Painitteko alasti?
Painia öljyttynä.
10
1435
Vastaukset
Aikoinaan tapahtunutta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/3290284/nainen-vs-mies#comment-51519964
Muistona tuosta kannan vieläkin mukanani. Nivuset tuollaisessa liukkaasa painissa revähtivät. Nykyisin pitää joitain liikkeitä varoa. Mistäänhän ei siinä saa oikein kiinni eivätkä jalat pidä.
Mutta sen pillua tuli nuoltua useasti. Kokemus jylläsi ja oli sillä naisella voimaakin.Luin maikkarin uutisia http://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/gladiaattorit/uutiset/artikkeli/muistatko-viela-salaman-ja-turbon-tassa-ovat-90-luvun-legendaariset-gladiaattorit/6271902 ja mieleeni muistui tuo (kauhu)tapaus. Tai se kauhu tuli tuohon silloiseen hauskaan kokemukseen myöhemmin.
Virpi Butt on tuo vaalea hymyilemätön nainen äärimmäisenä oikealla. Ei tosiaan paljoa hymyillyt. Voimaa, notkeutta ja nopeutta löytyi. Heitteli minua melkein kuin räsynukkea, vaikka en ihan pieni poju olekaan.
Öljytyllä muovilla paini on vaikeaa. Kaikki on kovin liukasta ja pystyssä ei pysy. Etenkin nivuset joutuivat koville. Lisäksi alastomasta ölytystä kehosta saatu ote ei millään tahdo pitää.
Onneksi vielä silloin hän oli jotensakin järjissään!
- tyä_ukkeli
Kyllä, painin usein öljyttynä, olen 47v mies lahdesta. Tykkään siitä kun poikani pippeli hieroo mahaani
Olisi hienoa antaa vaimoni jollekkin paini kaveriksi. Hän on brunette,lyhyt ja hoikka sekä d75-rinnat. 38 vuotias.
Meillä käy kaksi mamu (opiskelijoita) painimassa vaimon kanssa. Kiinnostaisiko?
Onko vaimosi vahva? Pystyykö hän panemaan hanttiin?
- SoldierOfOdin
MEIÄN PORUKKAPAINII hUPPARISSA tOLLASET PERVOT HELVETTII
Niin, siis Soldier Of Odin painii hupparissa jos painia tarvii.
Sinun porukkasi trollipaini tapahtuu poikien kesken niin, että trollaatte tänne forumille naisten alusasuissa ja öljyttynä. Jokainen yrittää trollata mahdollisimman paljon ja estää muita trollaamasta.
Eniten trollannut saa tietysti työntää löylykauhan perseeseen.
- Koeta-ede-ajatella
Älytön kysymys.
Jos iho öljytään, niin ei kai sen päälle laiteta vaatteita.
Sulla taitaa tuo päänuppi olla vaan karvojen kasvatusalustana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664012Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152117Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj101894Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361244- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11983Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43829- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24684