Millä kalorimäärällä painonne on tippunut nopeesti?
Jos syö niukasti, niin eikö säästöliekki hidasta laihtumista?
Paljonko kaloreita päivässä, että laihtuu nopee?
5
164
Vastaukset
- minun_mielipide
Älkää puhuko kaloreista, jos ette osaa syödä oikein. Jika päivä mätätte sokeria ja sokeria.
Sokeria-sisältävät ruoka-aineet pois ruokavaliosta, niin kyllä laihtuu ja ilman nälkää sekä muutenkin terveys paranee.
On kummallista ettei ihmiset käsitä tätä. No ei tietenkään, koska normaalin ihmisen ravitsemus tieto jää siihen mitä media kirjoitta. Media kirjoittaa sitä mitä maan viralliset korruptoituneet ravintoneuvojat sanoo. Loput hoitaa keskustelupalstoilla olevat häiriköt, joita ilmeisesti on samojen lääketehtaiden lobbareiden palkkalistoilla.
Esimerkki;
100 g sokerikorppuja sisältää suunnilleen saman määrän kaloreita kuin pekoni.
Pekoni pitää nälkää, jota sokerikorput ei tee vaan päinvastoin tekevät nopeasti uudestaan nälän tunteen. Syömällä oikein kalorimäärällä ei merkitystä. - fihjehb
Ehkä myöhässä? Riippuu kulutuksestasi, mutta sanoisin että n. 300-600kcal.
- savingthemuscles
Kyllä se aivan olemattomilla kalorimäärillä laihduttaminen ja siitä joshtuva säästöliekki hidastaa laihtumista.
Itse syön 1500 kcal päivässä. Makrojakauma 50/30/20 (hh/rasva/prot.). Tuolla makrojakaumalla mulla tulee proteiinia 75 g/päivä, mikä takaa sen että kilot lähtee pääasiassa läskeistä eikä lihaksesta :)
Ja paino on tippunut n. 0,5 kg viikossa, hitaasti mutta varmasti.- exerciseisshit
Harrastatko liikuntaa? Vai voisiko ilman liikuntaa laihtua 1500kcal/päivä?
- yksinkertaista.mut_totta
Well...oikeastaan voit syödä vaikka perhepizzan joka päivä. Ei se syömättömyys johda laihtumiseen, vaan oikeanlainen liikunta! Kulutus>Saanti niin et perkele liho!
Syömättä laihduttamalla näytät sairaalta.
Liikunnalla laihtumalla näytät hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648