Arvaa harmittiko, no jaa liukkaille pääsin.
Katupartiolaisen kotona yöllä mamu turvana
20
106
Vastaukset
- mamuliukas
Hopi hopi lääkäriin ennekuin nuppi tipahtaa lerssistä
- ryhmäale
Meitä on niin paljon, että mennään tilataksilla, meitä katupartiolaisia.
ryhmäale kirjoitti:
Meitä on niin paljon, että mennään tilataksilla, meitä katupartiolaisia.
Over 9000!
- kotouttamiinen.jatkuu
Halonen sanoi Ylen Ykkösaamussa, että katupartioita on vaikea hallita ilman pahojen sivuvaikutusten syntymistä.
http://demokraatti.fi/halonen-katupartioita-vaikea-hallita/
kaikkien tiedossa jo- Katumatutliikkeelä
Suvakkeja on hallittava muuten tiedossa vakavia sivuvaikutuksia, tärrrjjå Hölönen imbesilli vailla vertaa kaipaa myös katumatuja kulmilleen!
- realismi
pari pientä katupartiota ei riitä enskesänä suomen raiskaustilastot triplaantuvat?
- amor.amor
Tuskin riittääkään, kevät saa ihmeitä aikaan, jopa rakkaudenkin
Ei edes hillitse...
Suomen kansalle aseet(mamut poislukien) ja kaduille ja poluille partioimaan...
Siinä trikki! =D
- matuteitervetulleita
Jokaiseen matukuntaan perustettava suojeluskuntajoukot, täysillä valtuuksilla.
Ei anneta matuille pikkusormeakaan. - syrjäkyläläinen
Ajaako katupartiointi sitten raiskaajat semmoisille kaduille missä ei ole katupartio toimintaa.
- laajat.alueet
Poliisi valvoo, saapuukin melkein samana vuorokauden aikana jos kerkii.
- fgr54hg
laajat.alueet kirjoitti:
Poliisi valvoo, saapuukin melkein samana vuorokauden aikana jos kerkii.
Tuskin kerkii kun jossain oli kuulemma joku Make jonka mopo kulkee 10km/h yli sallitun, joten täytyyhän sitä etsiä koko aseman voimin.
fgr54hg kirjoitti:
Tuskin kerkii kun jossain oli kuulemma joku Make jonka mopo kulkee 10km/h yli sallitun, joten täytyyhän sitä etsiä koko aseman voimin.
xD True story, bro...
- Thisisrape
Tuskin sinulle silti flaksi käy
- muuten.vaan
Onko teillä tytärtä?
- Lisää.virkoja
Poliisin resussit on rajalliset.
- lauhtumaan.päin.kelit
Mitähän tarkoittaa, että liukkaille pääsin, minusta se on joutumista. Rolli pitää olla ja vähintään potkuri jos edemmäks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233