Hallituskadun Lidlin epäsiisteys

lidlissä

Tykkään Lidlin tuotteista ja edullisuudesta, mutta kaupassa asiointi on todella epämiellyttävää. Heti kun astuu aulaan, niin matot ovat vinossa, nurkat täynnä roskia ja hylättyjä muovikasseja joissa lasipulloja, koko aula täynnä mainoslehtiä ja roskia ja usein joku spurgu puputtaa siellä eväitään.

Vartijat katsovat läpi silmiensä, kun täysin päihtyneille myydään halpaa kaljaa.

Viime perjantaina varpunen lenteli myymälään nokkimaan ruokatavaroita eikä vartija reagoinut mitenkään, enemmän kyllä kävi varpusta sääliksi.

14

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumi on jo peittänyt roskat eteisessä.

• karmeeläävä

Kävin tänään, epämiellyttävä kokemus. Joku söi einespizzaa aulassa ja jätti roskat ja jogurttipurkit siihen, vartijat katsoivat muualle kun myymälään saapui humalaisia asiakkaita, roskaa ja paskaa joka paikassa ja liian vähän henkilökuntaa. samanlaista menoa jatkuvasti.

• noroviirus

Kerjäläisiä jalkakäytävällä. Ohi ei joskus meinää päästä, kun pyytävät rahaa. Varsinkin vanhempien ihmisten on vaikea päästä ohi. Kerjäläiset käyvät syömässä Lidlin eteisessä tai levittävät eväänsä jalkakäytävälle Lidlin kulmalla.

• Ilta-asiakas

Mihin aikaan päivästä käyt siellä Lidlissä? Käyn yleensä joskus kahdeksalta illalla eikä mitään tuollaista meininkiä ole.

• karmeeläävä

Käyn iltapäivisin ja aina on levotonta ja sotkuista, varsinkin klo 15-17. Myös perjantait ja lauantait ovat pahoja mihin tahansa kellonaikaan. Sunnuntaisin tuotteet monasti loppuneet ja aula ihan rähjäinen.

• hjiuouik

Hallituskadulla yksikin vastaantulija on liikaa, kun on niin kapeat jalkakäytävät. Ja muutama liike pitää ulko-oveakin auki, ettei siitä pääse muualle kun liikkeen sisälle.

• keskustaonslummi

Niin ja silti pitää pyöräilijöiden sotkea siellä jalkakäytävällä kävelijöiden seassa! Kannattaa olla väistämättä ja kertoa niille, että se on jalkakäytävä.

• oikeusmennä

Pyöräilijällä on oikeus ajaa jalkakäytävällä ja kävelijöiden tulee väistää.

• Provoilua

Hyvä provo...

• saksalainenglyfosaatti

Vasemmiston hedelmiä kasvaa joka kadunkulmassa.

• kyänäinon

En käy enää keskustan Lidlissä tästä syystä. Kyllästyttää myös se humalaisten ja kerjäläisten jatkuva virta.

• Ali-h

Lidli on viiden minuutin kävelyn päässä enkä ole nähnyt tapauksia mitä ylläolevissa jutuissa kerrotaan!!??

• lidlissä

Ovatkohan Lidlin työntekijät lukeneet palautetta, kun Lidlissä on ollut hieman siistimpää viime aikoina?

• 100KrtKäynyt

Mä en ole huomannut mitään negatiivista koskaan. Varmaan menee koko pulju konkkaan teidän nöpönuukien takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe