Kuinka moni teistä ateisteista vastustaa

käsi.sydämellä

1. homoja .. ja/tai
2. aborttia
???
Rehelliset vastaukset tähän ketjuun, kiitos!

64

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsi.sydämellä

      Lisäksi, älä vastaa sinä..
      Pallihiestä kirjoitteleva on kyllä ihan täysin teisti ja paskat piittaa kristillisistä sen paremmin kuin muistakaan arvoista. Täytyy olla todella tyhmä jos menee sen feikkaukseen, kirjoittaa typeriä julistuksiaan suomi24:n forumeille, koska Jeesus on sen ainoa kaveri. Massapostitus on synti ja vie sut felvettiin, Lesta.

      ei mulla enää muuta. homot varokaa lefettiä. Homot harratavat homoseksiä ja laukeavat toistensa peräsuoleen tämä on Saatanasta

      • aloittaja.tässä

        Mitä horiset nikkivaras.

        Luulen ettei kukaan ateisti uskalla tosissaan vastata tähän ketjuun, koska täällä on se oletus että uskovaiset ovat homoja ja aborttia vastustavia ja ateistit taas ei.

        Ryhmäpaine on liian kova.


      • vajakkimikävajakki
        aloittaja.tässä kirjoitti:

        Mitä horiset nikkivaras.

        Luulen ettei kukaan ateisti uskalla tosissaan vastata tähän ketjuun, koska täällä on se oletus että uskovaiset ovat homoja ja aborttia vastustavia ja ateistit taas ei.

        Ryhmäpaine on liian kova.

        Mitäs jos menisit vaan nuoleen sen mielikuvitusjumalasi persettä ja säästät meidät näiltä aivolöyhkiltäsi? :)


      • mjhgfdertyui
        vajakkimikävajakki kirjoitti:

        Mitäs jos menisit vaan nuoleen sen mielikuvitusjumalasi persettä ja säästät meidät näiltä aivolöyhkiltäsi? :)

        Lopeta se homostelu ja heti


      • vajakkimikävajakki

        Sinne vaan rohkeasti nyt kieli sen mielikuvitusjeesuksesi persevakoon :) Lutkuta oikein kunnolla! Anna mielessäsi kielen lepattaa villisti pakaralta toiselle :)


      • hgfrewertyu8
        vajakkimikävajakki kirjoitti:

        Sinne vaan rohkeasti nyt kieli sen mielikuvitusjeesuksesi persevakoon :) Lutkuta oikein kunnolla! Anna mielessäsi kielen lepattaa villisti pakaralta toiselle :)

        Tarvitset hoitoa!


      • Anonyymi

        On aika

        Novus Ordo Seclorum


      • Anonyymi
        aloittaja.tässä kirjoitti:

        Mitä horiset nikkivaras.

        Luulen ettei kukaan ateisti uskalla tosissaan vastata tähän ketjuun, koska täällä on se oletus että uskovaiset ovat homoja ja aborttia vastustavia ja ateistit taas ei.

        Ryhmäpaine on liian kova.

        tähän ketjuun


    • nnnnf

      Minkä saatanan esinahan alta peräisin olevasta hevonperseestä näitä vatipäitä vajaamielisine kysymyksineen oikein sikiää?

      • jhgfdsertyu8i

        Lopeta heti homohommat!!!!


    • asdfasdfs

      Rehellinen kysyjä ilmoittaa omat kantansa ensin. Ja perustelee ne. Jos osaa. Mitä epäilen.

      • kjhytr4e3e4rtyujk

        Joo, sinä kanssa lopetat heti homo hommat


    • aloittaja.tässä

      Kysyn tämän kysymyksen siksi, että täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja, jossa uskovaiset tuovat esiin vastustavia kantojaan näissä kysymyksissä, mutta koska tämä on ateismi-palsta, voisi kysyä ateistien kantoja.

      Ette halua vastata?

      • asfgasdfgsdf

        Kerro nyt se oma kantasi ja perustele se.


      • aloittaja.tässä
        asfgasdfgsdf kirjoitti:

        Kerro nyt se oma kantasi ja perustele se.

        En ole ateisti joten kysymys ei koske meikäläistä. Sanotaan nyt kuitenkin että kannat myönteisiä, periaatteessa. Eli en näe syytä vastustaa kumpaakaan.


      • ytrt565665656
        aloittaja.tässä kirjoitti:

        En ole ateisti joten kysymys ei koske meikäläistä. Sanotaan nyt kuitenkin että kannat myönteisiä, periaatteessa. Eli en näe syytä vastustaa kumpaakaan.

        ?????????????????????????????????????????????


    • p45y

      En vastusta kumpaakaan. Homous on ihmisen ominaisuus, ihan kuin hiusten väri. Mitä vastustamista hiusten värissä on? Abortin vastustajat taas voivat ottaa selvää siitä, mitä tapahtuu maissa joissa se on kielletty, vaikkapa lukemalla alla olevasta linkistä muutaman tosiasian. Ja jos aiot alkaa jauhamaan jeesustelusontaa tai syytämään raamatunlauseita, olet idiootti jonka mielipiteillä ei ole pienintäkään arvoa.

      https://www.guttmacher.org/pubs/gpr/12/4/gpr120402.html

      • uskonratkaisu111111

        Hyväksytkö siis miesten ja naisten väliseen vuorovaikutukseen liittyvän flirttailun ja treffiehdotukset ja jopa "tahattomat" kosketukset myös miesten kesken? Ikään kuin maassa maan tavalla? Kyllähän heteromaailmassa pidetään hieman omituisena jos joku ei lähde mukaan flirttailuun ja treffeille kenenkään kanssa. Miksei siis homomaailmassakin..


      • MJHGG9876545678
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Hyväksytkö siis miesten ja naisten väliseen vuorovaikutukseen liittyvän flirttailun ja treffiehdotukset ja jopa "tahattomat" kosketukset myös miesten kesken? Ikään kuin maassa maan tavalla? Kyllähän heteromaailmassa pidetään hieman omituisena jos joku ei lähde mukaan flirttailuun ja treffeille kenenkään kanssa. Miksei siis homomaailmassakin..

        Homous on Jumalalle kauhistus.

        AATAMI EI OLLUT HOMO,. EIKÄ EEVA OLLU LESBO!!!!!!!!!!


      • p45y
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Hyväksytkö siis miesten ja naisten väliseen vuorovaikutukseen liittyvän flirttailun ja treffiehdotukset ja jopa "tahattomat" kosketukset myös miesten kesken? Ikään kuin maassa maan tavalla? Kyllähän heteromaailmassa pidetään hieman omituisena jos joku ei lähde mukaan flirttailuun ja treffeille kenenkään kanssa. Miksei siis homomaailmassakin..

        Sinun täytyy olla trolli. Ei kukaan voi tosisaan tuollaisia kysellä.


      • MJHGG9876545678 kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus.

        AATAMI EI OLLUT HOMO,. EIKÄ EEVA OLLU LESBO!!!!!!!!!!

        Niin? Ensimmäiset ihmiset eivät olleet valkoisia. Joten onko valkoiset ihmisetkin Jumalalle kauhistuksia?


      • semmoista.tiedettä
        SekulaariSavolainen kirjoitti:

        Niin? Ensimmäiset ihmiset eivät olleet valkoisia. Joten onko valkoiset ihmisetkin Jumalalle kauhistuksia?

        Olivathan. Kaikissa Paratiisista tehdyissä maalauksissa Aatami ja Eeva ovat VALKOIHOISIA kaukasoidien näköisiä. Ne on evojen juttuja ne tummaihoiset ensimmäiset ihmiset. Eipä vaan ole säilynyt yhtään ihonriekaletta eikä edes DNA:ta sen sen vertaa, että sitäkään väittämää pystyisi todistamaan. Eli on ihan evotyyliin vain pelkkä teoria.


