Pari kysymystä:
1. Kuinka kauan pitäisi kestää, että vesilukossa alkaa kuplia?
2. Kun taikajuoma on valmista, niin kauan se säilyy pulloissa juomakelpoisena ja laitetaanko jääkaappiin vai säilyykö ihan huoneenlämmössä?
Appelsiinikilju
Scream
5
163
Vastaukset 5
- dfgdfgdfgd
Vähän myöhä vastata mutta: Päivä kestää, ja käymisen jälkeen jääkaappiin, jotta ei käy enää ja räjähdä.
- Hyi_faa
Ei säily missään lämpötilassa - aivan kamalaa alkkareiden juomaa. Mielummin ilman kuin kiljua.....puistattaa.
- lax-statiivi
Niin, ainoa taika kyseisessä juomassa on sen kyky muuttaa ihminen raketiksi, kun ripuli purkautuu suolesta.
- KiljunKohta
No se meni kuitenki jo vituiks :'DD
- TheZeiZei
Ei kannata tuhlata aikaa appelsiinikiljujen kanssa, jos oikein tekee niin siltikin maistuu persseltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621568Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87627
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582