Kymppi sormeilee kuvia ja musiikkia

WindowsKuikkaan

Memmetti, Mokomakin vakoilu lisää kaikiin kuviin ja mussiikkiin ja varmaan muuhunkin tunnisteidot! Ihan sietämätöntä!!!

10

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kde

onko totta? kuulostaa aika hurjalta.

• Törkeettävakoilua

Joo, Kymppi kirjoitaa jokaisen mediafilun metaan allakirjoituksen käyttäjän id:llä. Jopa vanhoihin ja imuroituihin. Lisäksi luvattomosti hankitut filut voi Microsoft poistaa koneeltasi tai muutta niiden laattua surkeaksi.

Vakoilu koskee kaikkia filejä, testeissä on havaittu, että ms imee koneeta fililistan nimet ja koot, mutta myös kokonaisia filuja, mm cad-kuvia, exel ja word dokumentteja ja ihan kaikkee mistä se on kiinostunut.

• mikset_tarjoa_faktoja
        Törkeettävakoilua kirjoitti:

Joo, Kymppi kirjoitaa jokaisen mediafilun metaan allakirjoituksen käyttäjän id:llä. Jopa vanhoihin ja imuroituihin. Lisäksi luvattomosti hankitut filut voi Microsoft poistaa koneeltasi tai muutta niiden laattua surkeaksi.

Vakoilu koskee kaikkia filejä, testeissä on havaittu, että ms imee koneeta fililistan nimet ja koot, mutta myös kokonaisia filuja, mm cad-kuvia, exel ja word dokumentteja ja ihan kaikkee mistä se on kiinostunut.

Joopajoo, soopasoo.

Missä todisteet?

• Metadataaa

Seiskassakin on metatiedot ollut mahdollista laittaa noutamaan automaattisesti, sehän on vain hyvä ominaisuus jos et halua itse niitä napsutella käsin.

• voipoistaakin

Googleta jpg clean. Muistakin tiedostoista saa ylimääräiset pois.

• trollille_turpasauna

Kymppi ei sormeile niitä. Jos muuta väität, todista se.

• Kylläsormeilee

Kokeile ihan itse. kuvan koko kasvaa oudosti, se kirjoitaa niihin koneen tiedot, käyttäjän tiedot, päivämäärät ja ties mitä....

• Voivoioijooij

Heh heh,, ryydy siihen :) PS, sellaista se vakoilu on!

• ihmevakoilua

En käytä seiskassa indeksointia enkä kirjastoja ja muutenkin vakoilu pois mahdollisimman tarkkaan, mediaplayeria kokeillut vain muutaman kerran, mutta oli jossain vaiheessa ehtinyt hakemaan kuvat ainakin osalle musiikkia.

Muualta kirjastot saanut pois kokonaan, mutta mediaplayerista ei taida saada pois, ei siellä mitään tietoja ole, mutta kuvia oli kerännyt yhteen kansioon.

• Yökyökyök

Paska homma koko kymppi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe