kiinnostaa

kiinnostas

Mimmonen paikka on asua Pudasjärvi?Työllisyys tilanne?Onko siellä vapaita miehiä?

8

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieluumminei

Muusta niin viis. mutt miehiä riittää, ja värin ja kansalaisuuden voit valita itse vapaasti

• vaihtoehdot

On tarjolla mamuja ja paikallisia miehiä. Mamun kun otat ja laitat huivinpäähän. Ikinä et tarvii töissä käydä. Mahapystyssä kun työntelet lastenvaunuja, saat riittävän toimeentulon. Paikallisen asukin kun otat mieheksi joudut,aina etsimään työtä/toimeentuloa. Mieti näitä.

• dfdfae

kyll se koskee paikallistakin miestä. kun otat lahkolaisen niin maha pytyssä kävelet ilman kunnioitusta.
        ett ihan sama

• huudeill

On tääl uus etelänihme maisteri paluumuuttajana, jonka luo naisväki helmat paukkujen jonottaa. Kysy näiltä meijjän rouvilta.

• kaikkeaolennähnut

Kaksi vaihtoehtoo, naiselle. Myös sitten se kolmas. Ensimmäinen on, mamun vaimo, huntupäässä mahapystyssä, työntää kaksostenvaunua. Perheenpää menee kuusiaskelta edellä. Sitten se toinen on "lestavaimo" Ei huntua päässä. Vain mahapystyssä. Väsynyt, ja tympeä ilme kasvoilla. Työntää kaksostenvaunuja. Helmoissa, ja vaunuissa roikkuu liuta lapsia. Kolmas on itsenäinen kaikesta riippumaton nainen. Häntä ei voi alistaa. Jea

• Opiskelija222

Ei kannata muuttaa tv. pudasjärveläinen nuori opiskelia

• lämpöäjalempeä

Hyvin täällä menee turvekammissa asuessa!

• olerasisti

Kyllä sossusta rahaa saa, ainakin toistaiseksi. Kohta tosin on Irakin paskiaiset kaikki vienyt, mutta jos sellaisen kuraperseen huolit, niin on toimeentulo turvattu. Nääs veronmaksaja elättää. Vapaita miehiä???? Noita vitun maahantukeutujia on kyllä! Kelpaako sellainen nyt kunnon naiselle? EI. Eihän se ole nainen eikä mikään, mikä huolii jonkun matupaskan. Jos olet rasisti, niin tervetuloa paikkakunnalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe