Man-of-Mystery

uutena vuotena töissä?

joudutko oleen näin uutena vuotena töissä,papattien paukuttelun ohessa : )eli joudutko valvomaan tätä huuhaa sivua siinä ohessa?

18

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

Kaikkea sunkin mielees pälkähtää!

• Kyllä.

Olla voin valvoja!. Ettei siitä tule piimää!.

• kippari

hyvä et jaksaa päivällä tehdä duunia:=))Mut hyvää uuttavuotta sinulle myös t.kippari :=))

• ellen itse halua - kotoa käsin näitä palstoja valvon. Vapaaehtoistahan tämä on - valvon silloin, kun huvittaa - ja nukun silloin, kun nukuttaa......, eli siis mistään joutumisesta ei voi puhua.

Ai niin - melkein unohtui: HYVÄÄ ALKANUTTA UUTTA HUUHAA-VUOTTA KAIKILLE PALSTALAISILLE! T. MM.

• Doe-10

sinullekin:-)Vietät näköjään samanlaista mukavaa elämäntyyliä kuin minäkin.Harva tällaista onnesta voi enää nykyisin nauttia:-)))

• sydänystävä

hyvää uuttavuotta 2005 Man-of-Mysterylle :))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

sinullekin:-)Vietät näköjään samanlaista mukavaa elämäntyyliä kuin minäkin.Harva tällaista onnesta voi enää nykyisin nauttia:-)))

sydänystävä haluaa toivotaa lämpimän halauksen kera,hyvää alkavaa vuotta 2005 :)) * :)*** *

• Doe 10
        sydänystävä kirjoitti:

sydänystävä haluaa toivotaa lämpimän halauksen kera,hyvää alkavaa vuotta 2005 :)) * :)*** *

Samoin sinulle ja muille ystävilleni huuhaalla:-)))

• sydänystävä
        Doe 10 kirjoitti:

Samoin sinulle ja muille ystävilleni huuhaalla:-)))

hyvä vaan :)))
        kuinkas päiväsi on mennyt?

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

hyvä vaan :)))
        kuinkas päiväsi on mennyt?

Kavereille krapulakaljoja kanniskellessa.Vihdoin go home :-)))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Kavereille krapulakaljoja kanniskellessa.Vihdoin go home :-)))

se tahtoo olla,ystävää "hädässä" autetaan:))
        väsy meinaa vai vaivata,vaikka torkut jo otin :(
        millä piristyisi ;))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

se tahtoo olla,ystävää "hädässä" autetaan:))
        väsy meinaa vai vaivata,vaikka torkut jo otin :(
        millä piristyisi ;))

ja ota pullo siideriä matkaevääksi.Lopuksi perusteellinen pesu hunajashampoolla,niin eiköhän ala silmä kirkastumaan;-)))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

ja ota pullo siideriä matkaevääksi.Lopuksi perusteellinen pesu hunajashampoolla,niin eiköhän ala silmä kirkastumaan;-)))

tuota lämmittää,vaikka se siideri saattas tehdä hyvää,mutta vain yksi :))
        ja kohta tippuu hiukset päästä,kun joka ilta pesen :((
        mutta silti taidan...kiitos vinkistä ;))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

tuota lämmittää,vaikka se siideri saattas tehdä hyvää,mutta vain yksi :))
        ja kohta tippuu hiukset päästä,kun joka ilta pesen :((
        mutta silti taidan...kiitos vinkistä ;))

mieto löyly aina rentouttaa,mutta eihän hiuksia tartte joka ilta "tehopestä".Kylmä siideripullo piristää varmasti sen jälkeen:-))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

mieto löyly aina rentouttaa,mutta eihän hiuksia tartte joka ilta "tehopestä".Kylmä siideripullo piristää varmasti sen jälkeen:-))

pestävä..hiukset meinaan, jos löylyssä hikoilet ja nyt se jo lämpiääkin :))
        siideristä en tiedä onko,mutta vesikin käy.
        aivot on ihan "tööt" nyt, joten palaillaan illemmalla ;))

• antza

.....vähä romelo olo,Siul ei oo.
      Mut mie toivotan mei Seriffil oikee mukavaa,
      alkanutta vuotta,ja sit mei Typyl,emmie ennää
      ossaa sannoo mittää.....Hää saap tulla miul
      iha käest pittäi tulla toivottelemmaa.....en tiie, mitä Hää toivottelloo, mut luultavast
      kaikkee mukavaa,et se ilahuttaa meit molempii...)))

• yks typy

mää Antza heti tulin, kun pyysit :=))
        *ottaa antzan käjestä kiinni ja ravistellee sitä kovasti ja sannoo hyvvää uutta vuotta antza sulle*
        Käyppä antza vilkasemassa tuonne alempaan mun aloittammaan viestiketjuun. :=)))
        Typy jo kirijottanu sulle jo sinnekki.

• kiitti kun vastasit!!
        yks typy kirjoitti:

mää Antza heti tulin, kun pyysit :=))
        *ottaa antzan käjestä kiinni ja ravistellee sitä kovasti ja sannoo hyvvää uutta vuotta antza sulle*
        Käyppä antza vilkasemassa tuonne alempaan mun aloittammaan viestiketjuun. :=)))
        Typy jo kirijottanu sulle jo sinnekki.

minä pöljä kiitän ja kumarran,hyviä uusia sit mysteryllekin ja kaikille muilleki!mä tosiaan luulin et oot duunis! .: )vuosi vaihtu,silti täällä paukkuu papatit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe