Miksi vain Kamuttaja herättää tunteita

Lähtöisin.Lieksasta

Olen Helsingissä opiskeleva nuori mies kotoisin Lieksasta, ja seurannut tämän palstan välityksellä tapahtumia joista lehdet eivät kerro.
Mielenkiinnolla luen myös kotiseutuni vanhoja tapahtumia ja historiaa. Niitä ovat useat kirjoittajat kirjoitelleet ja suurkiitos niistä.

Yksi asia on pistänyt oudosti silmään. Jos nimimerkki Kamuttaja kirjoittaa jotain niin hänen mollauksensa alkaa heti eikä itse asia tunnu kiinnostavan lainkaan. Oudointa on kuinka hänen sanomisiaan vääristellään surutta ja vaaditaan joka asiaan perusteluja joita ei vaatijat edes itse esitä.
Tällä nimimerkki Kamuttajalla näkyy kuitenkin olevan paljon tietoa joka on pysynyt pimennossa, ne ovat omakohtaista muistitietoa ja monien vanhojen haastattelutietoa. Niihin ei linkkejä löydy mistään.
Hän kertoo luennoivansa vielä vaikka on eläkkeellä.

Nyt teen nimimerkki Kamuttajalle muutaman kysymyksen joihin voi vastata jos haluaa, jos ei vastaa niin ei se mitään. Jos pelkäätte henkilöllisyyden paljastuvan niin parempi jättää vastaamatta.
Jostain syystä nämä kolme asiaa on tullut päälimäisiksi asioiksi jotka kiinnostaa.

1. Mitä aihetta käsittelette seuraavassa luennossa ja milloin se on.
2. Olette ilmeisesti opiskellut muuallakin kuin Suomessa, missä?
3. Olette maininneet joskus olleenne urheilija, voitteko kertoa lajia.

Kaiken lopuksi muistutan, etten ole Kamuttaja, enkä aavista kuka hän voisi olla, mutta iän uskon olevan aika korkean.

76

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinnä.syy

on vanhin mukana oleva asiakirjoittaja ja nyt joku sekopää yrittää karkottaa hänet

• Tällä palstalla saa rapaa niskaan jokainen nimimerkillä kirjoittava. Se on ilmeisesti palstalla reihuville häiriköille punainen vaate. Toivottavasti Kamuttaja ei siitä piittaa, vaan jatkaa kirjoittelua.
        Peukut kamuttajalla!

• OnTheTop kirjoitti:

Tällä palstalla saa rapaa niskaan jokainen nimimerkillä kirjoittava. Se on ilmeisesti palstalla reihuville häiriköille punainen vaate. Toivottavasti Kamuttaja ei siitä piittaa, vaan jatkaa kirjoittelua.
        Peukut kamuttajalla!

Kiitos paljon.
        En piittaa häiriköistä.

• ioipohprr

Kamuttaja kirjoittaa asiaa ja on aina kohtelias. Sitä eivät kestä ne jotka haluaisivat täyttää palstan häiriköinnillä ja joutavalla propagandalla.

• hissan-ope

Kamuttaja kertoilee lukemiaan historia kirjoja ja väittää niitä hänen omiksi arkistoikseen.

• triLerppakulli

Kamuttaja on idiootti.

• Ei.väitä
        hissan-ope kirjoitti:

Kamuttaja kertoilee lukemiaan historia kirjoja ja väittää niitä hänen omiksi arkistoikseen.

Kerro yksikin kohta.

• Wikmanni

Te kaksi edellistä sen sanoitte niin kuin asia on.

• wikmanni

Tarkoitin 2ensimmäistä

• wikmanni
        wikmanni kirjoitti:

Tarkoitin 2ensimmäistä

Tarkoitin mitä tarkoitin ja tarkistin vielä tarkoitukset omista arkistoista, jotka olen saanut Pietari Brahelta ja Pielisjärveläiseltä talollisen pojalta Hesekiel Herbekseltä.

• hiohoiiihhhi

Trollit ja häiriköt kaipaavat sitä huomiota kun heidän kirjoituksiinsa suututaan ja niihin vastataan. Kaikkein eniten heitä ärsyttää se, kun heihin ei kiinnitetä mitään huomiota tai henkilö jota he yrittävät ärsyttää ei suutu.

• kylläsesuuttuu

"henkilö jota he yrittävät ärsyttää ei suutu."
        Vaan kamupa suuttuu ja alkaa nimitellä.

