KATUPARTIOT ON PARASTA SUOMESSA SIIS IKINÄ

streetcontrol

Eikä äärisuvakkien pidä provosoitua, niinhän halonenkin heitä ohjeisti ja ihan syystäkin.

15

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kummaa kun katupartioita aletaan arvostella siksi, että siihen liittynyt on joskus tehnyt rötöksiä. SDP:n Halonen mm. piti tätä asiaa tärkeänä.

Onhan kumma, että ei pidetä hyvänä sitä, että on yhteiskunnallisesti aktiivinen muutoin kun haluamalla kaataa suomalainen demokratia, niinkuin Halonen ja toverit , halusivat.
      Jopa" arabi-media" on tarttunut tähän oljenkorteen ja puhuvat yleisesti, että suomessa "ääriliikkeet" vastustavat muslimeita.
      ääriliike on suomen kansaa, joka ei halua sikailevia ja epäjärjestystä tuottavaa muslimi ukko-sakkia suomeen...

• Taitaa ollakkin niin, että maailman pelastaa pienistä ja sisukkaista kansoista alkava kansan nousu tätä järjetöntä isis ja islamisti valloitusta estämään. Että silleen.

• "Pienistä puroista koostuu suuri virta..." vai miten se menikään?

Mutta ei se estä terrori-iskua...

• Karlmarxstaad

Tuo vähämielinen exp. voi haistaa kamelikuskin vanhan pesemättömän kaluvajan.

• voivittu100

Eikö siitä luuskasta päästä eroon millään pirullakaan?

• päättäjätsyyllisiä

Laittomat katupartiot lisää turvallisuusriskiä ja koston kohteeksi joutuvat yksin kulkevat ihmiset.

Poliisin velvollisuus on huolehtia turvallisuudesta mutta mahdotonta on jokaista kulkijaa valvoa, siksi eduskunnan/ hallituksen asia on huolehtia ettei maahamme päästetä rikollisia kuten nyt tapahtuu, ISIS taistelijat
      ulos Suomesta, rajatarkastukset kuntoon ja laittomat maahantulijat pois.

Katupartioista on kerättävä tuhansien partio joka menee hallitukselle kertomaan kansan mielipiteen.

• valtaosa.suomalaisista

Muutama miljoona olisi paljon parempi partio.

• MrJuha82outolintu

Katupartio voi olla hyvä, mutta myös huono.
      Kolikolla kaksi puolta.

• the.realism

Katupartio on matuille ja hyysäreille huono, se kun haittaa niiden toimintaa suomen kaatamiseksi.

• realismi

katupartiointi on ilman muuta hyvä idea mutta jengitunnuksista on syytä luopua ja vaihtaa ne vaikka huomioliiveiksi näin osoitetaan että ollaan yhteisellä asialle eikä mitään järjestäytynyttä jengitoimintaa?

• CitizenOnPatrol

Melkee pitäs kerätä rahaa partioille ja jättää SPR omaan 'arvoonsa'

• streetbeat

Minä antaisin heti rahaa hyvään tarkoitukseen.

• EiSenKummempia

Räkänokkia, joilla on jäänyt Batman leikit päälle. Suunnitelevat kuulema jotain sukkahousuasua ja viittaa, jotta saavat katukredibiliteettiä.

• EiPerpanssi

Vai ollaan me jo noin syvällä että katupartiot ovat PARASTA täällä vitun idioottilandiassa? Ei taida aloittajan elämä olla mikään kadehdittava ei.

• no_problem

Vihervarurit poistavat ongelmia: kannabis ja raiskaaminen laillistettava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe