Evoluutio on evoluutiota. Siinä ei ole vikaa. Lääkäri on puoskari ja diagnoosi on rahastusta varten.
Evoluutio:
12
73
Vastaukset
- kjhgfdhgfde
Amen
- kjhgfdhgfde
olen homonen, siksi aamenen ääntelen. Tulen, men, kaapista ulos ja sanon sen:
- Olen Lahdesta ja harras uskovainen. Helpotti . kjhgfdhgfde kirjoitti:
olen homonen, siksi aamenen ääntelen. Tulen, men, kaapista ulos ja sanon sen:
- Olen Lahdesta ja harras uskovainen. Helpotti .Polpotti, ateisti.
https://www.google.fi/#q=pol pot
Älä sitten ota puudutusta kun seuraavan kerran käyt hammaslääkärillä. Tai älä edes mene hammaslääkärille kun hampaasi tulee kipeäksi.
Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D
yurki1000js kirjoitti:
Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D
Hyvin riittää kekeken vastaus sun kaltaiselle hihhulille. Veikkaan ett seuraavan kerran kuiteski ryömit häpeissään lääkärille ku rukoukset eivät auta :)
- wanhalevy
yurki1000js kirjoitti:
Kekek. Etkö pysty parempaan? Ai niin. Sullahan olikin evoluutioaivot. Onneks et loukkaannu. Sähän oot pelkkää ainetta :D
Tulit sitten taas tänne provosoimaan ja pilkkaamaan, jotta voit sitten lentää takaisin sinne uskovaispalstalle kertomaan miten pahoja ateistit ovat. Sama vanha kaava sinulla.
- madam-and-pete
wanhalevy kirjoitti:
Tulit sitten taas tänne provosoimaan ja pilkkaamaan, jotta voit sitten lentää takaisin sinne uskovaispalstalle kertomaan miten pahoja ateistit ovat. Sama vanha kaava sinulla.
Mulla on vain yks tärkee mesitsi:
! HERÄÄ SUOMI !
ex-adam-and-eve (pölli kävi, ateistia epäillään) Kekek: "Älä sitten ota puudutusta kun seuraavan kerran käyt hammaslääkärillä. Tai älä edes mene hammaslääkärille kun hampaasi tulee kipeäksi."
Ellei lekru puoskaroi eikä ole ahne, meillä saattaa olla vielä hitunen toivoa. Tarkoittaa sanoa, ettei evil-uutiota ole :DATEISMI opettaa: Ihminen on vain eläin. Eläimeksi alennettu ihminen pelastaa hengenvaarasta koiransa ja jättää kurjan naapurinsa delaamaan. On korkea aika HERÄTÄ! (Kts. alk. 22:25).
https://www.youtube.com/watch?v=U0u3-2CGOMQ&feature=youtu.be&t=22m25s- yurkinpurutkastu
yurki1000js kirjoitti:
ATEISMI opettaa: Ihminen on vain eläin. Eläimeksi alennettu ihminen pelastaa hengenvaarasta koiransa ja jättää kurjan naapurinsa delaamaan. On korkea aika HERÄTÄ! (Kts. alk. 22:25).
https://www.youtube.com/watch?v=U0u3-2CGOMQ&feature=youtu.be&t=22m25sNäitä lukiessa tuntuu että jotkut ihmiset ovat kasveja :)
yurkinpurutkastu kirjoitti:
Näitä lukiessa tuntuu että jotkut ihmiset ovat kasveja :)
Miten eka kasvi syntyi? Ateistit ovat täynnä tietoa, mutta mikseivät he tiedä miten kuu ja eka solu syntyivät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599
