Taistelee kaikkien elävien olentojen hyväksi .
ÄITIS joukko ottaa rahat mitä ISIS on vieny ja meinaa käyttää päin helvettiä!
ÄITIS ryhmän tarkoituksena on rakentaa paratiisi tähän planETaan , eli sielujen vaaratonta eloa, eloa jossa kaikki elävät harmoniassa ja pystyvät aivan samanlaisiin "ihme" tekoihin kuin jo kourallinen ihmisiä maailmassa. Eli pystyvät elämään ilmankosteuden ja valon ravinnolla.
Asiasta on tutkittuja todistettuja tapauksia jo kourallinen.
ÄITIS ryhmään kuuluvat todellisesti rohkeimmat hipit jotka eivät arvostele rahanvirtaa jos se ei satuta ketään eikä itseään.
ÄITIS ryhmän jäsenet ymmärtävät että jos eloton materia lisääntyy niin elävä ohessa vähentyy. Jos maan kehon sidosaineet eli öljy pumpataan muoviksi eli lisääntyväksi painovoimaksi maapallon kiihtyesti haurastuessa, ÄITIS ryhmäläiset ymmärtävät ettei tällainen toiminta pitkälle katsottuna kanna kuin maailman romahtamiseen taas pelikentän uusiksi.
SUOMEEN RANTAUTUNUT ÄITIS RYHMÄ
ParatistiRyhmäÄITIS
2
197
Vastaukset
- kuka-on-mikä
Olenkin katsonut äitiäni jo syntymästä alkaen, että onko se mahdollinen terroristi. En ole vielä humannut mitään sellaista.
Toisaalta mietin, että onko ÄITIS ryhmä sitten (ähly)ITIS eli itäkeskus.
Ota tuosta nyt sitten selvää että mikä on mikä ja missä on kuka. Mitä mieltä sinä olet? - o_isis_und_osiris
äitis taisteli ku sut sai
ehhhehehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705