Tykkään Lidlin tuotteista ja edullisuudesta, mutta kaupassa asiointi on todella epämiellyttävää. Heti kun astuu aulaan, niin matot ovat vinossa, nurkat täynnä roskia ja hylättyjä muovikasseja joissa lasipulloja, koko aula täynnä mainoslehtiä ja roskia ja usein joku spurgu puputtaa siellä eväitään.
Vartijat katsovat läpi silmiensä, kun täysin päihtyneille myydään halpaa kaljaa.
Viime perjantaina varpunen lenteli myymälään nokkimaan ruokatavaroita eikä vartija reagoinut mitenkään, enemmän kyllä kävi varpusta sääliksi.
Hallituskadun Lidlin epäsiisteys
14
447
Vastaukset
Lumi on jo peittänyt roskat eteisessä.
- karmeeläävä
Kävin tänään, epämiellyttävä kokemus. Joku söi einespizzaa aulassa ja jätti roskat ja jogurttipurkit siihen, vartijat katsoivat muualle kun myymälään saapui humalaisia asiakkaita, roskaa ja paskaa joka paikassa ja liian vähän henkilökuntaa. samanlaista menoa jatkuvasti.
- noroviirus
Kerjäläisiä jalkakäytävällä. Ohi ei joskus meinää päästä, kun pyytävät rahaa. Varsinkin vanhempien ihmisten on vaikea päästä ohi. Kerjäläiset käyvät syömässä Lidlin eteisessä tai levittävät eväänsä jalkakäytävälle Lidlin kulmalla.
- Ilta-asiakas
Mihin aikaan päivästä käyt siellä Lidlissä? Käyn yleensä joskus kahdeksalta illalla eikä mitään tuollaista meininkiä ole.
- karmeeläävä
Käyn iltapäivisin ja aina on levotonta ja sotkuista, varsinkin klo 15-17. Myös perjantait ja lauantait ovat pahoja mihin tahansa kellonaikaan. Sunnuntaisin tuotteet monasti loppuneet ja aula ihan rähjäinen.
- hjiuouik
Hallituskadulla yksikin vastaantulija on liikaa, kun on niin kapeat jalkakäytävät. Ja muutama liike pitää ulko-oveakin auki, ettei siitä pääse muualle kun liikkeen sisälle.
- keskustaonslummi
Niin ja silti pitää pyöräilijöiden sotkea siellä jalkakäytävällä kävelijöiden seassa! Kannattaa olla väistämättä ja kertoa niille, että se on jalkakäytävä.
- oikeusmennä
Pyöräilijällä on oikeus ajaa jalkakäytävällä ja kävelijöiden tulee väistää.
- Provoilua
Hyvä provo...
- saksalainenglyfosaatti
Vasemmiston hedelmiä kasvaa joka kadunkulmassa.
- kyänäinon
En käy enää keskustan Lidlissä tästä syystä. Kyllästyttää myös se humalaisten ja kerjäläisten jatkuva virta.
- Ali-h
Lidli on viiden minuutin kävelyn päässä enkä ole nähnyt tapauksia mitä ylläolevissa jutuissa kerrotaan!!??
- lidlissä
Ovatkohan Lidlin työntekijät lukeneet palautetta, kun Lidlissä on ollut hieman siistimpää viime aikoina?
- 100KrtKäynyt
Mä en ole huomannut mitään negatiivista koskaan. Varmaan menee koko pulju konkkaan teidän nöpönuukien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659