      • Anonyymi
        semmoista.tiedettä kirjoitti:

        Olivathan. Kaikissa Paratiisista tehdyissä maalauksissa Aatami ja Eeva ovat VALKOIHOISIA kaukasoidien näköisiä. Ne on evojen juttuja ne tummaihoiset ensimmäiset ihmiset. Eipä vaan ole säilynyt yhtään ihonriekaletta eikä edes DNA:ta sen sen vertaa, että sitäkään väittämää pystyisi todistamaan. Eli on ihan evotyyliin vain pelkkä teoria.

        Nyt olen kuullut kaiken uskovien tyhmyydestä. Uskovan mielestä siis taulut jotka on maalattu paljon myöhemmin kuin oletetut tapahtamat Lähi-Idässä oletetun jeesuksen aikaa, kelpaisivat todisteiksi.


    • A.Teisti

      1) En vastusta homoja, mutta koska en itse ole homo, asia ei ihan hirveästi kiinnosta. Mutta toisaalta ihmisten syrjiminen tai tuomitseminen homouden takia on jo periaatteellisesti väärin, tasa-arvokysymyskin.
      2) En vastusta aborttia, varsinkin jos sille on hyvä syy, mutta silti toivoisin, että aborttia ei käytettäisi pelkkänä "ehkäisykeinona". Arvelisin, että abortti on aina hyvin raskas asia asianosaisille.

      • A.Teisti

        Täytyykin heti tehdä lisäys edelliseen: Antamani vastaukset eivät johdu siitä, että olen ateisti. Antamani vastaukset ovat vastauksia, jotka mielestäni jokainen täysijärkinen ihminen antaisi, eikä siis myöskään ole uskonnollisen "hölmöyden" sokaisema.


      • uskonratkaisu111111
        A.Teisti kirjoitti:

        Täytyykin heti tehdä lisäys edelliseen: Antamani vastaukset eivät johdu siitä, että olen ateisti. Antamani vastaukset ovat vastauksia, jotka mielestäni jokainen täysijärkinen ihminen antaisi, eikä siis myöskään ole uskonnollisen "hölmöyden" sokaisema.

        Heti kun olin lukenut mitä olit kirjottanut, ni mulle tuli sellanen olo, että mun tarvii auttaa sua. Raamattu sanoo, että rakkaus kestää kaiken. Jumalan rakkaus kestää siis myös homouden aivan varmasti. Mutta se ei tee homoudesta hyväksyttävää. Kannattaa oikeesti olla tosi tarkkana tässä homoasiassa ja pysytellä turvassa. Mun on vaikee sanoo tähän mitään koska meidän vakaumukset tässä asiassa on niin erilaiset. Mä rukoilen sun puolesta. Oo siunattu!


      • oiuyttyuu
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Heti kun olin lukenut mitä olit kirjottanut, ni mulle tuli sellanen olo, että mun tarvii auttaa sua. Raamattu sanoo, että rakkaus kestää kaiken. Jumalan rakkaus kestää siis myös homouden aivan varmasti. Mutta se ei tee homoudesta hyväksyttävää. Kannattaa oikeesti olla tosi tarkkana tässä homoasiassa ja pysytellä turvassa. Mun on vaikee sanoo tähän mitään koska meidän vakaumukset tässä asiassa on niin erilaiset. Mä rukoilen sun puolesta. Oo siunattu!

        Tämän takia kukaan ei viitsi vastata, kun heti saa tätä raamattupaskaa silmilleen.

        Siksi tämä aloittajatrolli kysyi, että sitten saa taas jeesustella oikein sydämensä kyllyydestä.

        En vastusta kumpaakaan.

        Mua ei muiden ihmisten petiasiat kiinnosta ja olishan se nohevaa äireelle ja sen mukulalle, jos raiskauksen uhri ei vois tehdä aborttia.


      • A.Teisti
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Heti kun olin lukenut mitä olit kirjottanut, ni mulle tuli sellanen olo, että mun tarvii auttaa sua. Raamattu sanoo, että rakkaus kestää kaiken. Jumalan rakkaus kestää siis myös homouden aivan varmasti. Mutta se ei tee homoudesta hyväksyttävää. Kannattaa oikeesti olla tosi tarkkana tässä homoasiassa ja pysytellä turvassa. Mun on vaikee sanoo tähän mitään koska meidän vakaumukset tässä asiassa on niin erilaiset. Mä rukoilen sun puolesta. Oo siunattu!

        Kuulepas nyt tarkasti: minä en tarvitse sairaiden ihmisen apua. :)
        Ja minä toistan vielä: minä en edes ole homoseksuaali!
        Jos joidenkin ihmisten homous sinua häiritsee, sinä tässä apua tarvitset...


      • uskonratkaisu111111
        A.Teisti kirjoitti:

        Kuulepas nyt tarkasti: minä en tarvitse sairaiden ihmisen apua. :)
        Ja minä toistan vielä: minä en edes ole homoseksuaali!
        Jos joidenkin ihmisten homous sinua häiritsee, sinä tässä apua tarvitset...

        Hyvä, että oot pysyny rohkeena. Herra on siunannu sua rohkeudella: )


      • uskonratkaisu111111
        oiuyttyuu kirjoitti:

        Tämän takia kukaan ei viitsi vastata, kun heti saa tätä raamattupaskaa silmilleen.

        Siksi tämä aloittajatrolli kysyi, että sitten saa taas jeesustella oikein sydämensä kyllyydestä.

        En vastusta kumpaakaan.

        Mua ei muiden ihmisten petiasiat kiinnosta ja olishan se nohevaa äireelle ja sen mukulalle, jos raiskauksen uhri ei vois tehdä aborttia.

        Meidän ei tarvii keskustella jos ei tulla toimeen keskenämme. Eikä sun oo pakko uskoa jos et haluu. Älä pelkää, Jumalan rakkaus kestää kaiken.


      • gggggggrt
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Meidän ei tarvii keskustella jos ei tulla toimeen keskenämme. Eikä sun oo pakko uskoa jos et haluu. Älä pelkää, Jumalan rakkaus kestää kaiken.

        Voisitko sitten pysyä pois tältä palstalta, kun kerran itsekin toteat suunnilleen jokaisessa viestiketjussa ettet tule toimeen kenenkään kanssa? Teille raamatunlaiseautomaattijeesustelijoille on kymmeniä palstoja, joita kansoittavat pääasiassa samanlaiset. Käytä niitä.


      • uskonratkaisu111111
        gggggggrt kirjoitti:

        Voisitko sitten pysyä pois tältä palstalta, kun kerran itsekin toteat suunnilleen jokaisessa viestiketjussa ettet tule toimeen kenenkään kanssa? Teille raamatunlaiseautomaattijeesustelijoille on kymmeniä palstoja, joita kansoittavat pääasiassa samanlaiset. Käytä niitä.

        "toteat suunnilleen jokaisessa viestiketjussa ettet tule toimeen kenenkään kanssa"

        En oo kyllä tollasta sanonu. Tää keskustelu ei nyt johda mihinkään, joten en haluu enää jatkaa sitä.


      • hgrew34567
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        Heti kun olin lukenut mitä olit kirjottanut, ni mulle tuli sellanen olo, että mun tarvii auttaa sua. Raamattu sanoo, että rakkaus kestää kaiken. Jumalan rakkaus kestää siis myös homouden aivan varmasti. Mutta se ei tee homoudesta hyväksyttävää. Kannattaa oikeesti olla tosi tarkkana tässä homoasiassa ja pysytellä turvassa. Mun on vaikee sanoo tähän mitään koska meidän vakaumukset tässä asiassa on niin erilaiset. Mä rukoilen sun puolesta. Oo siunattu!

        Raamatussa sanotaan, että homous on Jumalalle kauhistus.......älä sekoita asioita


      • uskonratkaisu111111
        hgrew34567 kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, että homous on Jumalalle kauhistus.......älä sekoita asioita

        En löytäny tota mun Raamatusta, mutta oot kyllä oikeessa. Siunausta!


      • fsgsdfgsdf
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        "toteat suunnilleen jokaisessa viestiketjussa ettet tule toimeen kenenkään kanssa"

        En oo kyllä tollasta sanonu. Tää keskustelu ei nyt johda mihinkään, joten en haluu enää jatkaa sitä.

        Sanoit sen taas. Joka ketjussa vingut samaa.


      • "1) En vastusta homoja, mutta koska en itse ole homo, asia ei ihan hirveästi kiinnosta. Mutta toisaalta ihmisten syrjiminen tai tuomitseminen homouden takia on jo periaatteellisesti väärin, tasa-arvokysymyskin."

        "2) En vastusta aborttia, varsinkin jos sille on hyvä syy, mutta silti toivoisin, että aborttia ei käytettäisi pelkkänä "ehkäisykeinona". Arvelisin, että abortti on aina hyvin raskas asia asianosaisille."

        Samat sanat täältäkin. Aloittajalle tiedoksi, etten ole ateisti vaan agnostikko.


    • arvo.tarkka

      1. seitsemän
      2. yhdeksän

      • jhgtrewrt678

        3. kuusisataakuusikymmentäkuusi


    • Epäjumalienkieltäjä

      Miten homoja "vastustetaan" ja miksi? Eihän kyse ole mistään poliittisesta liikkeestä vaan ihmisten seksuaalisista mieltymyksistä. Mitä sille ulkopuolinen voi tehdä?

      • uskonratkaisu111111

        En ymmärrä, miks sille pitäis ulkopuolisen jotain tehdä..miks?


    • atteonateisti

      1. Homous on synnynnäinen ominaisuus kuten vasenkätisyys, punatukkaisuus, matemaattinen tai kielellinen hahmotuskyky, musikaalisuus tai (anteeksi) kehitysvammaisuus. En ymmärrä mitä vastustamista toisen ihmisen ominaisuudessa olisi? Vastustatko itse kehitysvammaisia tai musikaalisia ihmisiä?

      2. Aborttia? En ole asemassa jossa voisin sitä perustellusti vastustaa. Lääkärin hyväksymät perusteet toki itsekin hyväksyn, esimerkiksi odottavan naisen joutuminen hengenvaaraan, raiskauksen uhriksi joutuminen yms. Kuten aiempi kirjoittaja sanoi, toivoisin toki, ettei abortti olisi kenenkään suosima yleinen jälkiehkäisykeino, sillä se sisältää myös suuren tunnepitoisen menetyksen naiselle.

      Jo kysymyksenasettelusta arvaan, että aloittajalla on valmiit, Raamatulla päähän -perustellut vihamieliset kantansa lähimmäisiinsä, joista nyt jotkut sattuvat olemaan homoja, naisia, tai jopa ateisteja. Surullista. Mutta totta mm. monissa islamilaisissa maissa.

      • uskonratkaisu111111

        "aloittajalla on valmiit, Raamatulla päähän -perustellut vihamieliset kantansa lähimmäisiinsä, joista nyt jotkut sattuvat olemaan homoja, naisia, tai jopa ateisteja."

        Tosi ikävää, jos oot joutunu kohtaamaan vihaa elämässäsi. Jeesus parantaa kaikki haavat eikä koskaan hylkää. Älä pelkää.


      • werrertty
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        "aloittajalla on valmiit, Raamatulla päähän -perustellut vihamieliset kantansa lähimmäisiinsä, joista nyt jotkut sattuvat olemaan homoja, naisia, tai jopa ateisteja."

        Tosi ikävää, jos oot joutunu kohtaamaan vihaa elämässäsi. Jeesus parantaa kaikki haavat eikä koskaan hylkää. Älä pelkää.

        Just näin. Voisitko millään jättää normaalit ihmiset rauhaan ja siirtyä uskovaisten omalle palstalle kaltaisesi seuraan.


      • hgfdsertyui
        werrertty kirjoitti:

        Just näin. Voisitko millään jättää normaalit ihmiset rauhaan ja siirtyä uskovaisten omalle palstalle kaltaisesi seuraan.

        Jätä sinä se homostelu ja siirry heteroitten pariin.


    • puhalluslamppu

      Jo ovat maailman asiat hyvässä kunnossa. Vain kaksi asiaa vaatii vielä hieman säätöä.
      Homous ja abortti.
      Kannatan sananvapautta mutta saman asian jatkuva jauhaminen tympii.
      Avauksella ei ole enää uutisarvoa tällä palstalla - kokeile vaikka merenkulku palstaa.

      http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=1523

    • Ei yhtään tiedetä, moniko ateisteista vastustaa homoja ja/tai abortteja.

      • hgfdswer5678

        Pääasia on että lopetat sen homostelun ja palaat takaisin Jehovan todistajien joukkoon.
        Parempi olla JT, kuin ateisti typerys


      • uuiouuujjkkk
        hgfdswer5678 kirjoitti:

        Pääasia on että lopetat sen homostelun ja palaat takaisin Jehovan todistajien joukkoon.
        Parempi olla JT, kuin ateisti typerys

        Pysy sinä paskapää poissa oven takaa sen vartiotornisi kanssa.


      • hgfewertyui
        uuiouuujjkkk kirjoitti:

        Pysy sinä paskapää poissa oven takaa sen vartiotornisi kanssa.

        Älä sie loukkaa lähimmäistäsi


    • 1. Kukin toteuttakoon seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla Suomen rikoslain sallimissa rajoissa. Mielestäni merkitystä on lähinnä kahdella asialla: a) että aktiin osalliset ovat mukana omasta tahdostaan sekä b) jos touhussa on mukana aikuisia, kaikki osalliset ovat suojaikärajan ylittäneitä. Rehellisesti sanottuna: Eipä paljon toisten naimatavat jaksa kiinnostaa.

      2. Mielestäni jokaisella naisella on oikeus hallita kehoaan ja päättää itse, mitä hänen sisuksissaan tapahtuu. Nykyinen aborttikäytäntö on varsin hyvä.

      • uskonratkaisu111111

        "Eipä paljon toisten naimatavat jaksa kiinnostaa."

        Niin. Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta. Pidä ittes kaukana sellasesta ja myös välinpitämättömistä ihmisistä.

        "Mielestäni jokaisella naisella on oikeus hallita kehoaan ja päättää itse, mitä hänen sisuksissaan tapahtuu."

        Kunpa näin olisikin, mutta monesti kehoa ei hallitse nainen itse vaan perkele hallitsee sitä..


      • uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        "Eipä paljon toisten naimatavat jaksa kiinnostaa."

        Niin. Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta. Pidä ittes kaukana sellasesta ja myös välinpitämättömistä ihmisistä.

        "Mielestäni jokaisella naisella on oikeus hallita kehoaan ja päättää itse, mitä hänen sisuksissaan tapahtuu."

        Kunpa näin olisikin, mutta monesti kehoa ei hallitse nainen itse vaan perkele hallitsee sitä..

        Kenenkäs naisen kehoa mielestäsi perkele, tuo muinaissuomalainen ukkosenjumala hallitsee...? :D


      • uskonratkaisu111111
        berserkki_itte kirjoitti:

        Kenenkäs naisen kehoa mielestäsi perkele, tuo muinaissuomalainen ukkosenjumala hallitsee...? :D

        sellasen naisen kehoa, joka tekee lapselleen abortin.


      • asdfgasdfg
        uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        sellasen naisen kehoa, joka tekee lapselleen abortin.

        Vitun tollo. Tiesitkö, että abortteja tehdään vähiten niissä maissa joissa se on sallittua? Älä vastaa. Vastauksesi rupeaa kuitenkin vain vituttamaan.


      • uskonratkaisu111111 kirjoitti:

        sellasen naisen kehoa, joka tekee lapselleen abortin.

        "sellasen naisen kehoa, joka tekee lapselleen abortin."

        Mielenkiintoista, että pidät muinaissuomalaista ukkosenjumalaa niin todellisena, että hänellä on valta hallita ihmisen kehoa. Ja minä kun luulin, että Jahve on ainoa jumalasi. Ilmeisesti erehdyin. :D


      • mjhgfDertyui

      • berserkki_itte kirjoitti:

        "sellasen naisen kehoa, joka tekee lapselleen abortin."

        Mielenkiintoista, että pidät muinaissuomalaista ukkosenjumalaa niin todellisena, että hänellä on valta hallita ihmisen kehoa. Ja minä kun luulin, että Jahve on ainoa jumalasi. Ilmeisesti erehdyin. :D

        Me nähdään tää asia jotenki ihan eri tavalla. Raamatusta varmaan löytyy vaikeitakin asioita mutta Jeesuksen rakkaus kestää senkin. Voi olla täysin peloitta. Voisit halutessasi rentoudu. Rentoudu ja keskity lukemaan seuraava koska haluut kuulla Suomen herätyksestä ja Jeesuksesta. Jeesuksen rakkaus kestää kaiken. Halutaan kiittää Jeesusta kaikesta mitä hän tekee meidän hyväks, ja tää ei oo mikään ongelma.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä vastustaisin? Miten se on mitenkään pois keneltäkään muulta, jos joku on homo, tai tekee abortin?
      Kannatan myös eutanasiaa. Ja taas, miten se on mitenkään pois keneltäkään muulta, jos joku haluaa kuolla.

      • Anonyymi

        Uskovat luulevat että satujen kertominen nostaa heidän ylimpään kastiin ihmisten joukossa ja rupeavat käyttäytymään kuin diktaattorit muiden ihmisten suhteen. Sairasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat luulevat että satujen kertominen nostaa heidän ylimpään kastiin ihmisten joukossa ja rupeavat käyttäytymään kuin diktaattorit muiden ihmisten suhteen. Sairasta!

        Kiitos sanoo Avaaja
        tuo oli rehellinen vastaus!


    • Anonyymi

      En vastusta enkä puolla homoja. Mitä se tarkoittaa? Imiset on omanlaisiaan joka tapauksessa. Mulla on ystäväpiirissä kaikenlaisia ihmisiä. Se, mikä niistä tekee mielenkiintoisia, ei johdu heidän seksuaalisesta suuntatumisestaan.
      Abortti - vaikeampi juttu. Ei ole koskaan tullut eteen. Mutta uskon, että niille, joille tulee, asia on tosi vaikea. Jos ei ole mahdollisuutta sitoutua 20 vuodeksi pitämään huolta toisesta ihmisestä, abortti on ehkä parempi ratkaisu kaikille.

    • Anonyymi

      1) Kaikki saavat harrastaa mitä tahansa kenen tahansa kanssa, kunhan kaikki osapuolet ovat siihen suostuvaisia ja kykeneviä tekemään kyseisiä päätöksiä.
      (huom! kykeneviä tekemään päätöksiä sulkee eläimet, lapset ja psyykkisesti kehittymättömät pois seksuaalisesta kanssakäymisestä)

      2) Abortin tekee ne ketkä eivät lasta halua. Tosin suosittelisin mieluummin ennaltaehkäisyä kuin jälkiehkäisyä

    • Aika harvinaista että ateisti vastustaisi homoja ja abortteja.

      Ainoa poikkeus on konservatiiviset ja äärioikeistolaiset ateistit. Ne vastustaa abortteja esimerkiksi koska ne haluaisi lisää suomalaisia lapsia. Lisäksi konservatiiviset ja äärioikeistolaiset uskoo että perinteinen perhe on parempi kansakunnan selviytymiselle ja lisääntymiselle, siksi ne vastustaa sitä että yhteiskunnassa tuodaan esille LGBT-ihmisiä ja siihen liittyviä asioita (ne kutsuu sitä homopropagandaksi).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe