seksi tasa arvo

stonedave

Kun olin 10 v poika, isäni 35 v tyttöystävä käytti minua seksileluna useita vuosia aina kun isäni oli matkoilla. Hän työskenteli kotona ja olin aina alasti ja valmis käytettäväksi. Itse nautin siitä. Jos mies tekisi saman tytölle , niin mies joutuisi vankilaan..... !? Taas arvoa ? En ole traumoja saanut vaan muistelen lämmöllä kys. Naista joka jo edesmennyt. Nyt olen 45 v ja vieressäni makaa kaunis 22 v nuori nainen alastomana nukkuen. Seksiä joka päivä ilman estoja. Mielikuvitus on rajana . Estot ja kiellot aiheuttaa patoutumia jotka purkautuu väkivaltaisesti. Nuorena työskentelin baarimestarina ja tuon tuostakin salissa kävellessä naiset kouri pyllystä ja vehkeistä. Ehdottelivat pika seksiä wc ssä tai kunnon panoja kotona. Asioihin suhtauduttiin huimorilla ja joskus saivat mitä pyysivät. Nykyään ollaan niin herkkä hipiäisiä. Itse muutin ulkomaille jossa nainen on vielä nainen ja tietää sen. Ei nipota kun kalu seisoo. Herätkää !!!

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxccc

      Hanki lääkitys urpo yök

      • 7777xxx

        Hanki xxxxccc ittelles elämä. Toi nuori nainen on parasta lääkettä. Tsemppiä !


      • OletIdiootti

        pelkästään aloittajan omia fantasioita ja ei todellisuutta. Ei ole urpo koskaan saanut naista ja siksi tänne kirjoittelee tarinoitaan.


    • kipeäukkeli

      Onneksi olkoon vain aloittajalle! Mikäs sen onnellisempaa kuin että nuorena kokenut nainen panee pojalta tajun kankaalle ja vanhana ukkona vastavouroisesti saa nuorta naista... :D

      En siis hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai pakottamista, mutta jos kerran molemmilla on ollut kivaa, niin helvettiäkö se kenellekään kuuluu? Joillekin maistuu pillu jo 10-vuotiaana, toisille vasta vuosia myöhemmin.

    • zzxxxxx

      Löylykauha perseeseen auttaa

    • virtasenposti

      Kyllä se isäsi tyttö ystävälle olisi häkki heilunut jos asia olisi tullut poliisien tietoon. Vai tuliko se?
      Toisaalta pojasta ajatellaan että sen täytyy naida jo pienestä pitäen. Tosin oletko itse perinyt kiinnostuksen ikäeroon vai onko se vain sattumaa?

    • Vitunurpot

      Tämä aloittajan juttu on ihan yhtä tasokas ja tosi, kuin hänen taitonsa kirjoittaa yhdyssanoja. Kts otsikko.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe