vanhat Lähi-Vakuutuksen vakuutukset uusintapainoksiin jotka on lähi-tapiolan erittäin "kierojen" lakimiesten tekemiä! (Siis Super kierojen!)
Älä siis sorru puhelimessa tehtäviin muutoksiin jos sinulla on vanhat Lähi-Vakuutuksen vakuutukset,muutenkin se on "moraalisesti" arvelluttavaa sillä puhelimessa et saa mitään tieoa uuden polven vakuutuksistasi, eräänlainen huijaus tämäkin, ja lopuksi tulee uudet laskut sekä uudet vakutusehdot jotka ei suinkaa suosi vakuutuksen ottajaa, uusista ehdoista on "raakattu" kaikki oleellisen tärkeä pois.
Lähi-Tapiola haluaa puhelimitse muuttaa
Metsäkoira
3
128
Vastaukset
- öjlk
Öh - ja kenen luulet tehneen ne aiemmat vakuutusehdot?
Vai onko niin, että kun Tapiolan kierot ja Lähivakuutuksen kierot laitettiin samaan koppiin, niin yhdessä niistä tuli superkieroja (yhdys_sana)?- Metsäkoira
Nimenomaan "superkieroja" lakimiehiä erittäin hyvillä kannustinpalkkioilla! Super palkkioilla (yhdys_sana)(tapiola johtaa nyt)
- Metsäkoira
Kannattaa myös katsoa palkitsemisjärjestelmä lähi-tapiolalla kokonaan niin "valkenee" tuokin puoli vakuutuksen ottajille.
Jaa niin heille on myös lähes ilmaista vakuutukset koko saralla,auto edut ym palkkiot,siis koko henkilökunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703