Australian Master Chef

koukussaluovuuteen

Tämä ihana kokkaussarja alkoi jälleen.
Kauhukseni katsoin jaksojen määrän. Yli 60.
Eihän ihmisen aika riitä niiden katsomiseen millään. Onneksi sarjaa voi katsella vain toisinaan.

11

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seirita

      Joo,se on paras,ja mä olen duunissa ,niin en näe,muutaman osan vain.Tyypit ja tuomarit on symppiksiä.

    • OhjelmienParhautta

      Jaksot ovat Nelosen Ruutu sovelluksessa nähtävissä. Huomatkaa uusinnat tv lauantai ja sunnuntai aamupäivällä 2 jaksoa peräkkäin. Esitysaika tv ma-to on samaan aikaan kuin Emmerdale jonka takia katson Masterchefia tabletilla myöhemmin. Australialaiset osaa tehdä kunnon ruoka ohjelmia joissa ei kiusata ja nojata osallistujia. Usan ja Kanadan osallistujat miettii koko ajan ketä ne pudottaisi ja muutenkin roska ohjelma luokkaa.
      Aussien Masterchef ainoa ruokaohjelma jota voi katsoa. Kilpailijat ja juontaja kokit ovat loistavia osaajia.

    • ilmanstressiä

      Se tässä Australian versiossa onkin niin mainiota. Se on reilua kilpailua ja toisten tukemista. Katsojallakin säilyy hyvä ja leppoisa mieli.

    • lemppari

      Mielestäni ehdottomasti paras kokkausohjelma jota Suomessa on näytetty! Olen katsonut kaikki kaudet jotka täällä on esitetty. Tallennnan joka jakson ja katson kun ennätän, yleensä viimeisenä illalla, on nimittäin varsinainen hyvän mielen sarja. Tuomarit ovat todella kannustavia, aina löytyy joku hyvä asia epäonnistuneenkin kilpailijan työstä, ketään ei paineta alas myöskään kanssakilpailijoiden toimesta. Todella positiivinen ja herkullinen ruokaohjelma! Ja minusta on ihanaa että jaksoja on niin paljon, onpahan ihanaa katsottavaa vaikka kesäaikaan kun tulee pelkkiä uusintoja!
      Suuret kiitokset tästä ohjelmasta!

    • Hämeenlikka

      Vuoden 2015 sarja päättyi eilen (19.4.2016).
      Richie voitti, mutta finaalikamppailu oli kova Georgian kanssa.

      Katsoin kaikki jaksot, osittain nopeutettuna.

      On hyvä päästä tauolle ja odottamaan vuoden 2016 hyvätuulista kamppailua!

    • arska1234

      Hyvä sarja, joskus vaan ihmetyttää miten tuo sarja käytännössä tehdään ??
      Esim. jengi kokkailee pari tuntia ja kun annokset on valmiit, niin työpöydät on sotkussa ym. Kun sitten maistelu alkaa, niin kaikki pöydät on putipuhtaat ??? Eli jos tuossa välissä oikeasti siivotaan pöydät ym. niin luulisi että ruuat ei ole enää hyviä kuin olivat heti valmistuttuaan ???
      Toinen vaihtoehto tietty et siellä on kaksi identtistä keittiötä ja siirtyvät siihen puhtaaseen kun maistelu alkaa ???
      Pitäis päästä paikalle kuvauksiin :)

    • Hämeenlikka

      Tuo supersiisteys pöydillä on ihmetyttänyt. Tuntuu, että tuomarit saavat aina kylmää ruokaa, kun arvostelevat monen tekijän ruoat. Lautasten lämmittäminenkään ei pidä annosta ikuisesti lämpimänä.

      Toisaalta taas hiukset saavat heilua miten tahansa vapaana...

      • Wpjfghhh

        Jos on avustajia siistimissä pöytiä? Lämpö ja kylmä kaappeja.Kyllä ruuan maun tunnistaa jäähtyneenä lämpimästä ruuasta. Onhan kilpailijoilla juoma,syömätauko,siistiymistauko ennen pitkiä tuomari maisteluita.


    • dios

      Niin ja nyt alkoi uusi kausi,upeaa.

      • Anonyymi

        V.2021 ohjelmassa näkee ketä paapotaan ,elikkä 22 vee vaaleatukkainen ei olisi ansainnut 10 1000 vaan Tom!johtuiko siitä, että kehui seksikkääksi miespuolista kokkia, jonka johdolla tekivät kanasta ruokaa.
        Taidan lopettaa katsomisen.


    • monipuolistakatsottavaa

      Olen taas tosi koukussa tähän sarjaan. Katsoessa saa tietoa ruoanvalmistuksesta. Ohjelman tarjoama jännityskin on sopivaa laatua ja arviot reiluja, mutta kokkaajaa arvostavia.
      On hieno katsoa asiastaan innostuneita ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe