Aika älytön hinta näinä verkkokaupan aikoina. Kooltaan noin 5cmx 40cm x 60cm tuotteen postitus Suomeen tulisi maksamaan myyjän mukaan 30€ - itse tuotteen hinta on 40€.
Myyjä kirjoitteli, että jos keksin halvemman tavan, niin hän kyllä laittaa minulle tarkat mitat ja painon. Onko kellään kokemuksia Saksan postilaitoksen hinnoista (löytyykö laskuria) vs. kuriiripalvelut tms. kun asioidaan Suomeen päin?
Postipaketti Saksasta halvemmalla kuin 30 euroa...
6
1653
Vastaukset
- KokemustaOn
Paaaljon suurempiakin paketteja on tullut kauppiaan lähettämänä max. hintaan 9,95 euroa. Yleensä firmoilla on sopimus DHL (Deutsch Post AG) kanssa. Paketti on toimitettu kotiin saakka. Onko kyseessä yksityishenkilö, jonka kanssa teet kauppoja?
- nmkjhm
Yleensä UPS Standard on vielä halvempi kuin DHL:n postipaketti. Tosin on ollut kysymys firmoista, joilla voi olla edullisetkin sopimukset. UPS Standard kestää tulla suunnilleen saman ajan kuin postipaketti.
- Korkkarisaksa
Kiitos vastauksista. Varmasti pienehkö firma, haluamani tuote on kohokartta, joita heillä on tarjolla monista maista ja seuduista. Eivät ole kuitenkaan saaneet tuotteitaan esim. Amazoniin tarjolle ja siitäkin päättelen, että pienellä on.
Heillä on postikuluhinnasto monia maita varten, mm. Ruotsi 25€, Tanskakin kai 8€ ja sitten Suomeen tuo naurettava. Täytyy nyt vielä mainita heille nuo mainitut kuriiripalvelut.- hopopi
Mikä helkatti tuo Amazon oikein,olen sitä vierastanut. Kuitenkin käytännössä sen tavaran myy jokin firma...miksi tällainen Amazon?- jokin välikäsi taasko??
- Korkkarisaksa
Kannattaapa vertailla hintoja ja palvelun toimivuutta... :)
- 2012
Saksassa on paljon hintavertailusivustoja, joista isoimmat ovat keskenään suunnilleen yhtä kattavia. Tässä yksi suosituimmista.
http://www.idealo.de/
Kun laittaa hakuehdoksi tuotteen, saa pitemmän tai lyhyemmän listan paikoista, jotka myyvät ko. tuotetta. Hankaluutena on se, että postimaksut ovat listassa Saksaa koskevia. Avaamalla linkit pääsee ko. firmojen sivustoilta tutkimaan, lähettävätkä ne yleensä Suomeen ja paljonko maksaa.
Noissa vertailuissa ovat mukana myös ebay.de:n ja amazon.de:n myyjät. Ebaystä tosin kannattaa myös suoraan etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898