• nautitko.valehtelusta
        kylläsesuuttuu kirjoitti:

"henkilö jota he yrittävät ärsyttää ei suutu."
        Vaan kamupa suuttuu ja alkaa nimitellä.

näytä missä kamuttaja on haukkunut ja nimitellyt senkin valehtelija

• Sitä minäkin ihmettelen.

Vastailen kysymyksiisi:

1. Vanhan Rooman rakennustekniikka.
      Aloitan maanantaina.
      Kaikki luennot ovat hyvin vanhaa historiaa, osa Assyriasta ja Babyloniasta.

2. Olen opiskellut Suomessa, Ruotsissa, Amerikoissa.
      Joissain olen myös opettanut samalla.

3. Lähinnä kamppailulajeissa on suurin menestys.

Jos joku näillä selvittää kuka olen, niin hyvä on.

• tulenkyllä

"1. Vanhan Rooman rakennustekniikka. Aloitan maanantaina."

Missä, Lieksassako? Kerro paikka ja aika, tulen tukka putkella kuuntelemaan. Aihe kyllä kiinnostaa.

• hissanopemyös
        tulenkyllä kirjoitti:

Missä, Lieksassako? Kerro paikka ja aika, tulen tukka putkella kuuntelemaan. Aihe kyllä kiinnostaa.

OPetushallituksen etälukiossa näkysi olevan alkamassa moinen kurssi. Sillai ikävä, että eipä noissa tekijöissä näy sitä kamuttajaan sopivaa nimeä löytyvän.
        Päätelmä. Kamuttajan horinat senkus jatkuu.

• tulenkyllä kirjoitti:

Ei ole Lieksassa.
        Varmaan koko kysymys oli vitsiksi tarkoitettu.
        Et taitaisi ehtiä junallakaan tulla tänne.

• hissanopemyös kirjoitti:

OPetushallituksen etälukiossa näkysi olevan alkamassa moinen kurssi. Sillai ikävä, että eipä noissa tekijöissä näy sitä kamuttajaan sopivaa nimeä löytyvän.
        Päätelmä. Kamuttajan horinat senkus jatkuu.

Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen oppilaitoksen kanssa, vaikka arvostan sitä suuresti.
        Luennoin kuulijoille livenä en etänä.
        Kuulijat ovat alan ihmisiä joilla on suuri tietous ja tuntemus asiasta, ei siis maallikoita.

• DDDDDDD
        kamuttaja kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen oppilaitoksen kanssa, vaikka arvostan sitä suuresti.
        Luennoin kuulijoille livenä en etänä.
        Kuulijat ovat alan ihmisiä joilla on suuri tietous ja tuntemus asiasta, ei siis maallikoita.

Huh huh, nyt pojalla mopo karkaa jo aivan tyystin. Kukaan tai mikään ei käytä yli 80-vuotiaita luennoitsijoita. Uusi Munchausen on syntynyt.

• nauraa-teille
        kamuttaja kirjoitti:

Ei ole Lieksassa.
        Varmaan koko kysymys oli vitsiksi tarkoitettu.
        Et taitaisi ehtiä junallakaan tulla tänne.

"Varmaan koko kysymys oli vitsiksi tarkoitettu."

Siinä poika jo itsekin tunnustaa, on vitsi ajatella tulevansa hänen luennolleen. Koko juttu luennoista ja Roomasta on pelkkä vitsi, ettäkö työ jo tajuu. Se hööpöttää teitä hyväuskosia ja nauraa keinutuolissaan räkästä nauruaan.

• nauraa-teille kirjoitti:

"Varmaan koko kysymys oli vitsiksi tarkoitettu."

Siinä poika jo itsekin tunnustaa, on vitsi ajatella tulevansa hänen luennolleen. Koko juttu luennoista ja Roomasta on pelkkä vitsi, ettäkö työ jo tajuu. Se hööpöttää teitä hyväuskosia ja nauraa keinutuolissaan räkästä nauruaan.

Ei sinua ole liioilla lukemisen ymmärtämisillä rasitettu.
        Vitsinä pidin sitä, että Lieksassako luennoisin.

En arvannut, että joku olisi niin yksinkertainen ja kuvittelisi minun siellä luennoivan, kun kerran asun täällä Syvässä Etelässä (huom. isot kirjaimet).

