Painitteko alasti?
Painia öljyttynä.
10
1128
Vastaukset
Aikoinaan tapahtunutta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/3290284/nainen-vs-mies#comment-51519964
Muistona tuosta kannan vieläkin mukanani. Nivuset tuollaisessa liukkaasa painissa revähtivät. Nykyisin pitää joitain liikkeitä varoa. Mistäänhän ei siinä saa oikein kiinni eivätkä jalat pidä.
Mutta sen pillua tuli nuoltua useasti. Kokemus jylläsi ja oli sillä naisella voimaakin.Luin maikkarin uutisia http://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/gladiaattorit/uutiset/artikkeli/muistatko-viela-salaman-ja-turbon-tassa-ovat-90-luvun-legendaariset-gladiaattorit/6271902 ja mieleeni muistui tuo (kauhu)tapaus. Tai se kauhu tuli tuohon silloiseen hauskaan kokemukseen myöhemmin.
Virpi Butt on tuo vaalea hymyilemätön nainen äärimmäisenä oikealla. Ei tosiaan paljoa hymyillyt. Voimaa, notkeutta ja nopeutta löytyi. Heitteli minua melkein kuin räsynukkea, vaikka en ihan pieni poju olekaan.
Öljytyllä muovilla paini on vaikeaa. Kaikki on kovin liukasta ja pystyssä ei pysy. Etenkin nivuset joutuivat koville. Lisäksi alastomasta ölytystä kehosta saatu ote ei millään tahdo pitää.
Onneksi vielä silloin hän oli jotensakin järjissään!
- tyä_ukkeli
Kyllä, painin usein öljyttynä, olen 47v mies lahdesta. Tykkään siitä kun poikani pippeli hieroo mahaani
Olisi hienoa antaa vaimoni jollekkin paini kaveriksi. Hän on brunette,lyhyt ja hoikka sekä d75-rinnat. 38 vuotias.
Meillä käy kaksi mamu (opiskelijoita) painimassa vaimon kanssa. Kiinnostaisiko?
Onko vaimosi vahva? Pystyykö hän panemaan hanttiin?
- SoldierOfOdin
MEIÄN PORUKKAPAINII hUPPARISSA tOLLASET PERVOT HELVETTII
Niin, siis Soldier Of Odin painii hupparissa jos painia tarvii.
Sinun porukkasi trollipaini tapahtuu poikien kesken niin, että trollaatte tänne forumille naisten alusasuissa ja öljyttynä. Jokainen yrittää trollata mahdollisimman paljon ja estää muita trollaamasta.
Eniten trollannut saa tietysti työntää löylykauhan perseeseen.
- Koeta-ede-ajatella
Älytön kysymys.
Jos iho öljytään, niin ei kai sen päälle laiteta vaatteita.
Sulla taitaa tuo päänuppi olla vaan karvojen kasvatusalustana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764