Evoluutio:

Evoluutio on evoluutiota. Siinä ei ole vikaa. Lääkäri on puoskari ja diagnoosi on rahastusta varten.

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfdhgfde

      Amen

      • kjhgfdhgfde

        olen homonen, siksi aamenen ääntelen. Tulen, men, kaapista ulos ja sanon sen:
        - Olen Lahdesta ja harras uskovainen. Helpotti .


      • kjhgfdhgfde kirjoitti:

        olen homonen, siksi aamenen ääntelen. Tulen, men, kaapista ulos ja sanon sen:
        - Olen Lahdesta ja harras uskovainen. Helpotti .

        Polpotti, ateisti.

        https://www.google.fi/#q=pol pot


    • Älä sitten ota puudutusta kun seuraavan kerran käyt hammaslääkärillä. Tai älä edes mene hammaslääkärille kun hampaasi tulee kipeäksi.

      • Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D

        Hyvin riittää kekeken vastaus sun kaltaiselle hihhulille. Veikkaan ett seuraavan kerran kuiteski ryömit häpeissään lääkärille ku rukoukset eivät auta :)


      • wanhalevy
        yurki1000js kirjoitti:

        Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D

        Tulit sitten taas tänne provosoimaan ja pilkkaamaan, jotta voit sitten lentää takaisin sinne uskovaispalstalle kertomaan miten pahoja ateistit ovat. Sama vanha kaava sinulla.


      • madam-and-pete
        wanhalevy kirjoitti:

        Tulit sitten taas tänne provosoimaan ja pilkkaamaan, jotta voit sitten lentää takaisin sinne uskovaispalstalle kertomaan miten pahoja ateistit ovat. Sama vanha kaava sinulla.

        Mulla on vain yks tärkee mesitsi:

        ! HERÄÄ SUOMI !

        ex-adam-and-eve (pölli kävi, ateistia epäillään)


      • Kekek: "Älä sitten ota puudutusta kun seuraavan kerran käyt hammaslääkärillä. Tai älä edes mene hammaslääkärille kun hampaasi tulee kipeäksi."

        Ellei lekru puoskaroi eikä ole ahne, meillä saattaa olla vielä hitunen toivoa. Tarkoittaa sanoa, ettei evil-uutiota ole :D



      • yurkinpurutkastu
        yurki1000js kirjoitti:

        ATEISMI opettaa: Ihminen on vain eläin. Eläimeksi alennettu ihminen pelastaa hengenvaarasta koiransa ja jättää kurjan naapurinsa delaamaan. On korkea aika HERÄTÄ! (Kts. alk. 22:25).

        https://www.youtube.com/watch?v=U0u3-2CGOMQ&feature=youtu.be&t=22m25s

        Näitä lukiessa tuntuu että jotkut ihmiset ovat kasveja :)


      • yurkinpurutkastu kirjoitti:

        Näitä lukiessa tuntuu että jotkut ihmiset ovat kasveja :)

        Miten eka kasvi syntyi? Ateistit ovat täynnä tietoa, mutta mikseivät he tiedä miten kuu ja eka solu syntyivät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe