Painia öljyttynä.

Painitteko alasti?

10

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikoinaan tapahtunutta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/3290284/nainen-vs-mies#comment-51519964

Muistona tuosta kannan vieläkin mukanani. Nivuset tuollaisessa liukkaasa painissa revähtivät. Nykyisin pitää joitain liikkeitä varoa. Mistäänhän ei siinä saa oikein kiinni eivätkä jalat pidä.

Mutta sen pillua tuli nuoltua useasti. Kokemus jylläsi ja oli sillä naisella voimaakin.

• tyä_ukkeli

Kyllä, painin usein öljyttynä, olen 47v mies lahdesta. Tykkään siitä kun poikani pippeli hieroo mahaani

• Hea minut joku päivä porvoosta haluan ottaa sinulta suihin

• Olisi hienoa antaa vaimoni jollekkin paini kaveriksi. Hän on brunette,lyhyt ja hoikka sekä d75-rinnat. 38 vuotias.

• virtasenposti

Meillä käy kaksi mamu (opiskelijoita) painimassa vaimon kanssa. Kiinnostaisiko?
        Onko vaimosi vahva? Pystyykö hän panemaan hanttiin?

• Vaikka on pieni mutta voimaa löytyy. Voisi olla hauska nähdä

• SoldierOfOdin

MEIÄN PORUKKAPAINII hUPPARISSA tOLLASET PERVOT HELVETTII

• Niin, siis Soldier Of Odin painii hupparissa jos painia tarvii.

Sinun porukkasi trollipaini tapahtuu poikien kesken niin, että trollaatte tänne forumille naisten alusasuissa ja öljyttynä. Jokainen yrittää trollata mahdollisimman paljon ja estää muita trollaamasta.

Eniten trollannut saa tietysti työntää löylykauhan perseeseen.

• Koeta-ede-ajatella

Älytön kysymys.

Jos iho öljytään, niin ei kai sen päälle laiteta vaatteita.

Sulla taitaa tuo päänuppi olla vaan karvojen kasvatusalustana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4012
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2117
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      10
      1894
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1244
    5. 27
      1219
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      983
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      71
      837
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      829
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      731
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      684
    Aihe