20v nainen ja 55v. mies yhdenyönjutusta

Rosissi

Hei, olen 20 vuotta ja viime lauantaina harrastin seksiä tuntemattoman 55v miehen kanssa. Pyysin hänet baarista luokseni yöksi. Olin tosi humalassa. Kerroin hänelle koko elämäntarinani tyyliin. Huoh. Sanoin että nukkumaan vain, mutta ei me sitten pelkästään nukuttukaan. Mitä mieltä olette tästä? Itselle jäi aika ällö olo. Mies kertoi olevansa lastensuojelutyössä. Jossain perhekodissa. Tuli vaan jälkikäteen mieleen että jotenki ehkä vähän epäilyttävää että tollasessa työssä oleva hässii humalaista 20v tyttöä... itsekin olen ollut sijaisperheessä ja 21 vuotiaaksi asti olen jälkihuollossa. Kerroin sijaisperheestä ja hän sanoi tuntevansa isäni, siis sijaisisäni, jokaon suunnilleen saman ikäinen kuin hän. Mies kertoi eronneensa viisi vuotta sitten ja hänellä kuulema murrosiköisiä lapsia.

Oliko tämä teistä moraalitonta?

Vielä semmonen, että emme käyttäneet kondoomia eikä minulla ole ehkäisyä. Hän oli kuulema steriili mutta mistä voin tietää oliko se totta? Ja sukupuolitautitesteihin olisikai ainakin syytä mmennä??

10

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annastiina__

      Saitko orgasmin? Jos sait, niin oliko tuo nyt sitten niin huono kokemus?
      Ilman kondomia seksi on tietysti mielettömän kiihottavaa, mutta suosittelisin
      jälkiehkäisytabletteja tai ainakin raskaustestiä todella pian.
      Itselläni oli n. 25-vuotiaana sellainen kausi, että nain 5-kymppisiä miehiä.
      Joskus se ikäero kiihotti, ja joidenkin miesten rumuuskin.
      En silti haluaisi uudestaan elää noita aikoja.
      Jos sinulle tuli morkkis, niin älä enää tee noin. Hyvän seksin merkki on se, että ei kaduta jälkeenpäin.

    • jhuhguk

      Ei ollut moraalitonta ikäerostanne huolimatta tai siitä mitä mies tekee työkseen. Pyysit itse mukaan, olet täysi-ikäinen ja niin se vain joskus menee, että hässimiseksi menee. Ei sua ole raiskattu ja itse tosiaan olisit voinut sanoa ei. Voihan mieskin katua sitä, että lähti baarireissulla ikäisesi tyttösen matkaan.

    • Misulikisuli

      Eipä tosta voi kun itseäsi syyttää. Kyllä miehet on miehiä.
      Älä toista käytöstäsi enää koskaan ja parasta vaan unohtaa.
      Kaikki tekee virheitä ja niistä oppii.

    • tiesithän

      Sukupuolitesteissä kannattaa käydä. Vaikka mitään ei todettaisikaan testeissä, voi silti olla sukupuolitauti ja kai aloittaja tiedät, että iholla, limakalvoilla muuallakin voi olla taudinaiheuttajia. Suuseksikin levittää tauteja. Tämä ei ole saarnaamista, mutta mietipä kannattaako sitä viinaa ottaa niin, ettei enää osaa kontrolloida käytöstään.

    • Rosissi

      Kiitos vastauksista, en saanut orgasmia, kun annastiina kysyi. En ole koskaan saanut, en parisuhteessakaan. En oikeastaan edes pidä seksistä, minut on 16 vuotiaana raiskannu viiskymppinen mies ja se tapaus tulee mieleeni joka kerta kun harrastan seksiä.

      Tiesithän nimimerkille, että samaa mieltä, ei kannata juoda viinaa. Yleensä en juo ollenkaan, tämä baarireissu oli kokonaisuudessaan virhe, jota en aio toistaa, meni kontrolli koska sen raiskausjutun esitutkintapöytäkirja tuli postissa vähän aikaa sitte ja nyt se on syyteharkinnassa. Tyyppi vieläpä tulee vastaan kaupungilla ja marketissa. Muisto palannut pintaan, ja sitte tuli hälläväliä fiilis, ei jaksanut vaan välittää enää mistään.

      • arttu7676

        hei.olen itse 39v sinkkumies.olisi ihan unelmaa päästä sinun ikäisen naisen kanssa sänkyyn.olisi ihanaa jos kykenisit antamaan itsesi minun vietäväksi.hyväilisin sinua ensin käsin ja sitten kielellä niin kauan että rentoutuisit ja alkaisit löytää Kiihkon itsellesi.minusta se mies teki väärin sinua kohtaan jos kerroit tarinasi eikä hän panostanut sinuun kunnolla.miehillä on tai minullakin on aina haaveena päästä sänkyyn nuorenneidin kanssa.olisi ihanaa päästä tutkimaan 20v neidon kanssa hänen herkkiä alueita ja nuolla ynm tehdä hänelle.saatko orgasmin itsellesi silloin kun hyväilet itseäsi yksinäsi.olisi ollut kunnia päästä toteuttamaan sinun kaikki kiinnostuksesi ja kokeilun halut seksiin ja miehiä kohtaan.se että sinua on joskus mies satuttanut niin mies voisi mielestäni myös saada sinut tuntemaan itsesi naiseksi ja näyttämään sen että miehet pystyy tekemään paljon nautintoakin jos vain viitsivät.itse en ole tyyppiä joka hyppää kännissä sänkyyn koska siintä ei saa mitään irti.oletko ruumiinrakenteeltasi minkälainen.jos olet vielä pyöreä tyttö niin olisin antanut kaikkeni kyllä jos olisit minulle suonut sylisi.jos haluat jutella asioista niin laita tietojasi vaikka tohon ilmoitukseesi tai minun kirjoituksien perään.olisit vain sellainen tyttö että haluaisin jutella ja kysyä sinulta muutamia asioita.sen takia että onko se raiskaaja vienyt sinulta kaikki mielihyvät vai tai miksi halusit sänkyyn tuntemattoman vanhemman miehen kanssa.olisin kyllä tietysti myös kiinnostunut kokeilemaan ette saisinko juttelemalla sinun oloa paremmaksi.


    • lör

      Kyllä..16 vuotiaana raiskattiin ja nyt sait pöytäkirjat..no olihan tässä pari postilakkoa näinä vuosina..

      • öhömmm

        aika hidasta etenemistä juupa juu


    • hjölhfd

      Vaikuttaa vähän siltä että kadut ko. Tapausta. Sanot että sua ällöttää. Kaksi vaihtoehtoa 1) joko toteat ettei ole hyvä idea olla 30 vuotta vanhemman kanssa. Siis et enää ole. 2) Toteat että ällötyksesi on turhaa. On ihan ok olla noin jos molemmat tykkäävät.
      Minun mielipiteelläni ei varsinaisesti ole väliä, vaan sinun. Jos olet sinut asian kanssa ja tuo on sitä mitä haluat niin go for it. Ei kyllä siltä vaikuta.
      Ihmisistä on parempi uskoa hyvää kuin pahaa, joten ehkä sinun ei tarvitse välittää hänen työstään. Sinä et ollut hänen asiakkaansa.
      Testeissä ehkä kannattaa käydä, eihän siinä mitään menetä. Jälkiehkäisykin on varmaan ihan hyvä idea jos just tapahtu.

    • Herrasmiesnro47

      Seksi on kaunis asia ja mukavampaa kaksistaan harrastettuna. Ei ikäerolla ole merkitystä, pääasia on, että molemmat nauttivat, saavat läheisyyttä ja rentoutusta. Ikäisenäsi pidin yli kolmekymppisiä vanhoina, mutta nyt kohta viisikymppisenä huomaan, ettei ihmismieli muutu eikä "vanhene" aikuisiällä. Tällä iällä ehkä osaa naisen ottaa huomioon paremmin.
      Unohda omantunnontuskat ja moraalisaarnaajat. Ei tuo sinusta huonoa naista tee. Kumit käyttöön ja rohkeasti mukaan, niitä käyttämällä omatunto on aamulla parempi. Testissä käyntiäkään ei kannata hävetä. Seksi on parasta selvinpäin, mutta lasillinen kaksi rentouttaa joskus. Humalassa ehkä kannattaa välttää, silloin ehkäisykin tulee hutiloitua. Parasta seksi on tietenkin oman rakkaan kanssa, mutta ei sellaista aina ole ja sitä odotellessa en ilmankaan suosittele olemaan.
      Toivottavasti pääset yli raiskauksesta. Olen kahden tarinan kuullut ja arvostin, että minulle sen kertoivat. Toisen kohdalla ymmärsin asiaan liittyvän arkuuden ja edettiin varovaisesti. Toista asia ei vaivannut, oli juttu jutun joukossa, kun kaluttiin kaapin luurangot pois avoimesti. Suomessa raiskatuksi joutunut ei ole huono nainen!
      Toivottavasti mies ei ollut liian humalassa ja muistaa kokemuksensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe