KEMPELEELLÄ EI LUOTETA ENÄÄ SIPILÄÄN

EPÄLUOTTAMUS

8

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhänne

Ei kai kukaan täysijärkinen luota maaniseen sipilään?? Minkälainen sen eukko on VAMPYYRRI ei kai ole ihan normaali aivopesty hullu????

• naisnais

Suomi on pilattu. Suomi on nykyisin kehitysmaa ja eläintarha.

Lapsemme ja lapsenlapsemme tulevat syyttämään sukupolveamme Suomen pilaamisesta ja kysyvät syistä.

Toivottavasti Sipilä kumppaneineen on hengissä vastaamassa. Toivon, että historia tullaan kirjoittamaan kirjoihin niin kuin asiat tapahtuivat, nimien ja päivämäärien kera. Vuosi 2015 jää historiaan. Suomi antoi luvan, päättäjämme varta vasten kutsuivat mediassa alkuasukkaat ja pahuuden Suomeen, kaikkialta maailmasta.

Hän, joka tämän kutsun maailmalle viestitti mediassa, tuntenee nahoissaan vastuunsa ja seuraukset. Suomelle ja naiviudelle nauretaan. Suomi on häväisty. Suomen kehitys on lamaannutettu, olemme menettämässä kulttuurisen identiteettimme - ruskeakielisenä (globaaliutta ylenpalttisesti ihannoivina) pikkupojat , siis hallituksemme, antoi tämän tapahtua.

Suomessa toistaiseksi on vielä hengissä veteraaneja - jotain kunnioitusta hallitukselta ja vasinkin SSS-miehiltä ! Julkinen anteeksipyyntö ja virheen myöntäminen veteraaneille ! Hävetkää. Suomi ja suomalaiset ovat päättäjille toisarvoisia, lapsellinen globaaliusihanne on harhaa.

Pahalle ja pahuudelle Suomeen päin avattiin ovet , vapaat ovet, ilman mitään kontrollia, kutsun kanssa vuonna 2015.

Joku tuntee piston sydämessään. Sitä niittää, mitä kylvää.....

• Skenaario2015-2016

Kuinka kattava työterveyshuolto ministereillä on ? Onko varmasti tarpeeksi kattava ? Huolestuneena pohdin itse kuumeisena, onko mahdollista, että sairas ihminen on työssä ministeriössä päätöksiä tekemässä ja olisi esim. täysin sairaudentunnoton ???

• hoitoon

Menkää itse hoitoon.

• TOMOnews

Syyrialainen "sotalapsi" paljastuu aikuiseksi kehonrakentajaksi ja entiseksi sotilaaksi.
      Tuomittu mm. vankilaan pahoinpitelystä ja asunut jo vuosia Euroopassa.
      (onko Sipilän asunto pakoloisten käytössä?)
      https://www.youtube.com/watch?v=HMPVlDvox8s

• Nytkö.se.on.sallittua

Nettilehden tiedon mukaan uhkailu julmilla murhatavoilla on Suomessa sallittua viitaten Helsingin hovioikeuden ennakkopäätökseen: http://mvlehti.net/2016/01/30/nyt-kaikki-laittomasti-uhkailemaan/
      Lienee varmuuden vuoksi silti syytä odottaa kirjallisen päätöksen julkituloa ennenkuin paikalliset Eugen Schaumanit aloittavat edes puheet siitä, mitä aikovat tehdä. Sitä ennen asiasta kiinnostuneet juristit antakoot lausuntonsa.
      Ja palstan aloittaja ásunee "Helsingillä" kun ei osaa sanoja taivuttaa oikein, vaikka malli on edessä...

• moottt

sipilä on paras me ollaan mielenterveys ongelmaisia ja sosiaalipummuja ei sipiilä

• pakolaispesäkempele

Onko sinne sipilän taloon jo tullut niitä parrakkaita lapsisotilaita? Kai te naapurit ja paikkakunnan ihmiset osaatte kertoa jos liikettä näkyy???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe