Putin on vahva Naton ulkopuolella. Naton ulkopuolella Venäjä murhaa ihmisiä miljoonittain. Ja jokainen päivä. Myös SUOMESSA! http://m.kauppalehti.fi/uutiset/vahva-ja-arvaamaton---ja-siksi-maailman-vaikutusvaltaisin-ihminen/CWEWBj4d?ref=iltalehti:fe14&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal&_ga=1.212973392.519796884.1452955781
Natossa Putin pelkkä nolla. Tasan NOLLA. Ei mitään asiaa tappamaan Natoalueen kansalaisia. Ei koskaan. Kylläpä taas ketututtaa Venäjäkiimakkohörhöjä
Putin terroristi
5
261
Vastaukset
- Mölyapina
Missä ne sun miljoonat on?
Nyt faktoja pöytään!- epäilevaJoonas
Ok! Putin tappanut vain parisata tuhatta ja pakolaisia 4 miljoona, tuomio Syytön.
- EpäileväJoonas
Putinin kätyri Ramzan Kadyrov lipsahti " Olemme lähettänet tuhansia hyvin koulutettuja agenttia ISISiin riveihin." WTF????
- Anonyymi
Neuvostoliiton vetäytyessä vuonna 1989 Afganistanista Kreml oli vangituttanut 2 500 neuvostosotilasta, joista noin 200 oli tuomittu harkituista murhista. Venäjän Ukrainaa vastaan käymässä sodassa on vallinnut rankaisemattomuuden kulttuuri. Putin on toistuvasti ylistänyt räikeimpiinkin rikoksiin syyllistyneitä venäläissotilaita ja jakanut heille erilaisia palkintoja.
- Anonyymi
Putin on vuosisadan pahin terroristi. Käy viattomien kimppuun. Siviilit ovat helppo kohde
kun heillä e iole torjunta mahdollisuuksia . Muu maailman on saata vietyä Putte sotarikostuomio istuimen luokse. Putler on täynnä vihaa toisia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229