Eivät kaipaa ryhmän tukea. No omapahan on asia. Kärsikää yksin. Ei käy kateeksi yksinäisiä kulkijoita !!!
SUVAKIT HALUAA KULKEA YKSIN !
6
69
Vastaukset
- eineosaa_vastata
Suvakeilta meni sormi suuhun. Mitäköhän tuohon vastaisi, että rasisti provosoituisi ???
Aloittaja varmaan kokenut saman hermoromahduksen kuin useat vielä järjissään olevat...
Siksi(saatan kuullostaa sydämmettömältä, mutta olen kusipää paskiainen) en välitä kauheasti enää näistä mamujen jutuista...
Hyysärit halusivat turvattoman Suomen, sen he saivat...
Mamuja on yli toivotun rajan, raiskauksia joiden laatu satakertainen vrt suomalaisen tekemän raiskauksen tason...
No, eipä ole oma ongelmani koska en kauheasti mamuja näe, säälin niitä jotka joutuvat tämän kanssa elämään...
Ilkeää sanoa, mutta en voi välittää jokaisesta raiskausuutisesta, koska tuntuu että ongelma on kasvanut lannistumattomaksi ongelmaksi johon ei puututa tarpeeski eikä kukaan oikein enää välitä, plus ei voi enää tietää oliko raiskattu suvakki, rasisti, tms...
Onhan toki piristävää että näitä turvapaikan saantivaatimuksen kiristämisiä suunnitellaan, mutta suurin paha on jo tapahtunut... Se on laajempi...
Juuri tämän takia että suvakit haluavat kulkea yksin, en voi kauheasti myötätuntoa jakaa enää edes raiskatuille...
Toivottavasti Kyllikin sisaret saa mamujen huomion siinä missä Odinit saivat median, poliisin ja hallituksen huomion...
Ehkäpä mamut vie osan hyysäreistä mukanaan ja sitten käy samoin kuin sille kristitylle...- suvakinperspyörii
petolinnun perse naama suvakit oikein toivovat matujen käyvän kimppuun, persettään pyörittävät vielä lisäksi, muuten eivät saa matulta moloa..
- amislainen
Lienevät tottuneet jo koulssa.
Tällaista Suomen kouluissa on tehty iät ja ajat.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1401244217841 - bungabunga
Tytöt! Kun keli lämpenee, niin eikun minihametta päälle ja yöllä yksin junalla Tapanilaan. Eksotiikka on taattua, somalitakuulla...
- u.u.u.a.a.aaaaa
Kaisanimenpuiston läpi vielä kierros varmuuden vuoksi, jos saanti ei muuten ole taattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393