Rasmus-ryhmä

Rnalle

On aikamoista viihdettä lueskella facebookin Rasmus-ryhmäläisten asiantuntijakommentteja tilanteeseen kuin tilanteeseen ja AINA syyllinen löytyy meistä suomalaisista. Onko nämä ihmiset huumorimielellä liikkeellä vain onko heiltä viety koko Muumisuku laaksosta? Ei kai kukaan voi elää noin harhaisessa maailmankuvassa?

40

4140

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-saa-keskustella

      Olen seuraillut RASMUS-ryhmää kaverin sivuilta. Minulla ei ole edes lukuoikeutta kyseiselle sivustolle omilla tunnuksillani. Heille kepaa vain samanmieliset keskustelijat. Keulahahmo on tämä pönnipirjo ja joku muu nainen, jonka nimeä en nyt muista. Pönniä nykyään rajoitetaan, eikä hänen anneta puhua ajatuksiaan rasistinartuista ja muuta vihapuhetta.
      Pääasiallinen ideologia on rasisti-leimakirveen lyöminen aina tiettyyn suuntaan. Se suunta on tosin hyvin selkeä: tavallinen suomalainen, jota nämä itseään parempana pitävät,pitävät vähä-älyisina, asuvat syrjäseudulla jne. Toisin sanoen vihataan omaa kansaa. Raiskaajia puolustellaan silloin, kun he ovat muslimeja. On otettu käyttöön ikiaikaiset vanhat käsitykset siitä, että uhri on itse syyllinen.

      Olen matkustellut jonkin verran muslimimaissa ja mnulla on ollut seurustelukumppanina arabimies ja olen asunut ja opiskellut muslimien keskuudessa. Minulla olisi paljonkin sanottavaa ihan oman kokemuksen pohjalta, mutta tällaista ei haluta kuunnella, vaan pönnipirjot ja vastaavat ovat mieluisampia keskustelukumppaneita.

      • onpataasjutut

        "Raiskaajia puolustellaan silloin, kun he ovat muslimeja. On otettu käyttöön ikiaikaiset vanhat käsitykset siitä, että uhri on itse syyllinen."

        Äläpä nyt jauha sontaa. Kukaan ei ole puolustellut raiskaajia. Se on sitä samaa äärioikeistolaisten propagandaa, syyttää vihreitä ja vasemmistoa vaikka yhtäkään ei istuisi hallituksessa. Mutta ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.


      • itselläsi.on.rasmuksen
        onpataasjutut kirjoitti:

        "Raiskaajia puolustellaan silloin, kun he ovat muslimeja. On otettu käyttöön ikiaikaiset vanhat käsitykset siitä, että uhri on itse syyllinen."

        Äläpä nyt jauha sontaa. Kukaan ei ole puolustellut raiskaajia. Se on sitä samaa äärioikeistolaisten propagandaa, syyttää vihreitä ja vasemmistoa vaikka yhtäkään ei istuisi hallituksessa. Mutta ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

        Rasmuksessa sanotaa juuri noin " Ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu "
        Mitä jos painuisit takasin sinne haavelinnojesi pariin morkkaamaa suomalaisia ja
        kaltoinkohdeltuja.


    • ramuramu

      Ovat kuin uskonlahko elävät valheessa.

    • usdfusdf-aka-asdfasdf

      miten Suomalaiset voivat olla syyllisiä kun toinen porukka on tieten tahtoen tuotu tänne muualta?mitäänhän ei olisi tapahtunut ellei näin olisi tehty.

      • syyllisiä_ovat

        Uskovaiset auttaa rikollisia, suvakit haluavat niitä tänne.


    • RASMUS-roskasivusto

      Turvapaikanhakijoiden harjoittamaa rasismia ei haluta nähdä. Kun turvapaikanhakijat kulkevat suurissa ryhmissä se on myös partiointia. Kohteena on useimmiten hyvin nuoret naiset ja lapset, joihin halutaan saada kontakti valloittajakansojen tapaan. Valloitetun maan naisia raiskataan ja yritetään muutenkin lähennellä sopimattomalla tavalla. Tälläinen partiointi pitää myäs kieltää rasistisena toimintana.

      Muuten suvakkisivustoilla syyllistetään raiskattuja naisia ja lapsia. Terrori-iskut maailmalla ovat suvakkien mielestä uhrien omaa syytä. Tällaista tekstiä siellä saa lukea. Sitten maahanmuuttokriittisiä sivuja lainaillaan. Ovat täysin kyvyttömiä omasta päästään mitään rakentavaa esittää.

      • Tästä_on_todisteet

        Juuri näin. MV-lehden "keskiaukeaman mummo" Anja Oksanen
        on sanonut usein, että matujen raiskauksiin syyllisiä ovat nämä
        raiskatut lapset ja heidän vanhempansa.


    • yyöökkkk

      Sanoisin että hyvin huonoa viihdettä.

    • Suvakkien-projektiot

      Kävin kaverin luvalla katsomassa RASMUS-sivustoa. Taas suunnatonta vihaa osoitetaan tavallisia suomalaisia kohtaan. Siellä kerrotaan, että tietyt suomalaiset iloitsevat Alakurtissa kuolleen Suomeen pyrkivän kuolemasta. En ole nähnyt kenenkään sellaisesta iloitsevan. Sitten esiintyvät psykiatreina ja ilmoittavat, että tavallisilla kantasuomalaisilla on persoonallisuushäiriö.
      Voi tätä pahuutta, jota ns. suvakit osoittavat. Minusta he ovat suvaitsemattomia ja kyvyttömiä vuoropuheluun. Puhuvat muiden empatiakyvyttömyydestä, mutta itse ovat julmia. Ehkäpä tämä heidän puhe kuoleman iloitsemisesta on projektiota. Omaa pahuus siirretään toisen kannettavaksi.

      • meillä täällä hullujenhuoneella ei ulkopuolisten hullujen touhut kiinnosta, kun meillä on täällä omien hullujen kanssa niin mukavaa. Kaikkein hulluimpia täällä ovat hoitsut. Käyttävät meidän piikit ja pillerit itse. Meille syöttävät pelkkiä pastirolleja, mutta ihan hyviä nekin on(!)OK


    • Kansanviholliset-asialla

      Tänä aamuna Rajat kiinni edustajia TV:ssä. Rasmus-porukka aikoo katsoa sillä silmällä, että olisiko aihetta rikosilmoitukseen. Ihmettelevät, miten ovat päässeet tv:hen. Eihän siellä kyllä ole nähty muita kuin näitä suvakkeja-kansanvihollisia. He ovat sitä mieltä, että heillä on yksinomaan sananvapaus. Se ylimielisyys on vastenmielistä. Onneksi jäävät yksin ideologiansa kanssa. Kyllä Suomi pitää pelastaa ennen kuin on liian myöhäistä

    • Paranoikkoja-ne-on

      Olen seurannut RASMUS-ryhmää. Hyvin pintapuolista ja moraalitonta porukkaa.He yrittävät oman pahuutensa siirtää muiden kannettavaksi.Kuuleman pitäisi kysyä, että miksi iloitaan pakolaisen paleltumisesta Venäjällä. Kukaan tavallinen suomalainen ei iloitse sellaisesta. Rasmus ryhmä on vainoharhainen, harjoittaa projisointia. Siellä paranoikot toinen toistaan tukevat ja jos joku vähän poikkeavan ajatuksen heidän arvionsa mukaa lausuu, aletaan lyömään rasisti-leimaa. Vähän niinkuin ennen Venäjällä, ajattelu on sellaista vainoamista.

    • mmmjnhbg

      kun ei ole onnistuttu viemään ihmisyyttä 1918,niin nämä taajamaipanat yrittävät nyt musujen tuelle viedä ihmisyyden ja naisten oikeudet.

    • todellistapelleilyä

      Eikös nämä ole lähinnä jotain teini- ja/tai ikiteinityttöjä?

      Äärimmäisen lapsellisia ihmisiä siis. Varmaan tuollaisille sivustoilla on tosiaankin suuri viihdearvo, joka vaan kasvaa vuosi vuodelta. Joskus tuollaisia sivustoja tullaankin lukemaan koko kansan keskuudessa suurena hupina. Näin ne uudet kansanhuvit kehittyvät ihan itsestään. Kuka enää lukisi ammattipellejen juttuja, kun on ihan aitoakin matskua tarjolla.

    • lasiöljy

      Eikös se ollu Lauri Ylönen se Rasmuksen laulaja?

    • RasmusYlin

      Rasmus on tällä hetkellä Suomen arvokkain ja vaikutusvaltaisin instanssi yhteiskunnallisissa asioissa - pyörittäähän ryhmää korkea-arvoinen poliisiylijohtaja - ja monia päätöksiä tehdessä heidän kantansa on aina huomion arvoinen. Ryhmän jäsenet ovat erittäin ansioituneita erilaisuuden, ihmisyyden ja inhimillisyyden ilosanoman julistamisessa ja näin ollen heidän kantansa rasismiin on äärettömän jyrkkä: sille on puhdas nollatoleranssi. Rasmuslaiset edustavat Suomen kansaa pienoiskoossa paremmin kuin eduskunta ja näin ollen he ovat potentiaalisia ehdokkaita päättämään Suomen tulevaisuudesta sekä erityisesti kiperistä maahanmuuttoasioista. Ilman Rasmus-ryhmän vaikutusta Suomi olisi vajonnut syvälle natsismin suohon, vieden mukanaan kilpailukykymme, kansainvälisyytemme sekä maineemme kunnianarvoisana pelaajana EU:n monikulttuurisella pelikentällä.

      • jeh.jeh

        ruma trolli


      • Rassers

        Tosiasiassa kilpailykyvyn on vienyt ylikorkea verotus. Veroja kun tarvitaan hallitsemattoman maahanmuuton rahoittamiseen ja turvallisuuden varmistamiseen.


      • Hohohooh

        RasmusYlin-julistuksen tyyli on kuin suoraan muinaisen natsieliitin suusta. Narsistista ja epärealistista ylemmyydentuntoa. Pakkomiellettä.


      • turhasulleonsanoa

        Toivon todella että tämä rasmuksen ylistyspuhe on trolli.
        Mistä näitä sikiää, ovat laput silmillä kuin kiihkouskovaiset.


      • Anonyymi

        Onneksi tuo on ironiaa ja vitsi, ei kukaan tuollaisissa harhoissa elä, joka vähänkin ajattelee asioita pidemmälle. Hassua ettei tämä rasmus väki näe omaa rasismiaan ja suvaitsemattomuuttaan, vain heidän ajatukset tai mielipiteet ovat olevinaan oikeita. Kun joku puhuu näiden sotilaskarkureiden ja turvapaikka turistien rikoksista, niin todellakin ensimmäisenä tuo sakki syyllistää rikoksen uhrit ja samaan hengenvetoon että kyllähän Suomalaisetkin ja sitten alkaa vihapuhe ja öyhötys rasistiksi leimaamalla, vaikka muuhun ei olisi otettu asioissa mitään kantaa, kuin itse tapahtumaan. Eli he itse kylvävät rasismia ja vastakkain asettelua, eivätkä itse tajua edes sitä, koska tässä monikultturi unelmassa on maalaisjärki kadonnut tyystin ja se on täyttä petosta jolla hyvävelikerhot vievät verovarat itselleen ja lähipiirilleen turhien virkojen ym maahanmuutto kustannuksien kautta ja olevinaan autetaan väkeä. Miksei auteta enemmän ja sinne missä se on halvempaa ja useampi saisi avun vähemmällä rahalla? Siksi koska se ei hyödyttäisi tätä tiettyä väkeä, rasmus on näille hyödyllisten idioottien lauma ja siksi se saa etuoikeutetusti anteeksi omat rikoksensa mistä kantasuomalaisia vedetty käräjiin jonain vihapuheena, koska heidän vihapuheensa on parempaa ja suuntautuu omaan kansaan ja silloin rikos ei olekaan rikos. Kaksilla rattailla rasmus pelletkin ajaa.


    • exergy67

      RasmusYlin, viihdyttävää sarkasmia, kiitos :D

    • Femppu
      • Hohhohooh

        Rasmuslaiset on pönttöjä. Kohta hiljenevät kun rasistimuslimit vaientavat satutädit.


      • Anonyymi

        Rauhanuskonnossahan kuolemantuomiot ovat ja päitä irti leikataan. Te suvakit olette pahimpia rasisteja, sekä tyhmiä ja en voi sille mitään, että halveksin typeriä öyhöttäjiä. Ei yksinkertaisuudessa ole vikaa, jos sitä ei tuo julki ,joka paikassa ja nolaa jatkuvaan itseään, kuten rasmuslaiset tekevät.


    • Naurattaaa

      Hauskuutan itseäni lukemalla Rasmus ryhmää ja toinen yhtä hauska sakki on Refugees hospitality porukka - melkoisia hörhöjä molemmat porukat - mutta kiitos kuitenkin hauskoista hetkistä.

    • Laardi-Lissu

      Onkohan joku Rasmus- ryhmäläisistä antanut nappisilmäisille turvapaikanhakijoille pimpukkaa?

    • Antimusulmaani

      Lienee naamakirjan suosituin ryhmä avohoitopotilaille ja vähäjärkisille. Jutut ovat yleensä niin todellisuudesta vierautunuiden ulosantia ettei jaksa edes hymyillä.

      • Anonyymi

        Todellakin nämä rasmuslaiset ja refugee porukat vaikuttavat, hieman mieleltään sairailta tyypeiltä ja juttuja lukiessa tulee väkisin mieleen, että onko noi läppää, vai onko jotkut oikeasti noin harhaisia ja ulkona, kuin lumiukot.


    • antirasisti

      Mistä tuo nimi Rasmus tulee? RASistiset MUstat?

    • eimuslimi

      Itellä tulee vähä sama fiilis ku luen tätä teikäläisen alottamaa keskustelua

    • Iso-Kiima-Daniel

      Rasmus on paras koira, minä ja centti tykätään.

    • jassun_kukka_kuihtui

      Vanha Kuopiolainen nainen, silloiselta nimimerkiltään jasmiini_kukassa,
      väärensi erään kirjoituksen ja julkaisi sen Rasmuksessa. jasmiini väitti
      kirjoittajan uhanneen hänen henkeään. Kirjoittaja nosti kissan pöydälle
      ja jasmiini joutui nöyrtymään. Hänen väärennöksensä poistettiin
      Rasmuksesta. Myös hänen muut tuota kirjoittajaa kohtaan tekemät
      solvausviestit katosivat Rasmuksesta.

    • Kati_Rules

      Joensuun Kati on Rasmusryhmässä varmaan ihan oikeassa kun ei tahdo lisää muslimeja Suomeen. Ote kirjoituksesta: "Onni on kuitenkin että edes muslimikumppanit ei oo koskaan ollu abortti vastaisia vaan ihan samoilla linjoilla, jos vahinko tulee niin abortoidaan." Eipä tuota lausuntoa tohdi moittia. Lisäksi Kati heittää ihan mukavaa tekstiä parrun saamisesta ja muusta kivasta. Rasmus on ihan hyvä palsta.

    • jhwoitijp

      Hävettää menneiden sukupolvien puolesta olla nykysuomessa(pienellä).Jos tällaista rasmus porukkaa olisi ollut olemassa,kun oli tosi kyseessä olisimme nyt Venäläisiä.Pthyii helevetti mitä porukkaa.Nos sitä saa mitä tilaa.Hyvästi hyvinvointisuomi!!!

    • Mitäpä_mummeli_sanoo

      Minä jo luulin, että viikon suvakki bella__n olisi häädetty Rasmuksesta.
      Mutta ei, siellä se vaan öykkäröi ja solvasi suomalaisia.
      Oli masinoinut jopa rahankeräyksen Amnesty Internationalle.
      Mutta eikö rahankeräyksiin tarvitse olla viranomaisten lupa?
      Tuskinpa tuo entinen bussiemäntä ja miesten vessojen siivooja
      sitä on ymmärtänyt hankkia.

      • Anonyymi

        Pitää olla keräys lupa, rikosilmoituksen paikka, jos ei ole. Laitonta ilman lupaa keräyksiä järjestää, jos ei jollekin hyväntekeväisyys systeemille ole osoitettu suoraan varat jolle kerää.


    • ihaitepäätän

      ei piä liikaa oleskella aivopestävänä.suomen naiset ovat itsenäisiä.en oo uhri enkä lammas.en vuohi?oon suomalainen nainen.teen työni maksan velkani koulutan lapseni ja MAKSAN veroni.ja luonteeseeni kuuluu OLLA varauksellinen.ensin katotaan ??!sitten päätetään.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe