Kymppi sormeilee kuvia ja musiikkia

WindowsKuikkaan

Memmetti, Mokomakin vakoilu lisää kaikiin kuviin ja mussiikkiin ja varmaan muuhunkin tunnisteidot! Ihan sietämätöntä!!!

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kde

      onko totta? kuulostaa aika hurjalta.

      • Törkeettävakoilua

        Joo, Kymppi kirjoitaa jokaisen mediafilun metaan allakirjoituksen käyttäjän id:llä. Jopa vanhoihin ja imuroituihin. Lisäksi luvattomosti hankitut filut voi Microsoft poistaa koneeltasi tai muutta niiden laattua surkeaksi.

        Vakoilu koskee kaikkia filejä, testeissä on havaittu, että ms imee koneeta fililistan nimet ja koot, mutta myös kokonaisia filuja, mm cad-kuvia, exel ja word dokumentteja ja ihan kaikkee mistä se on kiinostunut.


      • mikset_tarjoa_faktoja
        Törkeettävakoilua kirjoitti:

        Joo, Kymppi kirjoitaa jokaisen mediafilun metaan allakirjoituksen käyttäjän id:llä. Jopa vanhoihin ja imuroituihin. Lisäksi luvattomosti hankitut filut voi Microsoft poistaa koneeltasi tai muutta niiden laattua surkeaksi.

        Vakoilu koskee kaikkia filejä, testeissä on havaittu, että ms imee koneeta fililistan nimet ja koot, mutta myös kokonaisia filuja, mm cad-kuvia, exel ja word dokumentteja ja ihan kaikkee mistä se on kiinostunut.

        Joopajoo, soopasoo.

        Missä todisteet?


    • Metadataaa

      Seiskassakin on metatiedot ollut mahdollista laittaa noutamaan automaattisesti, sehän on vain hyvä ominaisuus jos et halua itse niitä napsutella käsin.

    • voipoistaakin

      Googleta jpg clean. Muistakin tiedostoista saa ylimääräiset pois.

    • trollille_turpasauna

      Kymppi ei sormeile niitä. Jos muuta väität, todista se.

      • Kylläsormeilee

        Kokeile ihan itse. kuvan koko kasvaa oudosti, se kirjoitaa niihin koneen tiedot, käyttäjän tiedot, päivämäärät ja ties mitä....


    • Voivoioijooij

      Heh heh,, ryydy siihen :) PS, sellaista se vakoilu on!

    • ihmevakoilua

      En käytä seiskassa indeksointia enkä kirjastoja ja muutenkin vakoilu pois mahdollisimman tarkkaan, mediaplayeria kokeillut vain muutaman kerran, mutta oli jossain vaiheessa ehtinyt hakemaan kuvat ainakin osalle musiikkia.

      Muualta kirjastot saanut pois kokonaan, mutta mediaplayerista ei taida saada pois, ei siellä mitään tietoja ole, mutta kuvia oli kerännyt yhteen kansioon.

    • Yökyökyök

      Paska homma koko kymppi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe