Oon itte 51 vuotias ja minua panettaa koko ajan, joka päivä. Ei edes pentuna ollu tällästä! Vaikka näkisin edes vilauksen jostain joka minua kiihottaa niin oon heti valmis. Ja on todella vilkas mielikuvitus! Pitääkö olla vaan onnellinen tästä?
Panettaa koko ajan!
27
689
Vastaukset
- hklkjgffghjkl
Nai itseäsi perseeseen sika
- Anonyymi
Näillä palstoilla liikkuu juuri kaltaisiasi luusereita.
- makiamake
Niin olen minäkin 50v mies ja panettaa. Niin että...olisi ihana päästä panemaan oikein kiimasta tyttöä.
- munamake1965
Jos olet nainen ja asut 09-alueella niin voin tulla antamaan sinulle kunnon kyytiä ja nauttimaan seksistä.
- Rape48
Ole onnellinen ja hanki laadukas masturbaattori jakamaan onnesi, jos ei kumppania ole. Mulla on Flesun Ice Lady.
http://www.rosawilly.fi/product/masturbaattorit/fleshlight-ice-lady-crystal-masturbaattori/ - sinkkuäippä64
Minua haluttaa, olen 50-v nainen, yhtä paljon kuin nuoruusvuosina. Pikkarit märkinä, klitsku kovana. Nyt kun olis komeakullinen mies tanassa lähelläni, niin pikkarit pois ja reidet auki. Tajuton kiima
- tanassataas
Missä päin sinkkuäippä64 odottelee?
- sinkkuäippä64
Enimmäkseen pk-seudulla
- Tippatouhu
Jos 36v putkimiehen muna kelpaa niin koska nähtäs oon viitenä päivänä viikos pk-seudulla
- sinkkuäippä64
Ens vkolla mahdollista? Tiistai?
- panettaaaaa
sinkkuäippä64 kirjoitti:
Enimmäkseen pk-seudulla
haluaisitko tavata? oon tampereella asustava mies ja tyydytän sinut varmasti;)
- tippatouhu
sinkkuäippä64 kirjoitti:
Ens vkolla mahdollista? Tiistai?
Kyllä sen saisi soviteltua tuohon,kumilla vai ilman, monen aikaa missä?
- sinkkuäippä64
panettaaaaa kirjoitti:
haluaisitko tavata? oon tampereella asustava mies ja tyydytän sinut varmasti;)
Kiinostaa, laita meiliosoitetta :)
Missäpäin pääkaupunkiseudulla asut? Itse asun Espoossa. T.Jani
- sinkkuäippä64
Vantaalla
- sinkkuäippä64
Ok, laitan ylös sun meilin! Katsotaan..;)
Tuttu tunne...ja aivan normaalia...olis vaan kiva neito jonka kanssa...
Olen valmis tulemaan täältä Espoosta tapaamaan sinua Vantaalle.
- Nainen40vPirkanmaa
Niin no, halut voi olla kovat. Olen törmännyt moniin ns. kiimaisiin miehiin mutta kun ei se erektio vain ole niin kova kuin halut. Kukaan mies ei tätä myönnä vaan syyhän on tietysti siinä naisessa. Mutta, kun ongelma on vain yli 40 v miesten kanssa niin en voi itseänikään tästä syyttää ja niinpä harrastan seksiä vain alle 40 v miesten kanssa.
- tippatouhu
Ai hitto si mul on enään vaijaa neljä vuotta aikaa ottaa ilo irti naimisesta
- Toiseenpotenssiin
Jep, piä kiirettä
- Anonyymi
Junnuna kun opin runkkaanaa, tein sitä kokoajan ja kiima oli hullu!
Runkkasin linja-autoissa, metsässä, uimahallissa, autossa. Ja kiinni jäämisen riski oli iiihhaanaaaaa. Ja näkikö kukaan? aivan varmasti, mutten tajunnut.
Nykyään ei niin kiimat vie mennessään, mutta hommaappa eturauhas kiihotin ja tekopillu niin pääset pirun pitkälle. - Anonyymi
Juu samaa täällä 55 v ja koko ajan panetusta kun vähänkään vaan on mahdollista näen seksuaalisuuden kaikessa kiihottavalla tavalla ihan arjessa kaikessa ja panettaa.
Ja harmitus kun nuorena olis kaunista seuraa ympärillä ja kyllä silloinkin seksiä oli mutta nyt vasta arvostaa kuinka kauniita nuoret ovat ja seksuaaliset ihmiset yleensä, itsevarmoja .
Mutta nyt kun mahdollisuus seksiin vähentynyt ja mihinkään maksulliseen treffipalveluun en halua ja epäilen niiden onnistuvan muussa kuin rahastamisessa ja puhun kokemuksella mm. tinderissä on vaan niitä jotka hakee parisuhdetta .
Mitä sitä sitten muutakaan kuin runkata painetta pois maksulliseen seksiseuraan en ryhdy mutta samoilla linjoilla oleva nainen kiinnostaa 40-66 vuotias ja minkäikäinen vaan kun ajatus olisi seksissä saada ja antaa voittajia siis molemmat.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894180
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 751174