Märkä alapää ällöttää...

maikki1234

Olen 23-vuotias nainen. Vuoden olen seurustellut ja tämä mies on ainut seksikumppanini. Seksimme toimii ja kummatkin saadaan joka kerta. Nautin seksistä mutta aina miehen laukeamisen jälkeen jotenkin ällöttää. Vaikka pesen mällit pois nii silti sieltä tulee nestettä vielä aamullakin. Koko yön saa olla alapää märkänä. Tämän takia joskus käytämmekin kumia. Tiedän että seksi on luonnollinen asia ja naisen homma vaan on "kantaa" ne spermat, mutta koen tuon jotenkin vaan "alentavana" , kun mies saa vaa ruikkia nesteensä eikä tiedä miltä naisesta tuntuu joka kerta pestä ne pois. Märkä pillu vaa ei tunnu kivalle ja pelottaa et tuleee sit vielä joku tulehdus.. Huoh. Haluaisin päästä eroon tästä ongelmasta ja nauttia vaan seksistä.. Onko vastaavia tuntemuksia?

8

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loverman-77

      Yleensä naisia lähinnä kiihottaa se märkyyden tunne ja ajatus siitä että on saatu. Suurin ongelma on siinä miten asian ajattelet. Muista että siinä että pillusi valuu ei ole mitään likaista vaan kaikki on täysin luonnollista ja puhdasta, liika peseminenkään ei ole hyväksi. Pikkuhousunsuojaa pöksyihin jos noloja tilanteita pelkäät, tsemppiä ja nautinnollisia hetkiä ;)

      • Naineen

        Samaa mieltä, minusta on vaan kiihottavaa kun spermat valuu hiljakseen pois.
        Tavallaan kun kumin kans touhuu jotain jää puuttumaan


    • Grrrrrr

      Voi sinua! Rakas miehesi on pitänyt sinua hyvänä, tuntenut sellaista mielihyvää kanssasi että on lauennut - ja tuottanut viestisi mukaan laukeamisen myös sinulle. Ihanaa :)

      Sanoitkin että sattuu nyt vaan olemaan niin että meillä naisilla on se kolo, joka tuon sperman ottaa vastaan. Jos se olisi toisin päin niin miltä sinusta tuntuisi jos hän tosissaan valittelisi asiasta?

      Ymmärrän tavallaan sen että voi tuntua kurjalta valua (ja minusta tuntuu että myös vähän haiskahtaa) seksin jälkeen, tosiaan joskus vielä seuraavanakin päivänä.
      Kunnon pesu on tietysti hyvä tehdä - minä käytän kunnon suihkua emättimeen. Pari kertaa olen laittanut pienen tamponin paikoilleen, silloin ei ainakaan valu, jos se märkyys on se suurin ongelma.

    • 890b0

      Ota siltä mällit käteen. Niin mekin tehdään.

    • kjhkjhkjh

      Jos tuollainen häiritsee, niin mielestäni ne paukut voi ampua kyllä vaikka vatsalle kun vetää ulos viimehetkellä..Ei ole pakko laittaa sisään nestehiä.

    • hyväkuulija

      Sperma sisällä on kaunis asia, ei ruma.
      Kuvittele, että samalla tavalla kuin ääntelit orgasmissasi, halusit ja halusit.
      Valuva sperma on kaikuja noista huudoista. OK?

    • jdhgsfgah

      Ompele pillus umpeen niin ei tule sitä ongelmaa.

    • tästä_tykkään

      Kaikenlaisia valittajia sitä on. Luonnollinen asia seksin jälkeen toi on. Siinä mtn alentavaa ole!! Älä tee tuosta rasitetta itsellesi.
      Valittaako miehesi sinusta?

      Toi mällit käteen juttu kuulostaa samalta kuin runkkais yksinään. No thaks. Meillä ei tulla koskaan noin tekemään.

      Vaimo nielee tai pyytää halukkaasti lastin persereikään. Joskus vatsalle tuun, mutta erittäin harvoin. Takaapäin naidessa voi samalla rasvailla persereiän valmiiksi. Sitten ennen h-hetkeä kalu perseeseen ja yhtäaikanen loppuhuipennus.
      Aivan mahtavaa naida syvälle perseeseen, kun saa painaa koko kalun sisään ja antaa sykkiä hiljalleen ihan pohjalle. Persereikä suorastaa lypsää munan tyhjäksi. Kokeilkaa ihmeessä. Sieltä ne valuu paremmin ulos, kun käy pöntöllä istunnolla...

      Niin, paitsi se joka ketjun "löylykauhamies" on erijuttu. Hänellä on jäänyt jtn traumoja, joko kylpemisestä ta löylykauhasta tai perseestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe