Kävin kuumassa suihkussa.

Kiimapillu89

Mulla on panettanut koko päivän, mutta mies on ollut väsynyt eikä ole halunnut panna. (Harmi, olisi saanut tosi kiimaista seksiä.)
Mies istuu vaan tietokoneella, niin päätin mennä itsekseni kuumaan suihkuun.
Päästin lämpimän veden valumaan pitkin alastonta kehoani. Se rentoutti kireät hartiat ja pyyhki päivän stressit pois. Siirsin suihkua hitaasti alemmas. Vesi valui vatsaa pitkin alemmas, aina varpaisiin asti.
Istuin lattialle ja suihkuttelin kevyesti häpykumpuani. Vesi pyörteili karvoissani ja pieniä puroja virtaili huulien väliin aiheuttaen kihelmöintiä eri puolilla kehoani. Levitin jalkojani ja laskin suihkun niiden väliin. Vesivirtaus hieroi ihanasti häpyhuulia ja tunsin, miten ne turpoavat. Klitoris paisui ja vaati kosketusta. Hieroin sitä kiivaasti kahden sormeni välissä. Korvissa kohisi ja vatsanpohjaan levisi valtava lämpö.
Avasin vesihanaa isommalle ja kohdistin suihkun suoraan klitorikseen. Painoin kädellä osan käsisuihkun reijistä kiinni, joten vesi suihkusi nyt normaalia kovemmalla paineella suoraan kaikista nautinnollisimmille alueille. Nojasin seinään ja suljin silmäni. Kuvittelin, miten mieheni katsoisi kiimaisena minua vierestä.
Kuuma vesi syöksyi hyväilemään kiimasta lemmenpesääni niin nautinnollisesti, että en ole sellaista ennen kokenut. Tunsin, miten jalkani ja vatsanpohjani jännittyivät orgasmin aaltojen vyöryessä kohti. Kallistin päätäni taaksepäin ja pidättelin voihkintaa, kun suihku teki syntisen ihanaa tehtäväänsä. Laukesin rajusti ja lähes koko kehoani kouristi. Mutta tämä ei riittänyt.
Hyväilin rintojani ja kovettuneita nännejäni. Mietin, miltä tuntuisi, jos joku tuntematon koskettelisi minua niin. Kielletyn hedelmän houkutukset, ensimmäisten kosketusten suunnaton sähköinen kiihko.
Laskin suihkun takaisin kohti p!lluani. Ajattelin, miten kaksi miestä yhtyy minuun yhtä aikaa. Miten kaksi kuumaa sykkivää elintä työntyy rajusti sisääni, niinkuin vain minun kaltaiseen pikku narttuun voi työntyä. Se ihanan täysi tunne, kun molemmat reiät on täynnä kivikovaa kalua. (Tai sellaiseksi sen ainakin kuvittelen. En ole kokenut sitä muualla kuin kielletyissä haaveissani ja harrastaessa rajua seksiä iso dildo kakkosessa ja kova kalu ykkösessä.)
Mietin, miten rajusti laukeaisin kaksiin vahvoihin käsiin. Miten spermaa valuisi nautinnon onkaloistani.
Laukesin syntisiin haaveisiini suihkun lattialla useita kertoja. Aina uudelleen ja uudelleen annoin suihkun viedä minut loppuun asti.

En ole vieläkään saanut tarpeekseni. Haluaisin rajua panoa takaapäin niin, että kyrpä uppoaa sisääni viimeistä senttiä myöten. Haluaisin tuntea, miten kuuma sperma syöksähtää sisääni samalla, kun p1lluni puristuu kalun ympärille sykkien hetken samaan tahtiin sen kanssa.

43

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joosepp

Mä tuun illalla myöhemmin astuun sut. Sopiiko? Aika kiimasen tarinan kerroit. Etukäteen jo nousee pystyyn, saat kaiken sisääsi, siemennesteetkin jos haluat.

• Kiimapillu89

Uuh, ihanan eläimelliseltä kuulostaa astuminen.
        Musta olisi tosi kiihottavaa tulla eläimellisen rajusti astutuksi. Niin niinkuin eläimet tekeekin, että ne vaan tulee ja ottaa sen naaraan ja nai kuin henkensä edestä.
        Sellaista kiimaa haluaisin kokea. Rajua, eläimellistä kiimaa.

• joosepp
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Musta olisi tosi kiihottavaa tulla eläimellisen rajusti astutuksi. Niin niinkuin eläimet tekeekin, että ne vaan tulee ja ottaa sen naaraan ja nai kuin henkensä edestä.

Sellasta mä sulle antasin. Katos tuolta joutupesta kuinka hevos-orit ovat aivan mielettömässä kiimassa kun astuvat tammaa. Se ei kauaa kestä mutta siinä tapahtuu. Olisin yhtä kiihkeä mutta mun kiihko kestää pitempään. Vaikka sielä suihkun alla mut mieluummin tossa mun kulmasohvalla. Saisit hyvää ja varmaan minäkin

• Orisi
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Kyllä siinä tapauksessa saat seksiä kylläksesi.Minäkin haluaisin olla ori joka astuu
        tamman.Miten kiihottaakaan kun nainen kertoo samaistavansa tammaan.

• Eläimellinenpano

mistä päin olet ;) nam....

• Voin tulla kyllä jeesaan sua jos vain haluat ;)

• Kiimapillu89

Voi olla, että en kerro, mistä olen. Olen yksi niistä ruokakaupan myyjistä, jotka myyvät sinulle porkkanoita, banaaneja, kesäkurpitsoja ja muita kasviksia ajatellen, mihin kaikkeen niitäkin voisi käyttää. Ehkä käytänkin joskus silloin, kun dildo tai suihku ei riitä ja annan ajatuksen lentää.
      Joskus kassalle tulee tosi kuuman näköisiä miehiä ja mietin, millaista olisi, jos joku niistä nuolisi siellä tiskin alla mua. Tai tulisi taukohuoneeseen silloin, kun siellä ei ole muita ja ottaisi mut rajusti takaapäin huomaten, että mulla on koko päivän ollut anustappi sisälläni. Kova kalu pillussa ja lasitappi kakkosessa... Tuntuu ihanalta, jos mies läpsii pepulle ja painenee tappia syvemmälle samalla, kun omistajan elkein työntyy lemmenvakooni.
      Juuri niin haluaisin olla. Antavaisena pikku narttuna joka reikä täynnä.
      Joskus voisit viedä mut sinne varaston perimmäiseen nurkkaan ja käskeä runkkaamaan. Katselisit itse vaatteet päällä, kun teen mitä haluat. Tottelisin kaikkia käskyjäsi pillu paljaana ja kiimasta litisevän märkänä. Työntäisin sisääni vaikka sen kesäkurpitsan, vaikka se tekeekin vähän kipeää ollessaan niin iso. Olis ihanaa olla avuttomana ja vähän nöyryytettynä.

• joosepp

Mä luovuttasin sen kakkosen jolleen muulle mut ykkösen hoitasin mallikkaasti

• Kiimapillu89

Kyllä mulle sellainenkin käy. Ja jos oikein haluaa tuntea olevansa täynnä, niin kakkoseen voi työntää vaikka vähän isommankin dildon. Hyvin öljyttynä se uppoaa sinne oikein mukavasti. Sitä voi sitten takaapäin pannessa työnnellä samaan tahtiin, niin raju orgasmi on taattu.
        Tuntuu ihanalta, kun mua pannaan rajusti takaapäin ja kakkosessa on iso dildo. (Tai edes pieni lasinen tappi. Sitä on kuulemma myös kiva katsella.)
        Miltäköhän tuntuis, jos suussakin olisi samaan aikaan kova kyrpä... Olis nartulla kaikki reiät niin täynnä kuin voi.

• joosepp
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Kyllä mulle sellainenkin käy. Ja jos oikein haluaa tuntea olevansa täynnä, niin kakkoseen voi työntää vaikka vähän isommankin dildon. Hyvin öljyttynä se uppoaa sinne oikein mukavasti. Sitä voi sitten takaapäin pannessa työnnellä samaan tahtiin, niin raju orgasmi on taattu.
        Tuntuu ihanalta, kun mua pannaan rajusti takaapäin ja kakkosessa on iso dildo. (Tai edes pieni lasinen tappi. Sitä on kuulemma myös kiva katsella.)
        Miltäköhän tuntuis, jos suussakin olisi samaan aikaan kova kyrpä... Olis nartulla kaikki reiät niin täynnä kuin voi.

Mukava kuulla että rauhottasit pillun kokonaan mulle mut mä haluisin omia myös huulesi yksityiskäyttöön. Perseelle voisit valita mieleisesi ritarin. Kyllä mä juur ja juur tulisin toimeen dildojes kanssa mut ritarit vois varata ajan mun jälkeen. Takaa kyllä tykkään nussia mut en taakse. Paitti jos rauhallisesti koulutat. Mistä sen tietää kuinka innostuisin. Tissit haluisin myös omaan käyttööni. On mukava imeä nännejä ja katsoa ja kokea kun ne kovettuvat ja turpoaa hyväillessä. Ei kai mulla oo liikaa vaatimuksia kun haluun sut.

• Kiimapillu89
        joosepp kirjoitti:

Mukava kuulla että rauhottasit pillun kokonaan mulle mut mä haluisin omia myös huulesi yksityiskäyttöön. Perseelle voisit valita mieleisesi ritarin. Kyllä mä juur ja juur tulisin toimeen dildojes kanssa mut ritarit vois varata ajan mun jälkeen. Takaa kyllä tykkään nussia mut en taakse. Paitti jos rauhallisesti koulutat. Mistä sen tietää kuinka innostuisin. Tissit haluisin myös omaan käyttööni. On mukava imeä nännejä ja katsoa ja kokea kun ne kovettuvat ja turpoaa hyväillessä. Ei kai mulla oo liikaa vaatimuksia kun haluun sut.

Olis aika ihanaa kyllä tulla ensin rajusti ja moneen kertaan otetuksi yhden miehen toimesta ja sen jälkeen hän voisi katsella vierestä, kun joku toinen jatkaa mun kanssa ja nai mut toistamiseen nautinnon äärirajoille. Työntyisi hävyttömästi kaikkiin aukkoihini, ottaisi minut kuin pikku lutkan. Varmoin ja vaativin ottein aina uudestaan ja uudestaan.
        Sullakin alkais seistä uudelleen ja voisit tulla vielä mun sisään uudelleen. Saisin kahta kyrpää yhtä aikaa.
        Paljon liukkaria peppuun niin sinne menee isokin kalu ja sinne voi panna rajusti.
        Saisin voimakkaita orgasmeja niin monta, etten enää muista miten monta. Pillu sykkisi kuumana ja spermaa valuisi sen sisältä vuolaana virtana.

• joosepp
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Olis aika ihanaa kyllä tulla ensin rajusti ja moneen kertaan otetuksi yhden miehen toimesta ja sen jälkeen hän voisi katsella vierestä, kun joku toinen jatkaa mun kanssa ja nai mut toistamiseen nautinnon äärirajoille. Työntyisi hävyttömästi kaikkiin aukkoihini, ottaisi minut kuin pikku lutkan. Varmoin ja vaativin ottein aina uudestaan ja uudestaan.
        Sullakin alkais seistä uudelleen ja voisit tulla vielä mun sisään uudelleen. Saisin kahta kyrpää yhtä aikaa.
        Paljon liukkaria peppuun niin sinne menee isokin kalu ja sinne voi panna rajusti.
        Saisin voimakkaita orgasmeja niin monta, etten enää muista miten monta. Pillu sykkisi kuumana ja spermaa valuisi sen sisältä vuolaana virtana.

Ovikello soi. Ajattelin että Kiimaperseeni tuli kotiin mut sinä olit oven takana. Riuhtaisen sinut sisään ja heitän tohon sohvalle. Ulkovaatteet lensi tossa matkalla jo pitkin nurkkia ja nyt lentää kaikki loputkin, joitakin nappeja saattaa puuttua kun en kiimassani ehdi kaikesta huolehtiin. Samanaikasesti olet riisunut jo minutkin ja imet kullia posket lommolla. Mä haluun painaa syvempään ja kaadan sut selälleen. Alan nussiin sun suuhun kiihtyvällä vauhdilla ja aina syvemmälle nieluun, alat kuvoon mut en lopeta ennenkuin saan vähän ruikattua spermaa sinne. Siirryn alemmas rintojen pariin. Nännejä hyväillessä tunnen niiden olevan terhakasti pystyssä ja ihanan kovana. Nyt haluan nussia rintojen väliin. Puristat niitä yhteen ja mä runkkaan sinne rakoon niin kauan että saan sieltäkin sylkäistyä kaulallesi sperma-annoksen jonka levität kasvoillesi ja sit nuolet sormet. Mä olen nyt niin kiihtyneessä mielentilassa ettei mitään esilämmittelyjä. Survasen kullin samantien pohjaan asti vaikka matkalla tuntu ahtaalta. No, aattelin saavani ehtaa pillua. Höykytän sua pitkään ja otat kiitettävästi siihen osaa. Jalkasi kipristyvät joka työnnöllä ja sanot ettet koskaan oo saanu näin hyvää kun varpaista lähtee kohta kynnet. Höylätään aikamme ja yht äkkiä kulli painuukin kymmenkunta senttiä syvempään. Riemuitsin mielessäni et puhkasin eka kerran immenkalvon. Tarkempi tutkimus kuitenkin osoitti että olin kiimassani unohtanu riisua sukkiksia sulta joiden puntit lyheni joka työnnöllä parikymmentä senttiä. Meni haaveeni ehtapillustakin kun selvis et sukkikseen tuli reikä vaan. Lämmitellään toiste, sopiikoha !!??

• kiimamake1965

Tässä olis valmis kiimanen mies valmiina antamaan ja saamaan...otahan rohkeesti yhteyttä niin nautitaan.

• Kiimabeba

Ha ha tää oli hyvä

• jokunenees

Moi kultaseni! Yritin vihjailla sulle. Arvasitko kuka olin? Tahdon sinut taas illalla yksityiskäyttöön. Suostutko? Pitää mun kai hoitaa toi Kiimapillunkin keskenjäänyt astutus loppuun jossain välissä....(jos et sinä ole se) mut ei sillä oo kiirettä, se osaa kyllä erittäin hyvin käyttää suihkua muuhunkin kun peseytymiseen ja pärjää sillä vielä muutaman päivän parannellessaan varpaankynsiään

• Kiimabeba
        jokunenees kirjoitti:

Moi kultaseni! Yritin vihjailla sulle. Arvasitko kuka olin? Tahdon sinut taas illalla yksityiskäyttöön. Suostutko? Pitää mun kai hoitaa toi Kiimapillunkin keskenjäänyt astutus loppuun jossain välissä....(jos et sinä ole se) mut ei sillä oo kiirettä, se osaa kyllä erittäin hyvin käyttää suihkua muuhunkin kun peseytymiseen ja pärjää sillä vielä muutaman päivän parannellessaan varpaankynsiään

Juu enpä ole sama ja sopii varmaan tosi nopea tossa yhdentoista aikoihin.

• Kiimapillu89

Eikö kolmestaan olisi vielä kivempaa? ;)
        Minä nuolen ihan mielelläni pillua samalla kun otan kyrpää kaikkiin muihin reikiini.

• jokunenees
        Kiimabeba kirjoitti:

Juu enpä ole sama ja sopii varmaan tosi nopea tossa yhdentoista aikoihin.

Tervetuloa piipahtaan kotona. Tiedän ettet tarvi muuta kuin pikapanon pärjätäksesi aamuun. Otetaan aamulla palatessas pitkän kaavan mukaan kun sulla on vapaata. Nyt laitan punkan kuntoon ettei tarvi kun heittäytyä. Et varmaan ehdi riisuakaan mut onhan sitä ennenkin naitu saappaat jalassa. Palttoonnapit vaan auki ja nostat senverran hametta et pääsen pikkarien raosta murjaseen. Runkkaan kullin valmiiks ettei me turhaan aikaa siinäkään. Tiedän tiedän: haluat aina ensin ottaa suikkiin. Mä laitan tyynypinon valmiiks tohon lattialle. Saa siitä annostella sopivaa korkeutta polvieni alle ettei sun niska puudu kylkiasennossa. Perkele, kun ny muistasin laskee sukkiksetkin etteivät suotta tärveltys. Tai olishan sekin mahis et ruuttaisin kaikki kurkkuus kun sulla on niin kiire. Näissä toimissa ei montaa minuuttia menis mut huominen päivä naitas iltaan asti. Tule pian!! Kulli on jo levoton, kiimatippa nupissa.

• Kiimabeba
        jokunenees kirjoitti:

Tervetuloa piipahtaan kotona. Tiedän ettet tarvi muuta kuin pikapanon pärjätäksesi aamuun. Otetaan aamulla palatessas pitkän kaavan mukaan kun sulla on vapaata. Nyt laitan punkan kuntoon ettei tarvi kun heittäytyä. Et varmaan ehdi riisuakaan mut onhan sitä ennenkin naitu saappaat jalassa. Palttoonnapit vaan auki ja nostat senverran hametta et pääsen pikkarien raosta murjaseen. Runkkaan kullin valmiiks ettei me turhaan aikaa siinäkään. Tiedän tiedän: haluat aina ensin ottaa suikkiin. Mä laitan tyynypinon valmiiks tohon lattialle. Saa siitä annostella sopivaa korkeutta polvieni alle ettei sun niska puudu kylkiasennossa. Perkele, kun ny muistasin laskee sukkiksetkin etteivät suotta tärveltys. Tai olishan sekin mahis et ruuttaisin kaikki kurkkuus kun sulla on niin kiire. Näissä toimissa ei montaa minuuttia menis mut huominen päivä naitas iltaan asti. Tule pian!! Kulli on jo levoton, kiimatippa nupissa.

Höh, äläs nyt kyllä sinäkin suihinotosta tykkäät ja varsinkin kun saat välillä tissivakoon panna. Ja siitä sukkii.
        Sitten taas unohdit et mul on kiire nukkuu sun viekkuu ku huomenna taas töihin

• jokunenees
        Kiimabeba kirjoitti:

Höh, äläs nyt kyllä sinäkin suihinotosta tykkäät ja varsinkin kun saat välillä tissivakoon panna. Ja siitä sukkii.
        Sitten taas unohdit et mul on kiire nukkuu sun viekkuu ku huomenna taas töihin

Tietysti tykkään. Ai mä luulin et sulla on kiire muualle. Sit naidaankin kotona

• Kiimabeba
        jokunenees kirjoitti:

Tietysti tykkään. Ai mä luulin et sulla on kiire muualle. Sit naidaankin kotona

No miks haluisin muualle, sä annat mulle sen mitä tarvitsen.
        Noh katsotaan mikäs tilanne siel on olen kohta siellä.

Hmmm tuut mua vastaan eteiseen, laitan takin naulaan riisun pitkät ja korkeakorkoiset saappaat jalastani. .heitän farkut tuolille jätän vain pikkupöksyt ja tietysti riisin paitani ja vapautan rintani liiveistä.
        Tulet mun taakse nostat mun hiuksia suukotat niskaa ja kaulaa, kätesi löytää kovettuneet rintani. Värähdän kosketustasi, tuntuu tosi hyvälle.
        Tunnen kovan kalusi peppuani vasten .Käännyn sua vasten ja annan vaativan suudelman.
        Kurotan saappaani lattialta ja laitan jalkaani tiedän, että sua kiihottaa rakastella minua kun mulla saappaat jalassa. Käyt jo tosi kuumana, samoin minä. ...

• Kiimabeba

Astun muutaman askeleen keittiöön, siirrän tavarat sivuun ja nojaan pöytään. Kiimainen peppuni on pystyssä ja haluan et otat mut takaapäin. ..pilluni kiiltelee kiimaisena, odottaen kovaa kaluasi

• Kiimabeba
        Kiimabeba kirjoitti:

Astun muutaman askeleen keittiöön, siirrän tavarat sivuun ja nojaan pöytään. Kiimainen peppuni on pystyssä ja haluan et otat mut takaapäin. ..pilluni kiiltelee kiimaisena, odottaen kovaa kaluasi

Asut taakseni tunnen kiihtyneen hengityksesi niskassani. Hyvälet pyöreitä pakaroitani ja tuskallisen hitaasti kätesi hivittautuu kokeilemaan pilluni kosteutta.
        Olen jo malttamattomana koitan sun kovaa kyrpää runkkaan sitä hiukan levitän jalkojani että kullisi löytää paremmin mun kuumana sykkivän pilluni.
        Levitä häppäreitä hieman ja tunnen kuinka ihana kova kalusi uppoaa litimärkänä sykkivään pilluuni.

• Kiimabeba
        Kiimabeba kirjoitti:

Asut taakseni tunnen kiihtyneen hengityksesi niskassani. Hyvälet pyöreitä pakaroitani ja tuskallisen hitaasti kätesi hivittautuu kokeilemaan pilluni kosteutta.
        Olen jo malttamattomana koitan sun kovaa kyrpää runkkaan sitä hiukan levitän jalkojani että kullisi löytää paremmin mun kuumana sykkivän pilluni.
        Levitä häppäreitä hieman ja tunnen kuinka ihana kova kalusi uppoaa litimärkänä sykkivään pilluuni.

Aloitat hitaasti ja mun pylly työntyy ahnaasti päin kaluasi vaatien koko ajan lisää ja kovempaa. ..tuntuu taivaalliselta kun työnnän välillä ihan pohjaan ja välillä vain hiukan huulille. ..saat mut kiimasta sekaisin. .Tunnen , että tulen kohta niin hyvältä tuntuu. Se vyöryy ylitseni kuin hyökyaalto ja tuntuu ettei pilluni supistelu lopu lainkaan vartaloni vavahtelee vielä ja tuntuu kuin voimat katoaisi jaloista. Onneksi nojaan tukevasti pöytään. .muuten olisin pudonnut lattialle.

• XxxxXxxxXxxxX

Ja nyt voisitte tässä vaiheessa mennä jonnekin toiseen ketjuun keskenänne, kun teidän sessiot näköjään joka ketjussa nykyisin.

• Kiimapillu89

Saanko Kiimabeba nuolla sun spermaisen pillusi puhtaaksi? Ei haittaa, vaikka et olisi ennen ollut naisen kanssa, ei tarvitse jännittää.
        Hieroisin sun ihania pyöreitä rintoja, lipoisin nöpöttäviä nännejäsi, kunnes lopulta laskeutuisin kohti kiimakoloasi. Mikä onkaan kiihottavampaa kuin nuolla pillua, jota on juuri rajusti pantu.... Siinä on sinun maku sekoittuneena sperman suolaiseen aromiin.
        Nuolen nautinnolla huulia ja painan nenänpääni kevyesti klittaan. Olen huumaantua sun pillusi ihanuudesta.
        Työnnän kaksi sormea sisääsi, ihanan märkään ja kuumaan pilluun ja nuolen klittaa. Hieron pillusi hekumallisimpia kohtia ja maistelen kaikkia niitä ihania makuja, joita lemmenpesäsi mulle tarjoaa. Taidat tykätä, ainakin sun huuliltasi purkautuu nautinnollisia huokauksia, joten jatkan kiihdyttäen hieman tahtiani.
        Painan sormeni niin syvälle kuin ne menevät. Eihän se yhtä syvälle ole kuin tuon kiimaisen orin kyrpä, mutta yletyn lemmenpisteisiisi oikein hyvin. On hyvä antaa miehen vähän levätä, että jaksaa taas panna. Minä jaksan kyllä pidempään.
        Työntelen sormiani kiimapilluusi voimalla ja tunnen miten alat puristua sormiani vasten. Ihana tunne, kun saa naisen voihkimaan nautinnosta. Omakin pilluni kostuu kovaa vauhtia.

• Kiimabeba
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Saanko Kiimabeba nuolla sun spermaisen pillusi puhtaaksi? Ei haittaa, vaikka et olisi ennen ollut naisen kanssa, ei tarvitse jännittää.
        Hieroisin sun ihania pyöreitä rintoja, lipoisin nöpöttäviä nännejäsi, kunnes lopulta laskeutuisin kohti kiimakoloasi. Mikä onkaan kiihottavampaa kuin nuolla pillua, jota on juuri rajusti pantu.... Siinä on sinun maku sekoittuneena sperman suolaiseen aromiin.
        Nuolen nautinnolla huulia ja painan nenänpääni kevyesti klittaan. Olen huumaantua sun pillusi ihanuudesta.
        Työnnän kaksi sormea sisääsi, ihanan märkään ja kuumaan pilluun ja nuolen klittaa. Hieron pillusi hekumallisimpia kohtia ja maistelen kaikkia niitä ihania makuja, joita lemmenpesäsi mulle tarjoaa. Taidat tykätä, ainakin sun huuliltasi purkautuu nautinnollisia huokauksia, joten jatkan kiihdyttäen hieman tahtiani.
        Painan sormeni niin syvälle kuin ne menevät. Eihän se yhtä syvälle ole kuin tuon kiimaisen orin kyrpä, mutta yletyn lemmenpisteisiisi oikein hyvin. On hyvä antaa miehen vähän levätä, että jaksaa taas panna. Minä jaksan kyllä pidempään.
        Työntelen sormiani kiimapilluusi voimalla ja tunnen miten alat puristua sormiani vasten. Ihana tunne, kun saa naisen voihkimaan nautinnosta. Omakin pilluni kostuu kovaa vauhtia.

Ahhh arvasit oikein, en ole ollut ennen naisen kanssa jos suutelua ei lasketa. Vastustelen hieman ensin, mutta kiiman kasvaessa en voi vastustaa kun ihana kielesi lipoo litimärkää pilluani värisen nautinnosta jonka tutkiva, mutta herkkä kielesi saa aikaan ja kun sun sormet työntyy sisääni en pitään sun käsittelyssä kestäkään vaan laukeen sun suutasi vasten. .....tärisen nautinnon aaltojen kulkiessa vartaloni lävitse , tuntuu kuin orkkuni ei lopu lainkaan. ....Sinun kasvosi kiiltelevät kiimalimoistani kun lysähdät viereeni minun tyydytykseni vedessä sinun voimasi hetkeksi. ....katsotaan heräsikö toi meidän ori sessioomme. ...

• Kiimapillu89
        Kiimabeba kirjoitti:

Ahhh arvasit oikein, en ole ollut ennen naisen kanssa jos suutelua ei lasketa. Vastustelen hieman ensin, mutta kiiman kasvaessa en voi vastustaa kun ihana kielesi lipoo litimärkää pilluani värisen nautinnosta jonka tutkiva, mutta herkkä kielesi saa aikaan ja kun sun sormet työntyy sisääni en pitään sun käsittelyssä kestäkään vaan laukeen sun suutasi vasten. .....tärisen nautinnon aaltojen kulkiessa vartaloni lävitse , tuntuu kuin orkkuni ei lopu lainkaan. ....Sinun kasvosi kiiltelevät kiimalimoistani kun lysähdät viereeni minun tyydytykseni vedessä sinun voimasi hetkeksi. ....katsotaan heräsikö toi meidän ori sessioomme. ...

Ooh, ihana Kiimabeba, oli ihana nuolla sun sulojasi. Tuun sun viereen makaamaan ja hyväilen hellästi lantiosi kaaria ja pyöreitä rintojasi. Tunnut niin hyvältä.
        Siitä on pitkä aika kun olen viimeksi ollut naisen kanssa näin ja se tuntuu taas ihan uudella tavalla kiihottavalta. Pilluni on kostea ja kuumana sykähtelevä.
        Käännyn katsomaan sua silmiin ja suutelen varovasti. Sun ihanat kiimanesteet maistuu yhä mun huulilla ja sekin tuntuu lisäävän tilanteen kiihottavuutta. Huh, mikä nainen oletkaan. Niin kuuma ja haluttava. Voisin naida sun kanssa koko yön...

• Kiimabeba

No mikset tullut mukaan sessioon sehän on jokamiehen unelma kaksi kaunista kiimaista naista samaan aikaan.

• jokunenees
        Kiimabeba kirjoitti:

No mikset tullut mukaan sessioon sehän on jokamiehen unelma kaksi kaunista kiimaista naista samaan aikaan.

Mulle riittäsit sinäkin mut mukavalta tuntuu Kiimapillukin joten pitää tulla oppiin kun en oo aikasemmin kokenu. Mulla on ollu vähän huono olo, ei kuumetta oo mut värisyttää välillä. Makailin tuola punkassa peitonkin alla ja kuvittelin että olisit vieressä lämmittämässä. Ajattelin kuinka ihana olis painautua ihosi lämpöön, oikeen lähelle, ilman ajatusta seksistä .... kaulakkain. Nyt meen oikeesti nukkuun, toivon uniin sinut "tuntematon armain".

• jokunenees
        jokunenees kirjoitti:

Mulle riittäsit sinäkin mut mukavalta tuntuu Kiimapillukin joten pitää tulla oppiin kun en oo aikasemmin kokenu. Mulla on ollu vähän huono olo, ei kuumetta oo mut värisyttää välillä. Makailin tuola punkassa peitonkin alla ja kuvittelin että olisit vieressä lämmittämässä. Ajattelin kuinka ihana olis painautua ihosi lämpöön, oikeen lähelle, ilman ajatusta seksistä .... kaulakkain. Nyt meen oikeesti nukkuun, toivon uniin sinut "tuntematon armain".

Nukuin oikeen hyvin. Tulit uniini ihanan kauniina enkelinä. Hohkasit valoa, mut rietas olit enkeliksi. En kehtaa tässä kertoa käyttäytymistäsi. Aika maallista toisaalta mut aivan taivaallisen vaikutuksen koimme siipiesi suojassa. Tämän päivän oon miettiny uskaltasinko lähtee teidän kolmenkimppaan ja nyt päivän viime minuuteilla pakotan itseni rohkeaan ratkaisuun..... lähden, jos ensin kurssitatte ohjelmasta. Annatte molemmat vapaamuotoiset mutta tarkat selonteot mitä tehdä, miten, kuka kenenkin kanssa, vaihdot ja vaihtoehdot, huomioiden etten käytä persreikää. Kiimapillulta kyselin tossa Joosepp:ina jos se rauhallisesti kouluttas sietään senkin aukon. Ei oo vastannu. Mua arveluttaa kuinka siinä voi joillain ruokavalioilla rähjätä ittensä. Mun on ikävä sua......Kiimaperseeni ...... suakin yhdyntäkumppanini Kiimapillu

• Kiimapillu89
        jokunenees kirjoitti:

Nukuin oikeen hyvin. Tulit uniini ihanan kauniina enkelinä. Hohkasit valoa, mut rietas olit enkeliksi. En kehtaa tässä kertoa käyttäytymistäsi. Aika maallista toisaalta mut aivan taivaallisen vaikutuksen koimme siipiesi suojassa. Tämän päivän oon miettiny uskaltasinko lähtee teidän kolmenkimppaan ja nyt päivän viime minuuteilla pakotan itseni rohkeaan ratkaisuun..... lähden, jos ensin kurssitatte ohjelmasta. Annatte molemmat vapaamuotoiset mutta tarkat selonteot mitä tehdä, miten, kuka kenenkin kanssa, vaihdot ja vaihtoehdot, huomioiden etten käytä persreikää. Kiimapillulta kyselin tossa Joosepp:ina jos se rauhallisesti kouluttas sietään senkin aukon. Ei oo vastannu. Mua arveluttaa kuinka siinä voi joillain ruokavalioilla rähjätä ittensä. Mun on ikävä sua......Kiimaperseeni ...... suakin yhdyntäkumppanini Kiimapillu

Jos minun lemmenreikieni käsittely on sulle sietämistä ja tarviit kurssiohjelman jos saat kahta naista kerralla niin taidat olla sen verran nössö mieheksi, että turha varmaan yrittääkään. Painu sen kiimabebasi kanssa muualle nussimaan lähetyssaarnaaja-asennossa hamaan hautaan asti.
        Pusui.

• Kiimabeba
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Jos minun lemmenreikieni käsittely on sulle sietämistä ja tarviit kurssiohjelman jos saat kahta naista kerralla niin taidat olla sen verran nössö mieheksi, että turha varmaan yrittääkään. Painu sen kiimabebasi kanssa muualle nussimaan lähetyssaarnaaja-asennossa hamaan hautaan asti.
        Pusui.

Höh, mikäs sanasota täällä on alkanut. Harmi meillä olisi varmaan ollut kimpassa kivaa.

• jokunenees
        Kiimabeba kirjoitti:

Höh, mikäs sanasota täällä on alkanut. Harmi meillä olisi varmaan ollut kimpassa kivaa.

Moi kultaseni ! Mulla on ikävä luoksesi. On aikaa kun viimeksi sain maistella raikkaan puhdasta riemurasiaasi. Ihana oma tuoksu tulvahtaa vastaan kumartuessani haaroihisi. Pikkarit olet jättänyt viereesi kuin houkutteeksi. Näykkäilen hampailla reisiä ja hälppäreitä, posliinia. Levität lisää haarojasi ja painat päästä mua tiukemmin pillua vasten joka on jo vähän raollaan. Työnnän varovasti kaksi sormea sisään ja kielellä lirputan klitorista.... saan sen suuhuni.... se sykkii. Sormet etsii makeimpia paikkoja.... tais löytyä g-piste kun tuli karhea alue yläosasta. Vääntelehdit ja huohotat.... raastat hiuksista..... raavit selästä ja niskasta, lähes verille. Nousen ylemmäs ja sinä yletyt kulliin jonka ohjaat ensin hetkeksi rintojen väliin ja siitä suuhusi. Imet ja runkkaat sitä kiivaasti. Huomaat että laukeaisin pian ja ohjaat kullin, ensin klitorista hangaten, ihanan kosteaan onkaloosi. Painelen aluksi varovaisen hitaasti mut sinä otat tahtipuikot käsiin ja alat rynkyttää oikeen kunnolla pakaroista painaen ja punnertaen vastaan juka työnnöllä. Kuuluu litinää ja lätinää ja tunnen kuinka märkänä yhtymäkohtamme on. Haen pillusta makeimpia onkaloita ja hinkkaan g-pistettä josta saat aivan mielettömät orkut. Revit ja raastat... uliset ja ulvot.... litinä lisääntyy ja mun on kohta aika... sait jo muutaman orkun mut viimenen pyritään saamaan samanaikasesti. Raastamme kynsin toistemme kankkuja kunnes liike pysähtyy siihen kun lasken siemensyöksyn pillun perukoille, sielä se nytkii samaan tahtiin pillun imulihasten kanssa. Hetken olemme kietoutuneena toisiimme kunnes kulli itekseen nuljahtaa ulos tuoden mukanaan yhteen sekoittuneita nesteitämme.

• Jumalhahmo

Aika onneton paskahousu kyllä oot.

• jokunenees
        Kiimapillu89 kirjoitti:

Pusui.

Anteeksi mut käsitit väärin kun kirjotin: "....kouluttas sietään senkin aukon." Tarkotin yleensä persettä enkä "sietään hänen aukkoa". Kehittelin tarinan ennenkuin itekkään tajusin miks yht äkkiä närkästyit. Aika hyvähän se on mut kehittele sä vaikka mun velttona roikkuvasta tuppikullista missä tali on kuivunu terskassa esinahan alle kuin liima estäen taaksevedot kokonaan. Tuukko käymään joskus nössölässä varmistamassa ettei kolmenkimppa onnistu kaksin. Kauaa en täällä enää majaile kun juttuseura tuntuu katoavan. Sun kanssakin oli mukava hölmöillä aika pitkään. Tuskin enää vastaat mulle mitään, mut kaikkee hyvää sulle elämässäs ".....hamaan hautaan asti". Joosepp:lta terkut!

• kuumassa

Tuo käsisuihkun reikien peittäminen on kätevä keino säätää suihku juuri sopivaksi. Harmi, että ahkera suihkuttelu pilaa limakalvot.

• Kiimapillu89

Ahkera spermojen laskeminen pilluun lisää hiivatulehduksia ja bakteerivaginoosia. Kohtuus on tie onneen.
        Silloin kun mies ei ole kotona, käytän vibraa ja dildoa. Joskus jopa kahta dildoa. Laitan toisen pyllyyn ja toisella nain itseni lukuisiin rajuihin orgasmeihin.
        Kuvittelen, että mua katsellaan vierestä kun teen sen. Tai että olen sidottu panokoneeseen, joka väsymättä lykkii isoa tekokyrpää lemmenkolooni.
        Vibralla hieron häpyhuulia ja välillä vähän kiusaan klitorista. Sitten kun huippu lähestyy, painan sen tiiviisti klittaa vasten ja laukean niin voimakkaasti että tuntuu kuin taju lähtisi....

• make1965

Sano ukollesi että lähtee jonnekkin niin mä tuun panemaan sinua.

• Minä voisin tulla tyydyttämään sinua ja otetaan joku toinen kaveri tutustumisen jälkeen mukaan,niin saat varmasti molempiin yhtäaikaa. Textaile [email protected]

• jokunenees

Kielletyissä haaveissasi unelmoit kun saisit molempiin aukkoihisi kovaa kullia yht aikaa. Olit himoittava näky suihkutellessasi kauniisti kaareutuvia rintojasi ja upeaa vartaloasi. Viihdyt pitkään kuumassa suihkussa saadessasi lukuisia orgasmeja veden hieroessa häpykumpua ja painetta lisättyäsi klitorista. Myöhemmin yritämme hässiäkin mut ei siitä oikeen tullu mitään kun takaa pannessa joku lasisilmä tuijotti persereijästä. Käännyt selälles ja mun piti alkaa nuolla ja lirputtaa klittaa kun nenääni tulvahtaa ällöttävä haju. Alan tutkiin mikä haisee ja havaitsen haaroissasi möykyn, kuin talipallon. Siinä on karvoituksesi seonnut lukuisiin spermakerroksiin ja eltaantuneena haisee nyt kun rotan raato. Sä nautiskelet sen suihkus alla mut pitäs pestäki. Se talipallo on päässy kuivahtaan joten joudut liottaan sitä. Kokeile viemärinavausnestettä Putkimiestä. Kun saat sen pehmiin ota kerittimet ja saksi pisimmät yli 5 tuumaset karvat niillä. Seuraavaks pyydät ukoltas partakonetta lainaks mut varotat että terät voi tylsyä. Ajelet kumpareet sileeks kun vauvan pylly. Nyt olet sinäkin posliinipillu ja voit tulla kyläileen luonamme nössölässä. Pusui

• höhöhhhhhh

mitä sitten kirjottelee jos ei halua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe