Onko ehdotuksia??Kenestä valitaan Vuoden Kempeleläinen??Kuka on tuonut kultaa ja kunniaa Kempeleläisille??
VuodenKempeleläinen
12
110
Vastaukset
- arvaaja-
Sipilä tietenkin. sitähän hait
- Vittuuntunut_naapuri
Kyllähän se sippe matujen kuningas
- MahtavaMies
Zippe kumppaneineen uhosi vaalien alla "Suomi Kuntoon,Suomi Kuntoon" ja kansa oli hurmoksessa.Zippe panee Suomen Kuntoon.Ja Kempeleen.
- Kusetusta
Kepu tais kusettaa taas kerran.Kansaa.
- Jsstss
Partalapset voisi nimittää hehän ovat kunniakansalaisia ja arvovaltaisen tahon kutsumia ja raiskaajia.
- kysytty
Onko Kempeleeseen kasautunut tavallista enemmän huonolla itsetunnolla varustettuja munattomia miehenkuvatuksia. Alkaa olla paikkakunnalla kyseenalainen maine, hävettää.
- UpeaaMahtavaa
Kyllä Sipuli nostaa Kempeleen mainetta Kansainvälisillä Foorumeilla.
- itsekki
Joku umpihullu haluaa itse
- haluaako
Tämä joka laittaa kommenttinsa joka palstalle varmaankin haluaa itse,laita johonkin nimesi niin voidaan ehdottaa. Yökaudet jakaa viisauksianne.
- vokvokvok
Risto Kalliorinne.... ei tarvinne perusteluja!
- kaikkia
Onko sillä kaikki "kotona"
- saatavana
Ei todellakaan,vihalla jotkut pitävät itseään pystyssä. Kaikenlaista terapiaan tarjoillaan,helposti saatavana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712