SUVAKIT HALUAA KULKEA YKSIN !

ryhmäkävelijä

Eivät kaipaa ryhmän tukea. No omapahan on asia. Kärsikää yksin. Ei käy kateeksi yksinäisiä kulkijoita !!!

6

79

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eineosaa_vastata

Suvakeilta meni sormi suuhun. Mitäköhän tuohon vastaisi, että rasisti provosoituisi ???

• Aloittaja varmaan kokenut saman hermoromahduksen kuin useat vielä järjissään olevat...

Siksi(saatan kuullostaa sydämmettömältä, mutta olen kusipää paskiainen) en välitä kauheasti enää näistä mamujen jutuista...

Hyysärit halusivat turvattoman Suomen, sen he saivat...
      Mamuja on yli toivotun rajan, raiskauksia joiden laatu satakertainen vrt suomalaisen tekemän raiskauksen tason...

No, eipä ole oma ongelmani koska en kauheasti mamuja näe, säälin niitä jotka joutuvat tämän kanssa elämään...

Ilkeää sanoa, mutta en voi välittää jokaisesta raiskausuutisesta, koska tuntuu että ongelma on kasvanut lannistumattomaksi ongelmaksi johon ei puututa tarpeeski eikä kukaan oikein enää välitä, plus ei voi enää tietää oliko raiskattu suvakki, rasisti, tms...

Onhan toki piristävää että näitä turvapaikan saantivaatimuksen kiristämisiä suunnitellaan, mutta suurin paha on jo tapahtunut... Se on laajempi...

Juuri tämän takia että suvakit haluavat kulkea yksin, en voi kauheasti myötätuntoa jakaa enää edes raiskatuille...

Toivottavasti Kyllikin sisaret saa mamujen huomion siinä missä Odinit saivat median, poliisin ja hallituksen huomion...

Ehkäpä mamut vie osan hyysäreistä mukanaan ja sitten käy samoin kuin sille kristitylle...

• suvakinperspyörii

petolinnun perse naama suvakit oikein toivovat matujen käyvän kimppuun, persettään pyörittävät vielä lisäksi, muuten eivät saa matulta moloa..

• amislainen
    • bungabunga

Tytöt! Kun keli lämpenee, niin eikun minihametta päälle ja yöllä yksin junalla Tapanilaan. Eksotiikka on taattua, somalitakuulla...

• u.u.u.a.a.aaaaa

Kaisanimenpuiston läpi vielä kierros varmuuden vuoksi, jos saanti ei muuten ole taattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      41
      1992
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      90
      1035
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      292
      897
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      295
      824
    5. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      810
    6. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      49
      809
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      704
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      665
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      648
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      613
    Aihe