En tiedä mitä mieltä toiset ovat asiasta, mutta itse olen ilahtunut Helsingin piispa Irja Askolan aloitteesta tarjota islaminuskoisille kokoontumispaikkoja Helsingissä.
Hyvä aloite
7
111
Vastaukset
- Esimerkillistätoimintaa
Hyvä että 'isokenkäiset' rupeavat näyttämään esimerkkiä siitä miten aiheessa pitäisi ja tulisi toimia. Ahdasmielisimmät tosin vetävät tästäkin ko. asiasta ja aiheesta jumalattoman sekamelskan päällensä.
- Evankeliumia.Hengessä
Jeesuksen nimessä ja totuudellista tietysti mielenmuutoksen tärkeydestä Raamatun hyvää evankeliumia esilläpitäen. Ei pelkkää uskonnollisuutta vaan ihan konkreettistä ja voimallista Jeesuksen Hengessä toimimista.
- Eijunalauta
Ja sitten samma Suomeksi, kiitos.
- Jokainen.muslimi
Jokainen muslimi myös kasteelle, kun tahtoo Jeesusta lähteä seuraamaan, sillä on tie ja totuus ja elämä Jumalan valtakunnan suhteen ja kenties Irja myös voi uudistua.
- Kastapääsipönttöön
Entä oma uusiutumiskykysi? Vai miksi horiset kasteista? Piispan ajatusmaailmaa et kykene arvioimaan, joten keskity omaasi.
Hyvä että joku tai jotkut toimivat ja pistävät asioita alulle. Uskonto tai harrastukset voisivat yhä enemmän toimia vapaaehtoisvoimin.
Miksi niin usein kuoro huutaa - me haluamme, että tehdään meille sitä sun tätä. Miksi eivät sitten tee?
Tulevaisuudessa toivottavasti kolmas sektori elpyy ja voidaan tehdä asioita yhdessä - talkootyönä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731