Fressi Seinäjoki

BHg

Mahtuuko Fressille iltapäivisinkin mukaan vai onko täyttä? Kehtaako sinne isompikin ihminen mennä vai onko pintaliitäjille?

14

1485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hhg

Eikö kukaan todella tiedä?

• gsgf

Pintaliitäjiä täynnä ja todella kallista.

• Fressinasiakas

Mahtuu mukaan. Kaikenkokoisia ja ikäisiä kävijöitä. Terveys ja hyvinvointi on se juttu ja tavoite. Mukaan vaan!

• 125485

mikä on fressi

• reenaajat

Heti jäsenyys ja sitoutumista treenipaikkaan ja kalliskin vielä, no thanks.

• Omjkk

Taitaa olla parempi jäädä kotiin...

• Tyyyyy

Mee Pulssiin! Sielä on rennoin meno

• pumppix

Fressillä tulee kauhea stressi parkkipaikalla, pimeää ja ahdasta. Voi tulla todella kallis punttireisu

• Eipintaliitoa

Fit 24/7 epstorilla, suosittelen.

• fpt

Mahtu viime syksynä ainakin. Ite tykkäsin kovasti käydä ja innostuin siellä kyllä salilla käynnistä. Paljon laitteita, ei tartte puolta päivää jonotella. En tiiä sitten, millanen tilanne nyt alkuvuodesta. Itekin oon ylipainonen, mutten huomannu kenenkään kattovan kieroon Fressillä. Tosin laitoin heti korvanapeista musiikin täysille sinne mennessä ja keskityin omaan tekemiseen, niin en olis ees kuullu, jos jollain olis ollut jotain kommenttia seljän takana.
      Hinta ratkasi kuitenkin loppupeleissä, että irtisanoin jäsenyyden. Ryhmäliikuntatunnithan kuuluu hintaan siellä väkisin, eivätkä ne kiinnostaneet yhtään. Nyt pitäisi etsiä joku uusi, edullisempi sali, jossa olisi edes lähestulkoon yhtä paljon laitteita. Niin, sitten kun alkuvuoden intoilijoiden pahin ruuhka helpottaa :)

• Fressilöinrn

Hyvin mahtuu! Oon syksystä lähtien käynyt eikä alkuvuodesta sen enempää porukkaa oo ku muutenkaan.. Kaiken kokoisia sielä on eikä kukaan kieroon katso.. Toki huono puoli on hinta ja parkkipaikka mutta itte tykkään käydä sielä.. Rento meininki ja henkilökunta mukavaa ja tarvittaessa auttavat esim laitteiden ohjauksessa.. Ja infrapunasauna on ihana ☺️

• nainen84nainen80kg

Hyvä mesta, pelkkaa positiivistä palautetta saa minulta!
      Kaikenkokoiset mahtuvat yhdessä liikkumaan laatua elämiinsä :)

• jammaaja2

Hyvät tilat salilla. Laitteita on paljon. Sauna on ja infrapunasauna naisten puolella. Itse olen perheenjäsen kortilla harjoittelemassa, joten vuokrakorttiakin voipi kysellä jos joku pitää taukoa.

• Tre545

seinäjoen paras ja isoin sali !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      2615
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1814
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      229
      1553
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86