• Kurapuro

Sinulle lähtöisin Lieksasta,olen täysin samaa mieltä miksi aina kun Kamuttaja aloittaa jonkun kiinnostavan asian vaikka Lieksasta sinne löytyy sotkijoita joilla ei todella ole mitään tietoa itse asiasta,ymmärrän senkin,että meillä kaikilla ei ole hyvä olla mutta se ei minun mielestä ole syy miksi pitää sotkea asiallisia kirjoituksia.Avatkaa palsta ja kertokaa mikä ahdistaa voisi ehken löytyä jopa apua .Hyvää Uutta Vuotta sulle ja Kamuttajalle terveyttä .Tavataan asiallisella palstalla.

• Timitranniemi

Olet oikeassa Kamuttaja on asiallinen mies. Hyvää Uutta vuotta sinulle myös

• Tervehdys Kurapuro ja Timitranniemi!
        Olen ajatellut, että on ehkä hyväkin tuo pahan olon purkaminen täällä jos ei uskalla mennä terapiaan.
        Ei se minua loukkaa eikä suututa, lähinnä säälittää.
        Tavataan vielä täällä ilmeisesti monta kertaa.
        Hyvää loppuvuotta teille molemmille.

Ei oo Lieksan voittanutta, ylikäynyttä Pielisen!

• mee-jonnekin
        kamuttaja kirjoitti:

Tervehdys Kurapuro ja Timitranniemi!
        Olen ajatellut, että on ehkä hyväkin tuo pahan olon purkaminen täällä jos ei uskalla mennä terapiaan.
        Ei se minua loukkaa eikä suututa, lähinnä säälittää.
        Tavataan vielä täällä ilmeisesti monta kertaa.
        Hyvää loppuvuotta teille molemmille.

Ei oo Lieksan voittanutta, ylikäynyttä Pielisen!

"Olen ajatellut, että on ehkä hyväkin tuo pahan olon purkaminen täällä jos ei uskalla mennä terapiaan."

En huomaa tässä kenenkään muun purkavan pahaa oloaan kuin sinun itsesi. Mee terapiaan, sinulla mopo karkaa jo täysin. Aloita Paiholasta.

• tässätotuutta

Jos puhuisi asioista jotka on voinut itse kokea niin a vot. Mutta kun alkaa esittää erehtymätöntä historiantutkijaa 1600-luvun asioista vaikka selvästikään ei ole minkään lajin tutkija niin se närästää. Ei oikea tutkija puhuisi Valtakunnan pääkaupungin arkistoista. Ensinnäkin, valtakunta ei sekään ole erisnimi ja kirjoitetaan pienellä kuten kreivikin ja toiseksi oikea tutkija puhuisi oikeilla nimillä Kansallisarkistosta ja sen alaisista arkistoista kuten esim. Joensuun maakunta-arkisto.
      Myös vihjailut Tukholman arkistoihin ovat täyttä satua.

Ja sekin paljastaa kun ei suostu kertomaan mitään lähteistään vaikka kuinka monesti ja nätisti sitä häneltä kysytään. Näin ei oikea tutkija menettelisi koskaan.

Entäs nuokin opiskelut ja opettamiset sitten. Mitä on alaa opiskellut, minkä nimisissä oppilaitoksissa, mitä loppututkintoja suorittanut ? Kaikki on aina yhtä hämärää selittelyä mutta ei mitään selvää vastausta mihinkään asiaan.

Henkilönä ei minulla ole mitään häntä vastaan mutta kukaan ns. oikea tutkija ei usko hänen juttuihinsa pätkän vertaa.

• oolalaaa

Sinä purat vain omaa katkeruutta aivan selvästi.

• yöuniauttaisi
        oolalaaa kirjoitti:

Sinä purat vain omaa katkeruutta aivan selvästi.

menisit nukkumaan jo!

• tässsätotuutta.valeet

Selvästi on tutkija ja ilmeisesti juuri historian. Katso luennon aihe.

• Sinulle "tässätotuutta".

Pidätkö minua aivan tyhmänä?
        En kai minä kerro oppilaitosta, aikaa enkä opintoaineitani.
        Jos niin tekisin niin minun olisi syytä mennä hoitoon.
        Sehän olisi sama kuin kertoisin kuka olen, missä asun, ja suuren osan henkilökohtaista tietoa itsestäni, kuten nykyiset yhteystietoni, osoitteita ja puhelin numeroa myöten.
        Ei tämä ole työhakemus eikä CV, sillä minulla riittää töitä aivan liikaakin jaksamiseeni verraten.

Pistä malliksi sinä ensin niin, että voi varmistaa ne.
        Ei mitään mainintoja vanhan ruotsin kielen osaamisesta, tai historian tuntemisesta.

• tässätotuutta
        kamuttaja kirjoitti:

Sinulle "tässätotuutta".

Pidätkö minua aivan tyhmänä?
        En kai minä kerro oppilaitosta, aikaa enkä opintoaineitani.
        Jos niin tekisin niin minun olisi syytä mennä hoitoon.
        Sehän olisi sama kuin kertoisin kuka olen, missä asun, ja suuren osan henkilökohtaista tietoa itsestäni, kuten nykyiset yhteystietoni, osoitteita ja puhelin numeroa myöten.
        Ei tämä ole työhakemus eikä CV, sillä minulla riittää töitä aivan liikaakin jaksamiseeni verraten.

Pistä malliksi sinä ensin niin, että voi varmistaa ne.
        Ei mitään mainintoja vanhan ruotsin kielen osaamisesta, tai historian tuntemisesta.

"En kai minä kerro oppilaitosta, aikaa enkä opintoaineitani."

Kerroit muistavasi kun sotavankeja palautettiin. Se tapahtui 1944. Jos sen ajan muistat niin olet jo 80-85 vuotias eikä missään oppilaitoksessa käytetä niin vanhoja opettajia. Tuota myöhempinä vuosina ei Lieksaan palautettu enää yhtään sotavankia.

"Ei mitään mainintoja vanhan ruotsin kielen osaamisesta"

Brahen historiakohdassa kyllä mainitset, joko unohtui. Ehkäpä unohdus johtuu korkeasta iästäsi.

• palaa.peruskouluun
        tässätotuutta kirjoitti:

Kerroit muistavasi kun sotavankeja palautettiin. Se tapahtui 1944. Jos sen ajan muistat niin olet jo 80-85 vuotias eikä missään oppilaitoksessa käytetä niin vanhoja opettajia. Tuota myöhempinä vuosina ei Lieksaan palautettu enää yhtään sotavankia.

Brahen historiakohdassa kyllä mainitset, joko unohtui. Ehkäpä unohdus johtuu korkeasta iästäsi.

Et ymmärrä lukemaasi. Ruotsilla tarkoitti sinua

• tässätotuutta kirjoitti:

Taas kirjoitetun tekstin ymmärtämistä sinulle.
        Jos virkkeessä on viitattu, tai mainittu joku/johonkin henkilöön tai asiaan, ja hänelle tarkoitetaan joku kysymys/huomautus tai joku muu, niin viittausta ei enää tarvita, eikä pidä käyttää.

Tässä suora lainaus.
        "Pistä malliksi sinä ensin niin, että voi varmistaa ne.
        Ei mitään mainintoja vanhan ruotsin kielen osaamisesta, tai historian tuntemisesta."

Tajusitko, että tarkoitin sinua edellisellä virkkeellä joten kieliopin mukaan seuraavakin lausahdus oli sinulle?

Kaikkiko sinulle pitää selittää kädestä pitäen.

Tämä oli viimeinen selitys, ymmärrä tai ole ymmärtämättä tästä lähtien.

• hupskeikkas

Opetushallitus ja etälukio. Luennon aihe. Puuttuu vaan tuo kamuttaja.

• iookoijki

1. Eurooppalainen ihminen
        2. Kansainväliset suhteet
        3. Suomen historian käännekohtia
        4. Ihminen, ympäristö ja kulttuuri
        5. Suomen vaiheet esihistoriasta autonomian aikaan
        6. Kulttuurit kohtaavat

Tässä ovat kaikki etälukion aiheet, ei näy olevan mitään Rooman valtakunnan rakentamiseen liittyvää. Jäit taas kerran kiinni valheesta häirikkö.
        Et näy tietävän ollenkaan kuinka etälukiossa opiskellaan, etkä varmaan mistään muustakaanlukiossa opiskelusta, siksi sorrut noin yksinkertaisiin valheisiin.
        Keksi jotain uskottavampaa valhetta. Tuo kaikki vain lisää Kamuttajan uskottavuutta, koska mitään todellista ei ole häntä vastaan valheita vain, toinen toistaan paksumpia..

• hupskeikkas

On meillä siinä opettaja tämä Kamuttaja. Opettaa olevinaan aihetta ja ei tiedä ees sivua, mistä retostelee. Ja taas raasu syyllisty haukkumiseen. Tuossapa sulle linkki, mulkero.
        http://www02.oph.fi/etalukio/kuvataide/kurssi2/kappale4_1.html

• hupskeikkas kirjoitti:

On meillä siinä opettaja tämä Kamuttaja. Opettaa olevinaan aihetta ja ei tiedä ees sivua, mistä retostelee. Ja taas raasu syyllisty haukkumiseen. Tuossapa sulle linkki, mulkero.
        http://www02.oph.fi/etalukio/kuvataide/kurssi2/kappale4_1.html

Taasko näet minut.
        Uskotko tuohon väitteeseen itsekkään, vaiko vain minua mustataksesi sanot noin?
        Olen ollut koneen ääressä vasta vähän aikaa ja tuo on kirjoitettu tunteja sitten.

• hupskeikkas
        kamuttaja kirjoitti:

Taasko näet minut.
        Uskotko tuohon väitteeseen itsekkään, vaiko vain minua mustataksesi sanot noin?
        Olen ollut koneen ääressä vasta vähän aikaa ja tuo on kirjoitettu tunteja sitten.

Ne nuo sinun sivupersoonasi kirjoittelee kamuttajan huomaamatta. Aloitahan uudelleen se lääkitys jonka lopetit ennen joulua.

• ei.se.sillä.parane
        hupskeikkas kirjoitti:

Ne nuo sinun sivupersoonasi kirjoittelee kamuttajan huomaamatta. Aloitahan uudelleen se lääkitys jonka lopetit ennen joulua.

Kamuttaja älä vastaa selvästi sairaalle

• ettätälleennyt
        iookoijki kirjoitti:

1. Eurooppalainen ihminen
        2. Kansainväliset suhteet
        3. Suomen historian käännekohtia
        4. Ihminen, ympäristö ja kulttuuri
        5. Suomen vaiheet esihistoriasta autonomian aikaan
        6. Kulttuurit kohtaavat

Tässä ovat kaikki etälukion aiheet, ei näy olevan mitään Rooman valtakunnan rakentamiseen liittyvää. Jäit taas kerran kiinni valheesta häirikkö.
        Et näy tietävän ollenkaan kuinka etälukiossa opiskellaan, etkä varmaan mistään muustakaanlukiossa opiskelusta, siksi sorrut noin yksinkertaisiin valheisiin.
        Keksi jotain uskottavampaa valhetta. Tuo kaikki vain lisää Kamuttajan uskottavuutta, koska mitään todellista ei ole häntä vastaan valheita vain, toinen toistaan paksumpia..

Kyse ei tietenkään ole msitään Lieksan luennoista. Kamuttajahan on aina kertonut kirjoittavansa Syvästä Etelästä.

Rooman rakentamisesta ei kelle tahansa luennoida niin kyseessä lie Helsinki ja Otaniemen arkitehtien koulutus. Ei ihan tyhmä mies olekaan.
        Otaniemessä vanhoista rakentamisista (Rooma, Assyria, Babylonia) luennoivien nimet lienee aika helppo selvittää kun ei niitä luennoijia liene yhtä ihmistä enempää.

Että töihin kellä sinne on yhteyksiä.

• kyllänäinonhuoh
        ettätälleennyt kirjoitti:

Kyse ei tietenkään ole msitään Lieksan luennoista. Kamuttajahan on aina kertonut kirjoittavansa Syvästä Etelästä.

Rooman rakentamisesta ei kelle tahansa luennoida niin kyseessä lie Helsinki ja Otaniemen arkitehtien koulutus. Ei ihan tyhmä mies olekaan.
        Otaniemessä vanhoista rakentamisista (Rooma, Assyria, Babylonia) luennoivien nimet lienee aika helppo selvittää kun ei niitä luennoijia liene yhtä ihmistä enempää.

Että töihin kellä sinne on yhteyksiä.

10-1-2016 klo 22:50 kamu kirjoittaa näin: "Luennoin kuulijoille livenä en etänä.
        Kuulijat ovat alan ihmisiä joilla on suuri tietous ja tuntemus asiasta, ei siis maallikoita."

Tuon mukaan ei kouluta opiskelijoita vaan jo valmiita arkkitehteja ja insinöörejä. PItää olla tosi korkeasti oppinut että sellaisen väen koulutuspäiville pyydetään luennoimaan. Tähän asti hänen koulumuistonsa ovat kuitenkin jääneet sinne Rantalan kansakouluun, edes LYL-keskusteluihin ei ole kyennyt osallistumaan. Että missä on Yliopistotasoisen koulutuksensa saanut, ei selviä. Eikä sekään millä alalla, huoh.

Jokin tässä nyt mättää eikä pelkästään ikänsä. Kovin moni asia ei enää loksahda kohdalleen huoh.

• pettääkö.muisti.taas
        kyllänäinonhuoh kirjoitti:

10-1-2016 klo 22:50 kamu kirjoittaa näin: "Luennoin kuulijoille livenä en etänä.
        Kuulijat ovat alan ihmisiä joilla on suuri tietous ja tuntemus asiasta, ei siis maallikoita."

Tuon mukaan ei kouluta opiskelijoita vaan jo valmiita arkkitehteja ja insinöörejä. PItää olla tosi korkeasti oppinut että sellaisen väen koulutuspäiville pyydetään luennoimaan. Tähän asti hänen koulumuistonsa ovat kuitenkin jääneet sinne Rantalan kansakouluun, edes LYL-keskusteluihin ei ole kyennyt osallistumaan. Että missä on Yliopistotasoisen koulutuksensa saanut, ei selviä. Eikä sekään millä alalla, huoh.

Jokin tässä nyt mättää eikä pelkästään ikänsä. Kovin moni asia ei enää loksahda kohdalleen huoh.

Pettäkö muistisi. Hän kertoi käyneensä lyseon kaukana täältä

• ei.se.sillä.parane kirjoitti:

Kamuttaja älä vastaa selvästi sairaalle

Olet oikeassa, jätän huomioimatta.

• pettääkö.muisti.taas kirjoitti:

Pettäkö muistisi. Hän kertoi käyneensä lyseon kaukana täältä

Hyvin muistit, en käynyt lyseota Lieksassa vaan satojen kilometrin päässä.

• hupskeikkasi-taas

Henkilö joka luennoi mainitusta aiheesta mainitulle kohderyhmälle, ei sata varmasti roiku päivätöinään Lieksan suolipalstalla. On muuten vissi ja varma.
        Kamuttaja sekoilee ja elää harhoissa.

• olet.luuseri
        hupskeikkasi-taas kirjoitti:

Henkilö joka luennoi mainitusta aiheesta mainitulle kohderyhmälle, ei sata varmasti roiku päivätöinään Lieksan suolipalstalla. On muuten vissi ja varma.

Sinä roikut aina kamu aika harvoin silloin kirjoittaa paljon kun on.Kismittääkö

• mites.on.kölvi
        hupskeikkasi-taas kirjoitti:

Meinaatko kamuttaja harhoissa ja sinä valheissa, olette hyvä pari vaiko sama

• jutut-sakeneehuoh
        kamuttaja kirjoitti:

Hyvin muistit, en käynyt lyseota Lieksassa vaan satojen kilometrin päässä.

"Hyvin muistit, en käynyt lyseota Lieksassa vaan satojen kilometrin päässä."

Niinkö, aina vain sakeemmaksi muuttuvat juttusi. Lyseoon mentiin ennen jo kansakoulun neljänneltä eli 10-11 vuotiaina. Tunnet kuitenkin Lieksaa yiksityiskohtaisesti paljon vanhemmalta iältä eli olet elänyt aikuiseksi ja senkin jälkeen vielä Lieksassa. Jokin mättää huoh.

• jutut-sakeneehuoh kirjoitti:

"Hyvin muistit, en käynyt lyseota Lieksassa vaan satojen kilometrin päässä."

Niinkö, aina vain sakeemmaksi muuttuvat juttusi. Lyseoon mentiin ennen jo kansakoulun neljänneltä eli 10-11 vuotiaina. Tunnet kuitenkin Lieksaa yiksityiskohtaisesti paljon vanhemmalta iältä eli olet elänyt aikuiseksi ja senkin jälkeen vielä Lieksassa. Jokin mättää huoh.

Pieni annos loogista ajattelua poistaa pulmasi.
        Sitten ei enää mätä.

• Alkuperäiselle kysyjälle.

En ole missään vakinaisena luennoitsijana, olen eläkeläinen.
      Noita kutsuja tulee kuitenkin aika usein kertoilla jossain aiheista joita tunnen.
      Ensimmäinen luento oli tänään.
      Kaikki seuraavat esitelmätkin koskee hyvin kaukaista historiaa, tuoreimmat Rooman vallan aikaa.

Tätä edellinen koski Babyloniaa sen rakentamiskulttuuria, tapoja, ja perinteitä.
      Aiheina liikkuu myös yhteiskunnalliset olot kaikilta eri puolilta, kuten talouden järjestäminen, sosiaaliset olot yms. jotka kutsujia kiinnostaa tai on tarvetta tietää.

• aika.poika.olet

Alasi on siis historia. Olet vanha proffa ehkä arvaan kuka

• sivupersoona

Hups. Sivupersoonan kommentti lipsahti.

• ryömi.emoosi
        sivupersoona kirjoitti:

Hups. Sivupersoonan kommentti lipsahti.

Hups. Onkirjoitetun sivupersoonalta saatiin kommentti.

• guuglee
        aika.poika.olet kirjoitti:

Luulen et kuukkeli löysi kolme vaihtoehtoa

• Kimmohan-se

Kamuttaja kimmosaisti kimmoilee

• asuu.paiholassa
        ryömi.emoosi kirjoitti:

Hups. Onkirjoitetun sivupersoonalta saatiin kommentti.

Se lipsauttelee Paiholasta kommenttejaan.

• aikaoutoaonjo

"Kaikki seuraavat esitelmätkin koskee hyvin kaukaista historiaa, tuoreimmat Rooman vallan aikaa. Tätä edellinen koski Babyloniaa sen rakentamiskulttuuria, tapoja, ja perinteitä. Aiheina liikkuu myös yhteiskunnalliset olot kaikilta eri puolilta, kuten talouden järjestäminen, sosiaaliset olot yms. jotka kutsujia kiinnostaa tai on tarvetta tietää"

Jossain taisit sanoo että et ole historian tutkija. Ristiriita on ilmeinen jos tuollaisista asioista luennoit korkeasti oppineille ihmisille.

Pelleiletkö meidän lukijoiden kustannuksella, onko hauskaakin?

• kukataimikä

Kuka on agenttisi tai managerisi että sinut voisi tilata esitelmöimään? Vai otatko tilaukset vastaan ihan itse?

• aikaoutoaonjo kirjoitti:

"Kaikki seuraavat esitelmätkin koskee hyvin kaukaista historiaa, tuoreimmat Rooman vallan aikaa. Tätä edellinen koski Babyloniaa sen rakentamiskulttuuria, tapoja, ja perinteitä. Aiheina liikkuu myös yhteiskunnalliset olot kaikilta eri puolilta, kuten talouden järjestäminen, sosiaaliset olot yms. jotka kutsujia kiinnostaa tai on tarvetta tietää"

Jossain taisit sanoo että et ole historian tutkija. Ristiriita on ilmeinen jos tuollaisista asioista luennoit korkeasti oppineille ihmisille.

Pelleiletkö meidän lukijoiden kustannuksella, onko hauskaakin?

Etkö ymmärrä vai yritätkö vain muita lukijoita hämätä.
        Harvoin minkään alan luennoitsijat ovat sen alan tutkijoita.
        Alan tuntijoita ja osaajia heidän on kylläkin oltava.

• kukataimikä kirjoitti:

Kuka on agenttisi tai managerisi että sinut voisi tilata esitelmöimään? Vai otatko tilaukset vastaan ihan itse?

Alan piireissä minut tunnetaan ja tiedetään hyvin, muuallakin kuin Suomessa.
        En tarvitse mitään manageria tai agenttia.

Koska ikäni on jo kohtalainen ja monet sairaudet rasittavat, käyn vain jaksamiseni mukaan.
        Pyyntöjä on jo nyt, paljon yli mitä jaksan ja ehdin.
        Kovin kauas en enää lähde.

Jos kunto olisi parempi, niin tulisin vain turistina Lieksaan.
        Se olisi mieluinen matka, mutta ei enää mahdollinen.

• aika.poika.olet kirjoitti:

Tuskin vaan arvaat, eipä silti, ei arvaa muutkaan.
        Jos sinulle tulee joku nimi mieleen, niin ei kannata laittaa tänne näkyviin.

• muutuitpelleksi
        kamuttaja kirjoitti:

Alan piireissä minut tunnetaan ja tiedetään hyvin, muuallakin kuin Suomessa.
        En tarvitse mitään manageria tai agenttia.

Koska ikäni on jo kohtalainen ja monet sairaudet rasittavat, käyn vain jaksamiseni mukaan.
        Pyyntöjä on jo nyt, paljon yli mitä jaksan ja ehdin.
        Kovin kauas en enää lähde.

Jos kunto olisi parempi, niin tulisin vain turistina Lieksaan.
        Se olisi mieluinen matka, mutta ei enää mahdollinen.

Ihan kiva trolli, anna tulla lisää. Yli 80 vuotias ukko ei luennoi enää yhtään missään eivätkä varsinkaan nuoret asiantuntijat tarvitse hänenlaistensa tietoja mihinkään.
        Et sinä Partalanmäkeä kauemmas lähde, mitä nyt joskus Kären kahvilaan "luennoimaan" sille horisevalle asiantuntijajoukolle. Todellakaan et ole enää se alkuperäinen kamuttaja, juttusi alkavat olla liian paksuja.

• säälimme.sinua
        muutuitpelleksi kirjoitti:

Ihan kiva trolli, anna tulla lisää. Yli 80 vuotias ukko ei luennoi enää yhtään missään eivätkä varsinkaan nuoret asiantuntijat tarvitse hänenlaistensa tietoja mihinkään.
        Et sinä Partalanmäkeä kauemmas lähde, mitä nyt joskus Kären kahvilaan "luennoimaan" sille horisevalle asiantuntijajoukolle. Todellakaan et ole enää se alkuperäinen kamuttaja, juttusi alkavat olla liian paksuja.

Voi tuota kateutta. Sinulla raukalla on vain tämä saitti

• faktaa11

Kamuttajan jutut on hauskoja, virheineen.

Mitään todellisuutta niissä ei ole, sen nyt tajuaa tyhmäkin.

• trolliseon

Se on joku eläkeläisukko joka tykkää trollata Lieksan palstaa. Hupia yksinäisyyteen sekin.

• joopatijoota

Jutut sillä vaan hurjenee, lopulta se kai uskoo olevansa YK:n pääsihteeri tai USAn presidentti. Montako persoonaa lie eri päivinä mutta eivät viimeaikojen jutut ole enää alkuperäisen kamuttajan juttuja eikä muutenkaan tästä maailmasta.

• joopatijoota kirjoitti:

Jutut sillä vaan hurjenee, lopulta se kai uskoo olevansa YK:n pääsihteeri tai USAn presidentti. Montako persoonaa lie eri päivinä mutta eivät viimeaikojen jutut ole enää alkuperäisen kamuttajan juttuja eikä muutenkaan tästä maailmasta.

Onko Lieksassa erilaisten huumorin muotojen ymmärtämiseen tähtääviä kursseja.
        Jos on niin kannattaa mennä.

Onko tullut mieleesi, että jospa minä olenkin UFO.

• varma.tosi

On nykyisiä kaupungin johtohenkilöitä ei trolli

• johtoryhmää

Se on aivan lieksan yläportailta

• häirikkö.ei.ole

Koska hän on salaperäinen suurtietäjä. Siinä syy.

• Kiitos kamuttaja tästäkin ketjusta. Olet ja elät. Tutkin ja arvostan asioiden mieltä.

• onkirjoitettu

Pelle kamuttaja on sitten nyt katuvankka mene vain pitämään luentoja älykääpiö.

• Ai niin, kiitos myös Hesassa asuvalle nuorelle miehelle.

• Einikatuvankka

On myös kirjoitettu paljon hävyttömän höpöhöpöä. Minä enemmän kuin joku muu.

Tunteita kamuttaja herättää omalla tyylillään, ehkä rehellisyydelläänkin. En ryhdy arvioimaan oikeuden määreitä.

Höpsö on se, joka ei osaa olla, oikean ja väärän kanssa , vaikkapa hieman, kihloissa.
      Ajatelkaa pienuutta ja suuruutta yhtä aikaa, ja sitä. Miten aina, sodimme. Ja miksi?

Kamuttajaa arvostan.

Maantie on pitkä kävellä...

• kirjautumatonvankkakatu

Nyt kyllä o n k i r j o i t e t t u haksahdit pahastikin; jopa vielä pahemmin.
      Luulet olevasi viisaista viisain.

Minä. sinusta oikeaa ymmärtävatasapuolinen yritän sovitellakohteliaastimitätahansamuttaentätäpashaasisäistäkummoisellaoivalluksellanikaanjoskukajaksaakaanollasävyisestisopivanonkirjoitetunkaltainen.

Totuus on kaukana sinun järkeilystäsi.

PS. Tulin rehellisesti luoksenne, punaviinini luota. Ja se on rehellistä kirjoitusta. Kamuttaja tai mikäsenyt olikaan. Hyvä joka suhteessa. Oon ihan eri. Usko pösilö se!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      283
      3422
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2184
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2069
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1718
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      345
      1358
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1137
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1079
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1056
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1005
    Aihe