Arvaa harmittiko, no jaa liukkaille pääsin.
Katupartiolaisen kotona yöllä mamu turvana
20
95
Vastaukset
- mamuliukas
Hopi hopi lääkäriin ennekuin nuppi tipahtaa lerssistä
- ryhmäale
Meitä on niin paljon, että mennään tilataksilla, meitä katupartiolaisia.
ryhmäale kirjoitti:
Meitä on niin paljon, että mennään tilataksilla, meitä katupartiolaisia.
Over 9000!
- kotouttamiinen.jatkuu
Halonen sanoi Ylen Ykkösaamussa, että katupartioita on vaikea hallita ilman pahojen sivuvaikutusten syntymistä.
http://demokraatti.fi/halonen-katupartioita-vaikea-hallita/
kaikkien tiedossa jo- Katumatutliikkeelä
Suvakkeja on hallittava muuten tiedossa vakavia sivuvaikutuksia, tärrrjjå Hölönen imbesilli vailla vertaa kaipaa myös katumatuja kulmilleen!
- realismi
pari pientä katupartiota ei riitä enskesänä suomen raiskaustilastot triplaantuvat?
- amor.amor
Tuskin riittääkään, kevät saa ihmeitä aikaan, jopa rakkaudenkin
Ei edes hillitse...
Suomen kansalle aseet(mamut poislukien) ja kaduille ja poluille partioimaan...
Siinä trikki! =D
- matuteitervetulleita
Jokaiseen matukuntaan perustettava suojeluskuntajoukot, täysillä valtuuksilla.
Ei anneta matuille pikkusormeakaan. - syrjäkyläläinen
Ajaako katupartiointi sitten raiskaajat semmoisille kaduille missä ei ole katupartio toimintaa.
- laajat.alueet
Poliisi valvoo, saapuukin melkein samana vuorokauden aikana jos kerkii.
- fgr54hg
laajat.alueet kirjoitti:
Poliisi valvoo, saapuukin melkein samana vuorokauden aikana jos kerkii.
Tuskin kerkii kun jossain oli kuulemma joku Make jonka mopo kulkee 10km/h yli sallitun, joten täytyyhän sitä etsiä koko aseman voimin.
fgr54hg kirjoitti:
Tuskin kerkii kun jossain oli kuulemma joku Make jonka mopo kulkee 10km/h yli sallitun, joten täytyyhän sitä etsiä koko aseman voimin.
xD True story, bro...
- Thisisrape
Tuskin sinulle silti flaksi käy
- muuten.vaan
Onko teillä tytärtä?
- Lisää.virkoja
Poliisin resussit on rajalliset.
- lauhtumaan.päin.kelit
Mitähän tarkoittaa, että liukkaille pääsin, minusta se on joutumista. Rolli pitää olla ja vähintään potkuri jos edemmäks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423