Eivät kaipaa ryhmän tukea. No omapahan on asia. Kärsikää yksin. Ei käy kateeksi yksinäisiä kulkijoita !!!
SUVAKIT HALUAA KULKEA YKSIN !
6
52
Vastaukset
- eineosaa_vastata
Suvakeilta meni sormi suuhun. Mitäköhän tuohon vastaisi, että rasisti provosoituisi ???
Aloittaja varmaan kokenut saman hermoromahduksen kuin useat vielä järjissään olevat...
Siksi(saatan kuullostaa sydämmettömältä, mutta olen kusipää paskiainen) en välitä kauheasti enää näistä mamujen jutuista...
Hyysärit halusivat turvattoman Suomen, sen he saivat...
Mamuja on yli toivotun rajan, raiskauksia joiden laatu satakertainen vrt suomalaisen tekemän raiskauksen tason...
No, eipä ole oma ongelmani koska en kauheasti mamuja näe, säälin niitä jotka joutuvat tämän kanssa elämään...
Ilkeää sanoa, mutta en voi välittää jokaisesta raiskausuutisesta, koska tuntuu että ongelma on kasvanut lannistumattomaksi ongelmaksi johon ei puututa tarpeeski eikä kukaan oikein enää välitä, plus ei voi enää tietää oliko raiskattu suvakki, rasisti, tms...
Onhan toki piristävää että näitä turvapaikan saantivaatimuksen kiristämisiä suunnitellaan, mutta suurin paha on jo tapahtunut... Se on laajempi...
Juuri tämän takia että suvakit haluavat kulkea yksin, en voi kauheasti myötätuntoa jakaa enää edes raiskatuille...
Toivottavasti Kyllikin sisaret saa mamujen huomion siinä missä Odinit saivat median, poliisin ja hallituksen huomion...
Ehkäpä mamut vie osan hyysäreistä mukanaan ja sitten käy samoin kuin sille kristitylle...- suvakinperspyörii
petolinnun perse naama suvakit oikein toivovat matujen käyvän kimppuun, persettään pyörittävät vielä lisäksi, muuten eivät saa matulta moloa..
- amislainen
Lienevät tottuneet jo koulssa.
Tällaista Suomen kouluissa on tehty iät ja ajat.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1401244217841 - bungabunga
Tytöt! Kun keli lämpenee, niin eikun minihametta päälle ja yöllä yksin junalla Tapanilaan. Eksotiikka on taattua, somalitakuulla...
- u.u.u.a.a.aaaaa
Kaisanimenpuiston läpi vielä kierros varmuuden vuoksi, jos saanti ei muuten ole taattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32613311- 2325430
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112958- 1712198
- 1362098
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131708Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos961403Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon451217Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891090