Leppävaaran uusi uimahalli aivan paska

Paskauimahalli

Järjetöntä suunnittelua pukkareissa ja suihkuissa. Helvetisti liikaa ihmisiä. Espoo on kyllä perseestä.

20

704

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EspooOnPerseestä

Ei mitään järkee, hinnat ja uimahallien määrä pitäs kertoo kolmella. Surkein suihkusysteemi ikinä! Kukaan ei tiedä mistä vitun ovesta ja portista pitäs mennä sisään ja ulos. Kusta ja paskaa.

• Uimarijj

Joo liikaa ihmisiä on. Ei oikein toimi systeemi.

• VeiVei

Se on yks lysti millainen se on. Kiimapakolaiset pilaa sen kuitenkin kun löytävät sen.

• ihmejuttua

Mitä vikaa pakolaisissa? Ei ne mitään pilannut.

• mua.ahdistaa.nyt

• itiksen.ongelmat
        mua.ahdistaa.nyt kirjoitti:

Tuo on estettävä eli oikeat tavat on vaadittava, eikä saa antaa yhtään periksi.
        http://www.finnleaks.net/maahanmuuttajat-uimahallissa-masturboivat-ulostivat-lastenaltaaseen-ahdistelivat-seksuaalisesti

Samalla linjalla, tai ei nyt ihan onneksi, mutta lähempänä.
        http://mvlehti.net/2016/01/23/muhamettilaiset-ovat-vallanneet-itakeskuksen-uimahallin-eivat-sopeudu-saantoihin-eika-henkilokunta-valvo/
        Itse kävin kaksi vuotta sitten kerran Itäkeskuksen uimahallissa ilta-aikaan enkä mene enää toiste. Espoossa on onneksi vielä melko hyvin, kun valvonta lienee parempaa, eikä ole niin suuria pakolaiskeskittymiä.

• pelottava.paikka

• eivoiOllaTosi

Raiskaajia oli siellä ainakin eilittäin 3 kappaletta. Kattoivat pikkutyttöjä jo siihen malliin että yksi mies komensi heidän poreammeesta pois kun suunnittlivat kai lääppimistä. Nöyränä mämä ahmedit sitten lähtivät pois.

Mutta itse uimahalli on aivan liian täynnä ja todella meluisa. Pentuja pyörii kuin hyrriä ympäriinsä.

• uimakielto_muslimeilla

Meilläkin pitäisi kieltää sisäänpääsy noilta ahmedeilta kuten Saksassa. Eivät ne edes peseydykään alasti ja voivat mennä jopa alkkareissa uimaan. Nähty on useita alkkareissa uineita, kun vielä kävin uimassa ennen heihin kyllästymistä.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016011520965117_ul.shtml
        "Nyt pakolaismiehillä ei ole enää asiaa uimahalleihin. Bornheimin kaupunki kielsi toistaiseksi pakolaismiesten sisäänpääsyn uimahalliin, koska heidän väitetään ahdistelleen seksuaalisesti niin uimassa käyneitä naisia kuin hallin työntekijöitä."

• Rasistitperkele
        uimakielto_muslimeilla kirjoitti:

Meilläkin pitäisi kieltää sisäänpääsy noilta ahmedeilta kuten Saksassa. Eivät ne edes peseydykään alasti ja voivat mennä jopa alkkareissa uimaan. Nähty on useita alkkareissa uineita, kun vielä kävin uimassa ennen heihin kyllästymistä.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016011520965117_ul.shtml
        "Nyt pakolaismiehillä ei ole enää asiaa uimahalleihin. Bornheimin kaupunki kielsi toistaiseksi pakolaismiesten sisäänpääsyn uimahalliin, koska heidän väitetään ahdistelleen seksuaalisesti niin uimassa käyneitä naisia kuin hallin työntekijöitä."

Pah ei ne ketään ahdistele sen enempää kuin suomalaiset. Läskit keski-ikäiset ämmät oikeen toivoo että ne lähentelis, yrittää maksaa niille ja silti ei irtoo. Vitun säälittävät selluliittikasat.

• ovat.ne.tyhmiä

• rasistioletitse
        Rasistitperkele kirjoitti:

Pah ei ne ketään ahdistele sen enempää kuin suomalaiset. Läskit keski-ikäiset ämmät oikeen toivoo että ne lähentelis, yrittää maksaa niille ja silti ei irtoo. Vitun säälittävät selluliittikasat.

Ahdisteleepas. Mene poikaystäväsi Ahmedin kanssa pois suomesta, vitun homo.

• Mäkkylänkoulussa1976

Eipä tuolla tänään käydessä ulkomaalaisia juuri näkynyt. Muutama hyvin kotiutunut suomea selkeästi puhuva oli ja kotoinen länsiuusmaalainen suomenruotsi oli yhä esillä Helsingin halleja selvemmin.

Kahvila oli ahtaasti kalustettu. Mikä järki tunkea kahden metrin kapeikko, jossa on myös kattoa kannattelevat pylväät, täyteen pöytiä ja tuoleja. Lisätilaa kakkoskerroksessa oli runsaasti, mutta portaikolle ei juuri päässyt "tulpan" takia. Uudistilat ovat kyllä väljiä. Uudistetun saunan löylynheittomatka lauteilta kiukaalle taitaa olla Suomen ennätys pituudeltaan.

Oli halli kyllä muuttunut 1970-luvusta kun siellä viimeksi kävin. Kulkureitit vanhassa osassa olivat oudot - miesten pukuhuoneesta osasin ulos vasta opastettuna.

• kiitosLepuskinhalli

Yllättävän täyttä kyllä nyt sunnuntaina oli. Parkkipaikkakin niin täynnä ettei juuri sekaan sopinut.

Tungoksessa se hyvä puoli, ettei siellä lääppijät uskalla yrittääkään. Sen verran monta valvovaa silmää paikalla.

• Senioriosastolle

"Mutta itse uimahalli on aivan liian täynnä ja todella meluisa. Pentuja pyörii kuin hyrriä ympäriinsä."

Uimahallissa uimaan opettelevat lapset ovat sinulle ongelma?

Suosittelen sinulle jotain senioreille profiloitunutta vanhemman väen kylpylää.

• Anonyymi00019

seuratkaa vanhempia matuja mm, busseissa ,uimahalleissa ne kyttää alaikäsiä tyttöjä . aina pitää olla vanhemmat mukana jos on alaikäsiä lapsija . espoo on muuttunut lapsille vaaralliseksi liikkua yksin.

• Fklo

Leppävaara ja Espoo eivät ole sama asia. Leppävaara voi olla huono paikka, mut toisin on Espoo.

• hyvä.uimala.se.on

Seniorit aamuisin uimaan, ei ole lapsia pyörimässä hyrränä. Aamu-uinti on muutenkin virkistävä kokemus, jaksaa koko päivän. Itse olen käynyt vuosikausia aamulla ennen töihin menoa uimassa 1-2krt vkossa ja ihanaa on, ja rauhallistakin.
      Ja siitä lepuskin hallista, liian pieneksi suunnittelivat, se on kyllä totta. Pitäisi liikuntaviraston herrojen osata laskea kävijämäärät ja ennakoida myös kasvu.

• Anonyymi00020

saatanallinen sähellys lepuskin ulkoaltaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe