Norjan kuningas Harald ja puolisonsa kuningatar kauppiaan tytär Sonja ovat olleet "hallitsijapari" jo 25-vuotta vanhan kuningas Olavin jälkeen.
Juhlat menivät norjalaisittain hyvin... mutta vain yksi kansalainen oli poissa ja "kiven sisällä" hra Breivik, jolla kuitenkin samojakin juuria kuin etäisellä sukulaisellaan Haraldilla, jopa Sonjalla löytyy muinais-skandinaavisia sukujuuria!
?????
Lycka till Norge!
Norjan kuninkaalliset juhlivat Haraldia vauhdikkaasti hiihtoladulla ja pulkkamäessä
Sunnuntai 17.1.2016 klo 17.53
Norjan kuningasperhe innostui viettämään riehakasta talviurheilupäivää 25 vuotta hallinneen kuningas Haraldin kunniaksi.
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016011720972885_kg.shtml
------------------------------------------------------
Onnittelut myös mäkikisasta, kaikki hyvin!?
ps. Onnea toivotetaan aina ennalta ja onnistuttua toivotetaan Onnittelut voitosta yms.!
Meillä päinvastoin... kuten saatatte yleisessä kielenkäytössä mm. mediassa kuulla - sanotaan ONNEA, kun on menestytty, kun oikeammin olisi toivotella toisin eli Onnittelut voitosta!
Vain yksi oli joukoista poissa, kun kunkku juhli
Heja_Norge
1
128
Vastaukset
- Konge_av_Norge
Jaa ette tiennyt mikä Norjan kuninkaan sukunimi on?
Tässä olkaa hyvät:
HKH Harald V (Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg), Konge av Norge
hause: Schleswig-Holstein-Sonderburg-Glücksburg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978