seksi tasa arvo

stonedave

Kun olin 10 v poika, isäni 35 v tyttöystävä käytti minua seksileluna useita vuosia aina kun isäni oli matkoilla. Hän työskenteli kotona ja olin aina alasti ja valmis käytettäväksi. Itse nautin siitä. Jos mies tekisi saman tytölle , niin mies joutuisi vankilaan..... !? Taas arvoa ? En ole traumoja saanut vaan muistelen lämmöllä kys. Naista joka jo edesmennyt. Nyt olen 45 v ja vieressäni makaa kaunis 22 v nuori nainen alastomana nukkuen. Seksiä joka päivä ilman estoja. Mielikuvitus on rajana . Estot ja kiellot aiheuttaa patoutumia jotka purkautuu väkivaltaisesti. Nuorena työskentelin baarimestarina ja tuon tuostakin salissa kävellessä naiset kouri pyllystä ja vehkeistä. Ehdottelivat pika seksiä wc ssä tai kunnon panoja kotona. Asioihin suhtauduttiin huimorilla ja joskus saivat mitä pyysivät. Nykyään ollaan niin herkkä hipiäisiä. Itse muutin ulkomaille jossa nainen on vielä nainen ja tietää sen. Ei nipota kun kalu seisoo. Herätkää !!!

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxccc

Hanki lääkitys urpo yök

• 7777xxx

Hanki xxxxccc ittelles elämä. Toi nuori nainen on parasta lääkettä. Tsemppiä !

• OletIdiootti

pelkästään aloittajan omia fantasioita ja ei todellisuutta. Ei ole urpo koskaan saanut naista ja siksi tänne kirjoittelee tarinoitaan.

• kipeäukkeli

Onneksi olkoon vain aloittajalle! Mikäs sen onnellisempaa kuin että nuorena kokenut nainen panee pojalta tajun kankaalle ja vanhana ukkona vastavouroisesti saa nuorta naista... :D

En siis hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai pakottamista, mutta jos kerran molemmilla on ollut kivaa, niin helvettiäkö se kenellekään kuuluu? Joillekin maistuu pillu jo 10-vuotiaana, toisille vasta vuosia myöhemmin.

• zzxxxxx

Löylykauha perseeseen auttaa

• Kyllä se isäsi tyttö ystävälle olisi häkki heilunut jos asia olisi tullut poliisien tietoon. Vai tuliko se?
      Toisaalta pojasta ajatellaan että sen täytyy naida jo pienestä pitäen. Tosin oletko itse perinyt kiinnostuksen ikäeroon vai onko se vain sattumaa?

• Vitunurpot

Tämä aloittajan juttu on ihan yhtä tasokas ja tosi, kuin hänen taitonsa kirjoittaa yhdyssanoja. Kts otsikko.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3046
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2461
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2141
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      242
      1731
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1688
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      449
      1644
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1532
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1349
    Aihe