Tälläkin palstalla on ohjeistettu, mistä kohteista pitäisi säästää ja vastaavasti avustaa. Ensimmäiseksi minulle tuli mieleen juorulehdet, joiden ostamista voisi vähentää. Siis ne viikkolehdet, joita tilataan muka hyvien ohjelmatietojen takia. Juorulehdiksi lasken myös iltapäivälehdet.
Kumpikin lajityyppi vetoaa ihmisten tirkistelyn haluun ja myy nimenomaan onnettomuuksilla, toisten epäonnella ja syyttämisellä.
En silti tarkoita, etteikö myös meidän, jotka emme näitä muutenkaan osta, pidä keräykseen osallistua.
Mistä säästäisin auttaakseni
3
538
Vastaukset
- jajfsafj5öfacsvöa
Kaikki urheilutapahtumat, jonnin joutavat lätkä- koris-, lentismatsit jne. Tosin niihin on toisilla kausikortti, joten se ei kaikilla toimi. Samoin turhat kulttuuririennot, kuten konsertit, näytelmät ja ooppera. Elokuvat voi jättää katsomatta ja videot vuokraamatta. Tosin näin luomme lisää kärsimystä, kun kassavirrat tyrehtyy ja työntekijät saa kenkää?
- niitä
kukaan kehtaa ostaa muutenkaan, ainakaan julkisesti.
- B. Hope
Säästäisin kansalaisia Halosen tekopyhyydeltä, jos vain voisin.
Voihan tuo itsekin tajuta erota, huonosti hoitamastaan tehtävästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151