllä ne omat "synnit" pitää jokaisen itse sovittaa, eikä kuvitella, että kun joku tapetaan niin sitten minun "syntini" on sovitettu. - uskonratkaisu111111
"Jumala ei koskaan yrittänyt tuhota ihmistä."
Taaskin valehtelet. Jumala järjesti kuulemma suuret tulvat tuhotakseen surkeaa luomistyötään. Sodomat ja Gomorrat paukkuivat, kun Jumalaa vitutti oman luomistyönsä kehnous. Mutta eivät ne tuhoutuneet. Piti laittaa oma poika uhrattavaksi omaa vihaansa tyynnytelläkseen.
"Ei hirttänyt mutta kuoli ristillä"
Eipäs kuollut! Kunhan näytteli kuollutta. Jumala oli muka tapattavinaan kolmanneksen itsestään omaa vihaansa tyynnytelläkseen. Ja tuo Jumalan viha johtui siitä, että hän oli perin surkea luomaan mitään itselleen kelvollista. Ja syntiemme tähden. Voi herran jee että uskovaiset ovat yksinkertaisia tolloja. Kyllä ne omat "synnit" pitää jokaisen itse sovittaa, eikä kuvitella, että kun joku tapetaan niin sitten minun "syntini" on sovitettu."Jumala järjesti kuulemma suuret tulvat tuhotakseen surkeaa luomistyötään. Sodomat ja Gomorrat paukkuivat, kun Jumalaa vitutti oman luomistyönsä kehnous."
Jumala ei koskaan tuhonnut ihmistä. Hänhän jätti Nooan henkiin, että ihmissuku saisi voisi jatkaa olemistaan. Voit lukea kertomusta Sodomasta ja Gomorrasta niin kuin itse haluat, mutta tuskinpa jumalaa "v******" sellainen minkä itse oli ennalta Raamattuun kirjottanut.
"Jumala oli muka tapattavinaan kolmanneksen itsestään omaa vihaansa tyynnytelläkseen. Ja tuo Jumalan viha johtui siitä, että hän oli perin surkea luomaan mitään itselleen kelvollista."
Voit toki uskoa, että Jumala "tappoi" kolmanneksen itestään vihaansa tyynnytelläkseen. Mutta Jumalalla varmasti ois muitakin keinoja jos tarkotus ois vaan vihaa tyynnytellä. Raamatusta välittyy se, että Jumala anto ainoon poikansa siksi, että Pyhä henki oli jo ennen luomista kirjoittanut niin Raamattuun.
- a----a
Vaan kun se käännytys on teidän hommianne. Ei pidä suuttua ja alkaa noin kiukuttelemaan, kun se ei onnistu.
Kuka täällä kieroilee, kaikki jotka uskovat, ateistikaan ei tiedä onko jumalaa olemassa, hän vain uskoo niin, joten jumala on tai ei on uskomus, joten kiistely jumalan olemassaolosta on silloin mieletön kysymys.Tuo asia ratkeaa kun kaikenlainen usko päättyy. silloin tiedämme mikä se on , sillä
kristittyjen juutalaisilta lainaama jumala se ei voi olla, koska Jeesuskin halusi hajoittaa sen teppelitkin, niin ettei jää kiveä kiven päälle. Jeesus ei puhunut jumalasta vaan luonnonlaeista jotka ovat pysyviä ja ikuisia.Jeesus ei ollut uhri, sillä hänen kohtalonsa oli seurausta hänen toiminnastaan.
Tekipä ihminen hyvää takka pahaa, niin sillä on seuraksensa.Uskontokin sanoo tekevänsä hyvää mutta sen seuraukset saattavat olla pahoja, ja historia todistaa sen, sillä seurauksena on ollut tämä kaaosmainen kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta, ja ateistit tekevät käytönnössä samaa- vm41
On ihmisiä, sekä ihmisiä.
Toiset vain ovat heikompia, sekä alttiimpia ulkoisille vaikutteille, eivät näin ollen mahda mitään itselleen.
Onneksi olen vahva sekä "uskomaton".- mjhgfrdewrt6y7u8
Lapsi sinä olet vielä, tuttipulloa vailla.
Kun viisautesi kasvaa tarjotaan sitten vahvempaa purtavaa
- sivustaseurannut
Onhan täällä myös fiksuja ateistikirjoittajia. Ehkä hieman kuppikuntaisia. Trollaajia tai muuten vain ateisteina tai uskiksina hörhöileviä tyyppejä loput.
- Arvaatko
Mistähän minä tiedän mihin kuppikuntaan sinä kuulut?
- sivustaseurannut
Arvaatko kirjoitti:
Mistähän minä tiedän mihin kuppikuntaan sinä kuulut?
Helppohan se on arvata että en kuulu ateisteihin, mutta mitä sillä on oikeastaan väliä. Pääasia on vain että pysytään asialinjalla. Toki huumorikin käy oikein käytettynä.
- hihhulihihhii
"Palstan sisältö on pääosin täyttä humpuukia."
Totta, siitä pitävät uskovat huolen. Esimerkiksi Uskonkatkaisun1111111 ainoassakaan viestissä ei koskaan ole järjen tai asian hiventäkään, mutta silti hän suoltaa niitä koko ajan kymmenittäin liukuhihnalta.
"Ateistit jotka pitävät tätä keskustelun foorumia omanaan"
Ateistit pitävät Ateismi-palstaa omana palstanaan? No huhhuh mitä kavalaa kieroilua. Miksi ateistit eivät ymmärrä että palsta on tarkoitettu ainoastaan uskovien julistus- ja käännytystyöhön? Hävytöntä.
"alentuvat eläimen tasolle voidakseen jatkaa pimeydessä vaeltamista." Ja siinä taas kuvasit erinomaisesti uskovien toimintaa. Jatkavat suoraan keskiajan pimeydestä kumpuavaa umpipimeyttään, jossa ei pieninkään järjen valo koskan pilkahda.- jhgfdewrt6789iu
Siis mitä???????????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790