Evoluutio on evoluutiota. Siinä ei ole vikaa. Lääkäri on puoskari ja diagnoosi on rahastusta varten.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14066974/evoluutio
Määritin evoluution ateisteille. Vastaus: Amen.
5
<50
Vastaukset
Loistav yurki, loistavaa.
Jos jumalasi on luonut sinut omaksi kuvakseen, niin ei hyvältä näytä.
Mutta Suomen uskonnottomat myöntävät sinulle tänä päivänä kultaisen ansiomerkin määrätietoisesta uskontosi naurettavaksi tekemisestä ja jumalasi typeräksi saattamisesta!
Onnea!- LopetaJoJyrki
Olen samaa mieltä tästä, vaikka en muuten bushmannin käsityksiin yhdy. Jos Jyrki olisi puhumassa käsityksistään jossain niin mieluummin kiistäisin olevani uskovainen kuin antaisin muiden luulla että olemme osa samaa uskontoa.
LopetaJoJyrki kirjoitti:
Olen samaa mieltä tästä, vaikka en muuten bushmannin käsityksiin yhdy. Jos Jyrki olisi puhumassa käsityksistään jossain niin mieluummin kiistäisin olevani uskovainen kuin antaisin muiden luulla että olemme osa samaa uskontoa.
Miksi ryhtyisin ateistien kynnysmatoksi?
yurki1000js kirjoitti:
Miksi ryhtyisin ateistien kynnysmatoksi?
>> Miksi ryhtyisin ateistien kynnysmatoksi? >>
No sinähän olet jo sellainen ja mitä parhain, kun jokaisessa viestissäsi teet jumalastasi ja uskonnostasi täysin naurettavan ja järjettömän!
Joten minä pidän peukkuja sinulle ja toivotan pitkää ikää, paljon viestejä sekä entistä kovempaa sekoilua viestiesi sisällössä!
Kuten sanoin, niin sinä teet uskonnottoman maailman eteen enemmän ja parempaa työtä kuin mihin mikään määrä uskonnottomia kykenisi samassa ajassa kuin mihin sinä kykenet.
Sinä olet niin mainio tapaus, että en voisi parempaa kuvitella ja siksi minä koetan aina puristaa sinusta jotain uutta järjettömyyttä irti ja se on helpompaa kuin heinän teko.bushmanni kirjoitti:
>> Miksi ryhtyisin ateistien kynnysmatoksi? >>
No sinähän olet jo sellainen ja mitä parhain, kun jokaisessa viestissäsi teet jumalastasi ja uskonnostasi täysin naurettavan ja järjettömän!
Joten minä pidän peukkuja sinulle ja toivotan pitkää ikää, paljon viestejä sekä entistä kovempaa sekoilua viestiesi sisällössä!
Kuten sanoin, niin sinä teet uskonnottoman maailman eteen enemmän ja parempaa työtä kuin mihin mikään määrä uskonnottomia kykenisi samassa ajassa kuin mihin sinä kykenet.
Sinä olet niin mainio tapaus, että en voisi parempaa kuvitella ja siksi minä koetan aina puristaa sinusta jotain uutta järjettömyyttä irti ja se on helpompaa kuin heinän teko.BM. Jos olisit asiallinen, en sanoisi sinulle "take a hike". Tai jotain :D
https://www.youtube.com/watch?v=n1fkBAf5rhA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233223
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1992915Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711921Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581544- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1561040
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33970- 43834