Ateisteille

Jottette täyttäisi uskovien palstoja pupuillanne, pyydän keskittymään kahteen lauseeseen. Jeesus tulee varmasti takaisin. Oletteko valmiit?

Ihmisjärjen juoksu ei pärjää Jumalan aivoituksille.

Biblia (1776) Vaan niin paljo korkeampi kuin taivas on maasta, niin ovat myös minun tieni korkeammat teidän teitänne, ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

48

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen_naurajaa

Hei sekopää!!! Jeesus on vitun KUOLLUT. Ei koskaan "noussut ylös", vaan Jeesuksen saastainen ruho mädäntyi ja maatui mullaksi. Jeesus ei näin ollen koskaan tule takaisin. Herää siis KARUUN TOTUUTEEN ja lakkaa elämästä noissa vitunmoisissa jumalharhoissasi, idiootti!!! :-):-):-)

• IN. Jääväsit ittes. Palataan asiaan jos ja kun pelastus kiinnostaa.

• iloinen_naurajaa
        yurki1000js kirjoitti:

IN. Jääväsit ittes. Palataan asiaan jos ja kun pelastus kiinnostaa.

Haista vittu. Olet täysi ääliö ja kuulut mielisairaalaan suljetulle osastolle kunnes jumalharhasi ovat helpottaneet. Ei ole olemassa mitään "pelastusta", koska ei ole mitään vaaraa/ongelmaa/syntiä. On vain sinun vitun harhainen mielikuvituksesi. :-):-):-)

• pyhpyh

Sinä sinne mielisairaalaan kuulut.

• Siinähän pyytelet. Ei varmasti tule mikään Jeesus takaisin. Olen kyllä ihan valmis, vaikka tulisikin. Hymyillen tervehtisin.

Kun nyt keskittymistä pyytelit niin pyydän minäkin. Keskity tähän kysymykseen: Miksi uskot Raamatun olevan totta?

• Vaari. Olen vastannut usein ja todennut, ettei ateisteja kiinnosta TOTUUS. Palataan asiaan jos ja kun Raamattu kiinnostaa.

• pyhpyh

Et ole valmis. Etkä tule olemaan.

• pyhpyh kirjoitti:

Et ole valmis. Etkä tule olemaan.

Never say never. Jeesus voi yllättää:)

Apostolien teot:
        9:1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        9:2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        9:3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
        9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        9:5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        9:6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
        9:7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
        9:8 Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei hän nähnyt mitään, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
        9:9 Ja hän oli kolme päivää näkemätönnä, ei syönyt eikä juonut.
        9:10 Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi: "Katso, tässä olen, Herra."
        9:11 Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi, ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee;
        9:12 ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä, että hän saisi näkönsä jälleen."
        9:13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        9:14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat."
        9:15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.
        9:16 Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        9:17 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut - Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit - että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä."
        9:18 Ja heti putosivat hänen silmistään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja nousi ja otti kasteen.
        9:19 Ja kun hän nautti ruokaa, niin hän vahvistui. Ja hän oli opetuslasten seurassa Damaskossa jonkun aikaa.
        9:20 Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika.

• Vaari kyselee koska hän ymmärtääkseni haluaa ymmärtää .. vika on vain siinä että hän ei halua ajatella asioita uskovien ihmisten kannalta .. ja silloin on aika vaikea ymmärtää mitä vastaukset tarkoittavat.. jos minä olisin vaari niin yrittäisin paneutua siihen mitä vastataan.. enkä vain sanoisi ei ei ei ei ..

alex

• alex.kasi kirjoitti:

Vaari kyselee koska hän ymmärtääkseni haluaa ymmärtää .. vika on vain siinä että hän ei halua ajatella asioita uskovien ihmisten kannalta .. ja silloin on aika vaikea ymmärtää mitä vastaukset tarkoittavat.. jos minä olisin vaari niin yrittäisin paneutua siihen mitä vastataan.. enkä vain sanoisi ei ei ei ei ..

alex

Alex. Mielestäni tuo oli hyvä analyysi. Vaari on arvoitus. Hän ei paljasta todellista minäänsä. Ainakaan hän ei ole vastannut suoraan suoraan kysymykseen: "Mihin pyrit ja miksi?"

• alex.kasi kirjoitti:

Vaari kyselee koska hän ymmärtääkseni haluaa ymmärtää .. vika on vain siinä että hän ei halua ajatella asioita uskovien ihmisten kannalta .. ja silloin on aika vaikea ymmärtää mitä vastaukset tarkoittavat.. jos minä olisin vaari niin yrittäisin paneutua siihen mitä vastataan.. enkä vain sanoisi ei ei ei ei ..

alex

Aika usein vastauksissa on se ongelma, että ne ovat aivan eri kysymykseen kuin mikä on esitetty. Siinä ei auta silloin mikään paneutuminen.

• Raamatun.mukaan

Raamattu määrittelee uskovaiset pölvästit lapsen asteelle jääneiksi hulluiksi, jumalhulluiksi.

• Tyypillistä. Ei viittausta Raamatun paikkaan :-(

• pyhpyh

Ei noilta koirilta mitään kannata odottaakaan.

• pyhpyh kirjoitti:

Ei noilta koirilta mitään kannata odottaakaan.

Koirat on kylläkin paljon mukavampia otuksia kuin monet suurta hurskauttaan rummuttavat ihmiset. Todella paljon.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Koirat on kylläkin paljon mukavampia otuksia kuin monet suurta hurskauttaan rummuttavat ihmiset. Todella paljon.

:)) kelle on kelle ei .. minulle ei..

Uskovat eivät tavallisesti "rummuta" omaa hurskauttaan - vaan sitä että Jumala On vanhurskas. Ateisteille se voi luonnollisesti tuottaa vaikeuksia tajuta, että uskova ihminen luottaa siihen, että iankaikkinen Jumala joka on täydellinen kaikessa (myös rakkaudessa ja oikeudenmukaisuudessa) johdattaa omansa pois tästä meidän ihmisten itsemme aiheuttamasta vajavaisuudesta ja sen aiheuttamasta kuolemasta .. parantamalla meidät .. ja kaikki tapahtuu täydellisessä oikeudenmukaisuudessa ja rakkaudessa, koska se on AINOA mahdollinen tie .. ja sitä ihminen tavoittelee niinkuin Paavalikin sen tuossa ilmaisi uskoen että Jumala lunasti maailman siinä täydellisessä oikeudenmukaisuudessa ja rakkaudessa jossa AINOASTAAN iankaikkinen elämä (kuolemattomuus) on mahdollista.

Paavali kirjoitti asiasta näin:

Mutta sinä, Jumalan ihminen, ..........
        TAVOITA vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.

Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, JOHON OLET KUTSUTTU ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.

Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen, minä kehoitan sinua, että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen saakka, jonka aikanansa on ANTAVA meidän NÄHDÄ se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla AINOALLA ON KUOLEMATTOMUUS ; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen EI OLE NÄHNYT - EIKÄ VOI NÄHDÄ - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
        ---

alex

• alex.kasi kirjoitti:

:)) kelle on kelle ei .. minulle ei..

Uskovat eivät tavallisesti "rummuta" omaa hurskauttaan - vaan sitä että Jumala On vanhurskas. Ateisteille se voi luonnollisesti tuottaa vaikeuksia tajuta, että uskova ihminen luottaa siihen, että iankaikkinen Jumala joka on täydellinen kaikessa (myös rakkaudessa ja oikeudenmukaisuudessa) johdattaa omansa pois tästä meidän ihmisten itsemme aiheuttamasta vajavaisuudesta ja sen aiheuttamasta kuolemasta .. parantamalla meidät .. ja kaikki tapahtuu täydellisessä oikeudenmukaisuudessa ja rakkaudessa, koska se on AINOA mahdollinen tie .. ja sitä ihminen tavoittelee niinkuin Paavalikin sen tuossa ilmaisi uskoen että Jumala lunasti maailman siinä täydellisessä oikeudenmukaisuudessa ja rakkaudessa jossa AINOASTAAN iankaikkinen elämä (kuolemattomuus) on mahdollista.

Paavali kirjoitti asiasta näin:

Mutta sinä, Jumalan ihminen, ..........
        TAVOITA vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.

Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, JOHON OLET KUTSUTTU ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.

Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen, minä kehoitan sinua, että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen saakka, jonka aikanansa on ANTAVA meidän NÄHDÄ se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla AINOALLA ON KUOLEMATTOMUUS ; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen EI OLE NÄHNYT - EIKÄ VOI NÄHDÄ - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
        ---

alex

Amen. Raamattu antaa toivoa jumalattomalle maailmalle. Näyttää siltä, että vielä tempauksen jälkeen on mahdollista pelastua:)

Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

"WHO GOES TO HEAVEN"

https://www.youtube.com/watch?v=1ULcID6FYAY

• Jos sinä näet täällä pupuja, niin olet vielä pahemmin sekaisin kuin olen luullutkaan.

Jeesuksen luvattiin tulevan pikaisesti takaisin ja 2000 vuotta ei ole riittänyt.

Sen pitäisi kertoa kaikkein hitaimmalle ja tyhmimmällekin yksilölle että Jeesus ei tule takaisin koskaan.

Jeesus oli siis tavallinen kylähullu, joita tuolla tuohon aikaan riitti.

Mitä tulee ihmisjärkeen niin ihminen on saanut järkensä avulla vain n. 150 vuoden aikana enemmän ympäröivästä todellisuudesta selville kuin mihin jumalat pystyivät n. 10 000 vuoden aikana, eli kaikki eri jumalien ilmoitukset luonnosta yms on todettu hevonpaskaksi.

Se kertoo jumalista aivan tarpeeksi ajatteluun taipuvaiselle, jota yurki täysin sekavien aivopierujensa perusteella ei ole.

Jumalat pettävät aina.

• pyhpyh

Valheesi ei hetkauta.

• pyhpyh kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta.

>>> Valheesi ei hetkauta. >>>

MIkä valhe?

Raamattuhan tässä valehtelee. Lupasi että Jeesus tulee pikaisesti takaisin, jopa opetuslasten vielä eläessä.

Ei ole näkynyt, eikä ole tullut ja se pitäisi kaikkein typerimmällekin olla päivän selvää.

Joten raamattu valehtelee ja puhuu pötyä, kuten kaikki uskonnot tekevät, koska jumalat pettävät aina.

• ilmapalloko

Bushmanni. Jeesuksen takaisintulosta se kannattaa huomioida, että sinullekin hän tulee takaisin. Siis vaikka viittaat 2000- vuotta taakse ja millät, ettei näkynyt, ei tule näkymäänkään.

Jos noin Valtakuntaaperustaen Hän olisi tullut ja tuomitsemaan maailma synnin tähden, et olisi nyt kirjoittamassa. Raamattu tosin käyttää merkityksiä, eri ajanjaksoista, joita Jumalallisessa ajankellossa käy.
        Senmukaan Jeesus tulee, tulee siten, että kuolleet herätetään ja sillähetkellä olevat muutetaan, siis tämä saviastia katoava saa ylösnusemusruumiin. Herran omilla ainaisesti Valtakunnassa eläväksi.

Siis sinunkin "elämäsi" hetkenä Hän tulee --Kuninkaana-- . siis senllaisena Hallitsijana jolla valtuuksilla mitataan elämäsi ja aivankuin tänään luet tätäkin, niin siinähetkessä olet Kuninkaan edessä tekemässä tiliä -elämästäsi-.

Tiliä siitä, että oliko elämäsi arvollinen Elämälle itselleen.

Jumalallinen elämä, so. sanalla "rakkaus". Se oli se katoamaton käsite meissä.

Mitä taas sinä ole suusitunnustukella tuonut esiin, näen elämäsi ilman rakkautta, kuin nuo torikauppiaitten ilmapallot, mitä he kaupittellevat lapsille ja isommille.
        Se pallo on vain ilmaa täysi, vain kuori edustaa väriä ja mallia, sekä kuvaa, mitä siihen on piirretty. Se pallo vuotaa tyhjiin ja sitä ei enää ole.

Tällaisia ilmapallo- tyhjäntähden sanojenne mukaan syntyneet, ilman päämäärää ja tarvetta, niin sen sisällön merkitys tulee esiin ateistisessa maailmasta eritoten Stalinin kohdalla.
        Hänelle pallonne ei ollut minkään arvoisia vaan arvo oli siinä, mitä hän sai kauppiaana teistä ja loput hän tapatti, koska rakkaus ei ole ilmapallossa sisällä. Pallon arvo on vain ulkonainen, voitollinen, hyväksikäytettävä ja se henki sisällä on siinä.
        Sen voi postauttaa vaikka torin markkinapaikalla, johon niitä on tuotu maaliksi ja ihmiset ampuvat ilmukalla tyhjäksi.

Siis se elämä- mitä tuot ja mittaat ajantodellisuudeksi on tätä ilmapallon hengen ja muodon olemusta. Sillä teette mitä haluatte, sen arvo on vain silmissänne, eikä sen arvo ole senkummoisempaa, mitä hyödykettä siitä revitte esiin. --elämää-- siinä ei ole.
        Siis sitä elämää, jota voisi viedä "henkenä" iankaikkisuuteen.
        Siksi se teissä on katoavaista, häviävää, rakkaudetonta jota ei kannata säilyttää ei edes taivaallisissa mitoissa.

Siksi olette katoavaisuuden alaisuudessa. Siksi "kylähulluus" on torilla. Siinä teidän jumalanne, jossa itse nousette jalustalle julistamaan, on mieletöntä.

Taivaallinen elämä, mitä uudestisyntynyt on saanut kokea, sen elämän Henki on puhallettuna elämäksi ja siitä näkyy sisäinen rakkaus, joka ei tee lähimmäiselle pahaa.
        Elämälle löytyy tarkoitus ja jopa niin, että maailma näkyykin tarkoitusmerkityksellä ja viisaudella rakennettuna aikaan.

• ilmapalloko kirjoitti:

Bushmanni. Jeesuksen takaisintulosta se kannattaa huomioida, että sinullekin hän tulee takaisin. Siis vaikka viittaat 2000- vuotta taakse ja millät, ettei näkynyt, ei tule näkymäänkään.

Jos noin Valtakuntaaperustaen Hän olisi tullut ja tuomitsemaan maailma synnin tähden, et olisi nyt kirjoittamassa. Raamattu tosin käyttää merkityksiä, eri ajanjaksoista, joita Jumalallisessa ajankellossa käy.
        Senmukaan Jeesus tulee, tulee siten, että kuolleet herätetään ja sillähetkellä olevat muutetaan, siis tämä saviastia katoava saa ylösnusemusruumiin. Herran omilla ainaisesti Valtakunnassa eläväksi.

Siis sinunkin "elämäsi" hetkenä Hän tulee --Kuninkaana-- . siis senllaisena Hallitsijana jolla valtuuksilla mitataan elämäsi ja aivankuin tänään luet tätäkin, niin siinähetkessä olet Kuninkaan edessä tekemässä tiliä -elämästäsi-.

Mitä taas sinä ole suusitunnustukella tuonut esiin, näen elämäsi ilman rakkautta, kuin nuo torikauppiaitten ilmapallot, mitä he kaupittellevat lapsille ja isommille.
        Se pallo on vain ilmaa täysi, vain kuori edustaa väriä ja mallia, sekä kuvaa, mitä siihen on piirretty. Se pallo vuotaa tyhjiin ja sitä ei enää ole.

Tällaisia ilmapallo- tyhjäntähden sanojenne mukaan syntyneet, ilman päämäärää ja tarvetta, niin sen sisällön merkitys tulee esiin ateistisessa maailmasta eritoten Stalinin kohdalla.
        Hänelle pallonne ei ollut minkään arvoisia vaan arvo oli siinä, mitä hän sai kauppiaana teistä ja loput hän tapatti, koska rakkaus ei ole ilmapallossa sisällä. Pallon arvo on vain ulkonainen, voitollinen, hyväksikäytettävä ja se henki sisällä on siinä.
        Sen voi postauttaa vaikka torin markkinapaikalla, johon niitä on tuotu maaliksi ja ihmiset ampuvat ilmukalla tyhjäksi.

Siis se elämä- mitä tuot ja mittaat ajantodellisuudeksi on tätä ilmapallon hengen ja muodon olemusta. Sillä teette mitä haluatte, sen arvo on vain silmissänne, eikä sen arvo ole senkummoisempaa, mitä hyödykettä siitä revitte esiin. --elämää-- siinä ei ole.
        Siksi se teissä on katoavaista, häviävää, rakkaudetonta jota ei kannata säilyttää ei edes taivaallisissa mitoissa.

Siksi olette katoavaisuuden alaisuudessa. Siksi "kylähulluus" on torilla. Siinä teidän jumalanne, jossa itse nousette jalustalle julistamaan, on mieletöntä.

Taivaallinen elämä, mitä uudestisyntynyt on saanut kokea, sen elämän Henki on puhallettuna elämäksi ja siitä näkyy sisäinen rakkaus, joka ei tee lähimmäiselle pahaa.
        Elämälle löytyy tarkoitus ja jopa niin, että maailma näkyykin tarkoitusmerkityksellä ja viisaudella rakennettuna aikaan.

>>> Bushmanni. Jeesuksen takaisintulosta se kannattaa huomioida, että sinullekin hän tulee takaisin. >>>

Ei tule. Jos uskontojen ja jumalien historiasta on jotain opittu, niin se, että jumalat pettävät aina.

>> Siis vaikka viittaat 2000- vuotta taakse ja millät, ettei näkynyt, ei tule näkymäänkään. >>

Jos raamattu sanoo, että Jeesus tulee takaisin opetuslapsien vielä eläessä, niin millainen typerys pitää olla, jotta kykenee elämään itsepetoksessa ja näkemään kirjoitetut asiat jonain muuna kuin mitä siellä lukee?

>>> Raamattu tosin käyttää merkityksiä, eri ajanjaksoista, joita Jumalallisessa ajankellossa käy. >>

Näin se itsepetos toimii ja voi elää siinä harhassa, että jumalat eivät pettäisi.

Mutta kun jumalat pettävät aina.

Ja loppu kirjoituksestasi oli sellaista sekasotkua, että en ymmärtänyt edes yhtä lausetta.

Joten taitaa se ilmapallon ilma olla ihan jossain muualla nyt ja se voisi selvitä sinulle katsomalla peiliin ja irvistelemällä hetki itsekseen.

• >Jos sinä näet täällä pupuja, niin olet vielä pahemmin sekaisin kuin olen luullutkaan.
        Kiinnitin tähän huomioni minäkin. Puput on kyllä tässä tapauksessa paljon söpömpiä kuin näkijänsä.

• ilmapalloko kirjoitti:

>siinähetkessä olet Kuninkaan edessä tekemässä tiliä -elämästäsi-.
        Niin: http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/630/1305934680307?ts=112

• Bushmanni - totean vain että nämä sinun kirjoituksesi ovat jatkuvaa Jumalan ja ihmisten parjaamista .. kirjoittelet kuinka "sekaisin" ihmiset ovat vain koska he uskovat Jumalaan ja eivät ole kanssasi samaa mieltä uskonasioista ..
        Eikö sinunkin olisi jo aika rauhoittua ja alkaa keskustelemaan asioista .. eikä ihmisistä .. katsos bushmanni jokainen voi kirjoittaa tuollaista muista ... olet sitä ja olet tätä .. olet olet olet.. mutta parempi on kirjoittaa asiaa ... asiallisesti ..

peace / alex :)

• BM. "Jeesuksen luvattiin tulevan pikaisesti takaisin ja 2000 vuotta ei ole riittänyt."

BM. Toimintasi takaa ja alleviivaa raamatullisen totuuden.

2Pt:
        3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

• alex.kasi kirjoitti:

Bushmanni - totean vain että nämä sinun kirjoituksesi ovat jatkuvaa Jumalan ja ihmisten parjaamista .. kirjoittelet kuinka "sekaisin" ihmiset ovat vain koska he uskovat Jumalaan ja eivät ole kanssasi samaa mieltä uskonasioista ..
        Eikö sinunkin olisi jo aika rauhoittua ja alkaa keskustelemaan asioista .. eikä ihmisistä .. katsos bushmanni jokainen voi kirjoittaa tuollaista muista ... olet sitä ja olet tätä .. olet olet olet.. mutta parempi on kirjoittaa asiaa ... asiallisesti ..

peace / alex :)

Alex. BM ei taida toeta, ellei hän ensin irtisanoudu sheriffin hommistaan. Nimittäin käsittääkseni sheriffit on palkattu pääasiassa kiusaamaan Jumalan lapsia. Pyydän lukijoita rukoilemaan pelastusta Suomen ateisteille.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Jos sinä näet täällä pupuja, niin olet vielä pahemmin sekaisin kuin olen luullutkaan.
        Kiinnitin tähän huomioni minäkin. Puput on kyllä tässä tapauksessa paljon söpömpiä kuin näkijänsä.

Repe-lapsi on terve kun Repe-lapsi leikkii :D

• yurki1000js kirjoitti:

BM. "Jeesuksen luvattiin tulevan pikaisesti takaisin ja 2000 vuotta ei ole riittänyt."

BM. Toimintasi takaa ja alleviivaa raamatullisen totuuden.

2Pt:
        3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

Homer Simpson:

B o o o o ring.

Miksi sinä kopioit tänne mieltä vailla noita seemiläisiä kansansatuja?

• bushmanni kirjoitti:

Homer Simpson:

B o o o o ring.

Miksi sinä kopioit tänne mieltä vailla noita seemiläisiä kansansatuja?

Ai määkö? Mää valistan. Luonnollisesti jääräpäihin kohdistetaan normaalia isommat annokset toistoja. Mutta koska näillä näkymin suhun ei oppi uppoa, toiston kielellä ei tainne olla väliä :D:D:D

"MV Again Please - เบเบ้"

https://www.youtube.com/watch?v=sXbxx0SM2zA

• yurki1000js kirjoitti:

Ai määkö? Mää valistan. Luonnollisesti jääräpäihin kohdistetaan normaalia isommat annokset toistoja. Mutta koska näillä näkymin suhun ei oppi uppoa, toiston kielellä ei tainne olla väliä :D:D:D

"MV Again Please - เบเบ้"

https://www.youtube.com/watch?v=sXbxx0SM2zA

>> Ai määkö? Mää valistan. >>

Valistat? Olet sinä huumorimiehiä! Aloitteleva koomikko, kenties?

Se nyt vain ei satu olemaan valistamista, että kopioi yhtä ja samaa soopaa jokaiseen viestiinsä.

Kertoo lähinnä vain sinun henkisestä tilastasi, johon nämä seemiläiset kansansadut ja mielikuvituskaverit ovat sinut johdattaneet.

• bushmanni kirjoitti:

>> Ai määkö? Mää valistan. >>

Valistat? Olet sinä huumorimiehiä! Aloitteleva koomikko, kenties?

Se nyt vain ei satu olemaan valistamista, että kopioi yhtä ja samaa soopaa jokaiseen viestiinsä.

Kertoo lähinnä vain sinun henkisestä tilastasi, johon nämä seemiläiset kansansadut ja mielikuvituskaverit ovat sinut johdattaneet.

Et bonjaa. Ei yllätä. Mikset kiitä luojaasi, ettei esivanhempiasi siirretty Siperiaan? Bushmanni (kuka lie). Auta mua ymmärtämään sua.

"Winter War - The Battle of Raate Road (Raatteentie)"

https://www.youtube.com/watch?v=xZIX6m1nqbc

Neuvostoliiton 44. divisioona (ukrainalaiset)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_44._divisioona

• yurki1000js kirjoitti:

Et bonjaa. Ei yllätä. Mikset kiitä luojaasi, ettei esivanhempiasi siirretty Siperiaan? Bushmanni (kuka lie). Auta mua ymmärtämään sua.

"Winter War - The Battle of Raate Road (Raatteentie)"

https://www.youtube.com/watch?v=xZIX6m1nqbc

Neuvostoliiton 44. divisioona (ukrainalaiset)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_44._divisioona

Ja sitten ollaankin jo Raatteen tiellä. Aika "sujuvaa ja loogista", eli yurki ei petä.

En tosiaan bonjaa en, mutta lähes jokainen lukija ehkä ymmärtää että miksi.

Yhdelläkään jumalalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kuka löysi itsensä Siperiasta ja kuka ei.

Ja nyt jäämme mielenkiinnolla odottamaan että mitäköhän typeryyttä yurki suoltaa seuraavaan viestinsä?

Olisiko nwo mitään? Pari sanaa tempauksesta ja sitten kopioidaan 50 riviä jotain seemiläistä kansansatua, joka ei liity mihinkään mitenkään.

• bushmanni kirjoitti:

Ja sitten ollaankin jo Raatteen tiellä. Aika "sujuvaa ja loogista", eli yurki ei petä.

En tosiaan bonjaa en, mutta lähes jokainen lukija ehkä ymmärtää että miksi.

Yhdelläkään jumalalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kuka löysi itsensä Siperiasta ja kuka ei.

Ja nyt jäämme mielenkiinnolla odottamaan että mitäköhän typeryyttä yurki suoltaa seuraavaan viestinsä?

Olisiko nwo mitään? Pari sanaa tempauksesta ja sitten kopioidaan 50 riviä jotain seemiläistä kansansatua, joka ei liity mihinkään mitenkään.

Seuraava "typeryys": Kiitä luojaasi jokapäiväisestä leivästäsi. Ravinto ei ole itsestäänselvyys.

Laitan havaintoesityksen, joka saattaa upota jumalattomiin ihmisiin, jos Luojamme kutsuu heitä ja he ottavat kutsun vastaan.

https://www.youtube.com/watch?v=5aCgSwmm5Ho

• yurki1000js kirjoitti:

Seuraava "typeryys": Kiitä luojaasi jokapäiväisestä leivästäsi. Ravinto ei ole itsestäänselvyys.

Laitan havaintoesityksen, joka saattaa upota jumalattomiin ihmisiin, jos Luojamme kutsuu heitä ja he ottavat kutsun vastaan.

https://www.youtube.com/watch?v=5aCgSwmm5Ho

Eipä ole yhdelläkään jumalalla osuutta eikä arpaa minun leipääni.

Mutta nyt yurki alkoi päästä asiaan. Raatteen tieltä "loogisesti" sarjakuvasankareihin ja minusta seemiläisten kansansatujen kaveriksi sopii hyvin Kelju K. Kojootti, sillä sepä ei eroa näistä yurkin saduista mitenkään.

• bushmanni kirjoitti:

Eipä ole yhdelläkään jumalalla osuutta eikä arpaa minun leipääni.

Mutta nyt yurki alkoi päästä asiaan. Raatteen tieltä "loogisesti" sarjakuvasankareihin ja minusta seemiläisten kansansatujen kaveriksi sopii hyvin Kelju K. Kojootti, sillä sepä ei eroa näistä yurkin saduista mitenkään.

Eläpäs, eläpäs. Jottai rajjaa. Kelju on ihan OK, jos sillä sattuu olemaan tarpeeks omaa reviiriä:)

http://www.stereogum.com/1730006/modest-mouse-coyotes-video/video/

• Pyrstötiainen116

Senkun pyytelet vaan, ei siitä ole paljonkaan haittaa, paitsi että suotta täytät sivustoja. Harmia sinun kaltaisistasi kyllä on meille tavallisille ihmisille, kun alkaa joka kerta riepoa se, että kaikenlainen normaali järjenkäyttö ja tosiasioissa pitäytyminen näyttää olevan kiellettyä ja karmea virhe, jonka vuoksi sinä olet silmät kiiluen lähettämässä meitä kamaluuksiin kuolemamme jälkeen.

Ei sinun uskovaisuudestasi ole kenellekään mitään suurempaa haittaa niin kauan kuin pidät sen omana tietonasi. Tee siis niin, siten olet jumalallesi enemmän mieleen, kun et suotta aiheuta muille ihmisille yökötystä, säälinsekaista myötähäpeää ja näköjään myös raivokohtauksia.

On todella typerää väittää faktaksi sellaista, mikä ei ole. Jokainen näkee ihan helposti, että sinulla viiraa. Yleensähän ihmiset, jotka näkevät ja kuulevat sellaista, mitä muut eivät, kuuluvat psykiatriseen hoitoon.

Minkähän vuoksi uskot kaikenlaisia pupuja (!), kun oikeasti ei ole mitään järjellistä syytä pitää totena yhtä muinaista, lukemattomat kerrat muunneltua ja käänneltyä, suunnattomat määrät ristiriitaisuuksia ja silkkoja mahdottomuuksia sisältävää tarustoa? Eivätkö kaikki tarustot silloin olisi ihan yhtä lailla totta? Jo tuntemassammekin historiassa on vaikka kuinka monta jumalaa, joista monella olisi paljon hommia nykyisessäkin maailmassa. Onko heidät syrjäytetty vai ovatko he ikänsä puolesta päässeet eläkkeelle? Minusta joukossa on sellaisia, jotka voisivat vaikkapa vain osapäiväisesti vähän hoidella erikoisalansa asioita. Esimerkiksi Neptunuksella olisi paljonkin vartioimista ja suojelemista maailman merillä. EU:n ja yleismaailmallisten taloudellisten kriisien vuoksi myös Merkurius voisi vähän katsoa, miten hänen hallinnonalansa nykyisin voi ja korjailla pahimpia virheitä. Puhumattakaan Eroksesta ja Amorista, jotka ehdottomasti olisi rehabilitoitava!

Paljon lisätietoa löytyy esimerkiksi täältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_antiikin_Kreikan_jumalista
      - Ja huomatkaa, että tämä on tietoa. Se siis pitää paikkansa, on totta. Saattaa tietysti olla joku pikkuvirhe tai mielipide-eroavaisuus, mutta ne ovat hyvin vähäisiä verrattuna siihen, mitä soopaa ja pupuja uskontokiimaiset tälläkin palstalla suoltavat.

• Pyrstö. Taidat uskoa evoluutioon. Osoita siis reklamaatiosi suoraan evoluutiolle. Kai se omiansa kuulee ja heidän toiveensa täyttää ja virheensä korjaa. Eiks jeh?

Sillä välin voit miettiä miks EVIL-uutio tuotti seuraavia juttuja: Jumala, enkeli, Lucifer, demoni, saatana, perkele, piru, helvetti, taivas, uskonto, synti ym.

Ps. Ateisti ei tiedä miten kuu ja eka solu syntyivät. Siis. ÄLÄ ENÄÄ NUKU!

• Pyrstötiainen116
        yurki1000js kirjoitti:

Pyrstö. Taidat uskoa evoluutioon. Osoita siis reklamaatiosi suoraan evoluutiolle. Kai se omiansa kuulee ja heidän toiveensa täyttää ja virheensä korjaa. Eiks jeh?

Sillä välin voit miettiä miks EVIL-uutio tuotti seuraavia juttuja: Jumala, enkeli, Lucifer, demoni, saatana, perkele, piru, helvetti, taivas, uskonto, synti ym.

Ps. Ateisti ei tiedä miten kuu ja eka solu syntyivät. Siis. ÄLÄ ENÄÄ NUKU!

Täh? Eihän tuossa ole yhtään mitään järkeä! Mainitsemasi "evoluution tuottamat" asiat ovat vanhoista tarustoista ja ne on ihminen luonut selityksiksi erilaisille ilmiöille ja tapahtumille aikana, jolloin tiede ei niitä pystynyt selittämään. Ei olisi mitään syytä jäädä sille kehitystasolle - paitsi tietysti, jos se sinusta on yksinkertaisesti kivaa.

Tietävätkö erilaiset uskovaiset, miten kuu ja eka solu syntyivät? Eivät tiedä, mutta uskovat mahdottomuuksiin. Tieteellä on sentään paljon järkeenkäyvempi selitys, vaikka siitäkin ehkä löytyy aukkokohtia.

• Pyrstötiainen116 kirjoitti:

Täh? Eihän tuossa ole yhtään mitään järkeä! Mainitsemasi "evoluution tuottamat" asiat ovat vanhoista tarustoista ja ne on ihminen luonut selityksiksi erilaisille ilmiöille ja tapahtumille aikana, jolloin tiede ei niitä pystynyt selittämään. Ei olisi mitään syytä jäädä sille kehitystasolle - paitsi tietysti, jos se sinusta on yksinkertaisesti kivaa.

Tietävätkö erilaiset uskovaiset, miten kuu ja eka solu syntyivät? Eivät tiedä, mutta uskovat mahdottomuuksiin. Tieteellä on sentään paljon järkeenkäyvempi selitys, vaikka siitäkin ehkä löytyy aukkokohtia.

Huh huh! Siinä taas yks laiskimus. Kyllä teitä piisaa. Pakko myöntää, että valtion "pesula" on tehokas. Suomi-parka!

Suhteutetaan asioita. Luotujen korjaaminen on pienempi ihme kuin kokonaisen luomakunnan luominen.

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=paransi&kirjat=kr

Herra korjasi Jaakko Romun.

http://www.tv7.fi/vod/player/15676/

Herra korjasi Juho-pojan.

https://www.youtube.com/watch?v=pBi_fyosz0A

Ym. Etsivä löytää:)

• Pistetäänpäs yurkille muutama tuore tiedeuutinen vastapainoksi noille yurkin käsittämättömille sekoiluille, joilla uskonnot näkyvät siis hengissä tänään vielä pysyvän:

Neandertalilaisilta perityt geenit tehostavat vastustuskykyämme – ja herkistävät allergioille:

http://www.hs.fi/tiede/a1452225712317

Ja vaikka:

Higgsin hiukkasia löytyy lisää, Aalto-yliopiston tutkimus ennustaa:

http://www.hs.fi/tiede/a1452232051906

Tutkijat pääsivät dinosaurusten pariutumisen jäljille – kosiskelu näkyy hiekkakivessä:

http://www.hs.fi/tiede/a1452480673264

Reaalimaailma, jossa me elämme ja tietenkin myös kuolemme, on käsittämättömän paljon mielenkiintoisempi kuin varhaiset seemiläiset sadut ja kansantarinat tai mitä yksikään jumala on meille koskaan höpissyt.

• ihmeellinen evoluutio

> Bakteerit oli löydetty jo 1600-luvulla, ja jo ennen Pasteuria niitä oli epäilty sairauksien aiheuttajiksi, mutta vasta Pasteur sai tutkimuksillaan tiede­yhteisön asiasta vakuuttuneeksi. Tämä teki hänelle mahdolliseksi kehittää myös rokotteet paiseruttoa ja vesikauhua vastaan. Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu. <

https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

BM. Valitan kohtaloasi. Synnyit liian myöhään ja jouduit valtion "pesulan" eli peruskoulun uhriksi.

https://www.google.fi/#q=dumbing down population

Valitettavasti olet alistanut ittes pahan eliitin orjaksi (sheeple). Eliitti palvelee vanhaa matoa ja se PIMITTÄÄ.

https://www.google.fi/#q=suppressed knowledge

Sheeple Magazine

https://www.google.fi/#q=sheeple magazine

Mainosvideo

https://www.youtube.com/watch?v=9Cywjhv0OY4

Paha eliitti pyrkii pudottamaan maailman väestön 0,5 miljardiin.

https://www.google.fi/#q=nwo kills

Maailman luonnonsäätiön tavoite on suorastaan vaatimaton: 2,77 mrd.

http://thegeorgiaguidestones.com/WWF.htm

SUOMI-firma osallistuu 10:10-prokkikseen. Se kehoittaa meitä vähentämään hönkäilyjämme 10 prossaa vuosittain. JA MAAILMA PELASTUU!

http://thegeorgiaguidestones.com/1010.htm

10:10 FINLAND

> 10:10-kampanjan idea on yksinkertainen: Kaikki osallistujat sitoutuvat pienentämään hiilijalanjälkeään kymmenellä prosentilla vuodessa. Suuret muutokset on helpompi toteuttaa, kun ne jaetaan pieniin osiin. Kymmenen prosentin päästövähennys vuodessa on helpompi suunnitella ja toteuttaa kuin esimerkiksi 80 prosenttia vuoteen 2050 mennessä. Kampanjaan voivat osallistua kaikki: yksityishenkilöt, perheet, oppilaitokset, pienet ja suuret yritykset, julkisuuden henkilöt ja poliitikot... Kaikki voivat pienentää hiilijalanjälkeään kymmenellä prosentilla. <

http://1010finland.fi/

! HERÄÄ SUOMI !

• Ihmisen täytyy olla henkisesti hyvin epävakaa ja sairas, jos hän palvelee ja uskoo Raamatun jumalaan. Ei tulisi mieleenkään antaa minkäänlaista tukea tällaiselle jumalalle saati, että kumartaisin häntä kultaharppu kainalossa kaiken aikaa ja huutaisin hallelujaa ikuisesti:
      Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
      1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
      Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
      Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
      Jer. 18:11 "... Näin sanoo Herra: Katso, minä hankin teille onnettomuutta ja pidän neuvoa teitä vastaan."
      5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojenhampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
      Joos. 10:11 "Ja kun he paetessaan Israelia olivat Beet-Hooronin rinteessä, heitti Herra taivaasta heidän päällensä isoja kiviä, koko matkan Asekaan asti, niin että he kuolivat;"

• Pyydän lukijoitani rukoilemaan pelastusta Suomen ateisteille.

• hattiwatt1

Onko sinulla lukijoitakin? .... niin teillä kaikilla jumalien lähettiläillä tuntuu olevan se harha että olette maailman napa ja kaikkia kiinnostaa harhaiset horinanne? :) ... VÄÄRIN! Ehkä joku mielisairaalan suljetulla osastolla olija lukisi yurki näitä juttujasi. Siihen se sitten jääkin :)

• hattiwatt1 kirjoitti:

Onko sinulla lukijoitakin? .... niin teillä kaikilla jumalien lähettiläillä tuntuu olevan se harha että olette maailman napa ja kaikkia kiinnostaa harhaiset horinanne? :) ... VÄÄRIN! Ehkä joku mielisairaalan suljetulla osastolla olija lukisi yurki näitä juttujasi. Siihen se sitten jääkin :)

Hatti. Mikä on antisi maailmalle?

• sarahustr
        yurki1000js kirjoitti:

Hatti. Mikä on antisi maailmalle?

Pelastus ilmastonmuutokseslta vaatii konkreetisia tekoja, ei hurskastelua.

• sarahustr kirjoitti:

Pelastus ilmastonmuutokseslta vaatii konkreetisia tekoja, ei hurskastelua.

Sara. Luojamme on säätänyt luomakunnalleen tietyn ajan. Pyydän sinua lukemaan Raamattua varsinkin sillä silmällä, että ihmiset ovat IKUISUUSOLENTOJA. Kaikki on ennustettu. Lähitulevaisuus: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen maailmanrauha.

RAPTURE (tempaus)

Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

https://www.google.fi/#q=rapture of the church

TRIBULATION (vaivanaika)

Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

https://www.google.fi/#q=great tribulation

PEACE (maailmanrauha)

Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earth

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1615
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1356
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      10
      1315
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1274
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      284
      1202
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1150
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      928
    8. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      928
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      815
    Aihe