Kuorolaisille opetetaan elämää laidasta laitaan. Ei kovin harvinaista toimintaa kuorojen keskuudessa? Taisipa Toivonlinnassakin olla samankaltaista meininkiä koulun kuoron keskuudessa. Oli ulkomaan vierailuja toisiin adventtikirkon pyhättöihin ja kuoromatkoilla saattoi sattua yhtä ja toista ja peiton alla oli säpinää, Ei sitä Mooseksen ja karitsan virttä aina laulettu ihan nuotilleen? Harppujakin näpelöitiin, mutta eivät ne kultaisia olleet?
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/yli-200-lasta-kaytetty-hyvaksi-saksalaiskirkossa-vuosikymmenten-aikana/5681990
Kuorotoimintaa kristittyjen parissa.
4
<50
Vastaukset
- pyhpyh
Valhees ei hetkauta.
- olitkopahinkaiksta
Taisi Adventtiairut olla ensimmäisenä harppuja näpelöittämässä, kun noin hyvin osaa kuvailla mitä siellä tehtiin.
Toivonlinnan ja adventtikirkon surullisen kuuluisat kuoromatkat eivät nyt niin salaista tietoa ole, etteikö niistä voisi saada selvyyttä. Kyllä asianomaiset ja kuoromatkoilla mukana olleet voivat hyvinkin yksityiskohtaisesti kertoa matkan käänteistä ja siitä, mitä kristityiksi itseään kutsuvien keskuudessa tapahtuu ja sattuu.
Itse en ole kenenkään adventiksi itseään nimittävän "harppua" näpelöinyt millään adventtikirkon kuoromatkalla.- kuoromatkastasi
Sitä kun poikosena matkustelee, niin näkee kaikenlaisia unia, kun ei vielä hallitse kehoaan. Jäikö känsiä käsiisi?
Itse (en adventistina) pidettiin musiikkileiri. Nuorena poikana oli hämmentävää saada suudelma Unkarista olleelta soittajatytöltä.
Mutta, se taisi kuulua kulttuuriin. Mutta, tällaisena takametsien poikosena Suomessa, sitä luuli kaikenlaista lennokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408