Vai jäivätkö suunnitteluasteelle?
Mitä katupatriot ovat saaneet aikaan?
12
<50
Vastaukset
- Soitimme_Islantiin
Silloinhan ne hoitaa tehtävänsä hyvin kun mitään ei tapahdu.
Näistä tulikin mieleen toi Hyysäri-Sanomien suvakkiavopieru ja mustamaalausyritys katupartioista:
http://nyt.fi/a1452827766267- hyysätsukurutsaisia
Mutta mikä on katupatrio ? Aloittaja voisi opetella kirjoittamaan, vai eikö hyysäpaskiaisella riitä älli edes siihen ?
- huomion
katusoppa oli valmis jo ennen tarjoilua.
- keittomies
hernesoppaako tarkoitat?
- Jknindiidbi
Äspeeärrän suhdesoppaa.
- unu9cv
Patukartio = jätkällä valkoinen tötterö päässä...kengät sanoo k-k-k--
- kokno
ylijäämä hörhöjä :D
Minuakin kiinnostaisi. Ovatko he esimerkiksi puuttuneet johonkin rikokseen tai auttaneet apua tarvitsevia kadulla tai jotain?
- mummojenkimpussa
Ehkä ovat ilkeyttään kampittaneet mummoja kadulla
- EnnaltaehkäiseväValvonta
Mitähän niiden olisi pitänyt saada aikaan, muuta kuin näkyvää valvontaa? Se että mitään ei ole tapahtunut, osoittaa katupartioiden tehokkuuden.
Olet sinä suvakki yksi saatanan typerä pelle.- 4575
Missä noita partioita on nyt sitten kuljeskellut?
- buahahaaa
Onko kyllikit saaneet vielä muuta aikaan, kuin kahdenkympin pippelin ostoa alaikäisiltä pojilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094