seksi tasa arvo

stonedave

Kun olin 10 v poika, isäni 35 v tyttöystävä käytti minua seksileluna useita vuosia aina kun isäni oli matkoilla. Hän työskenteli kotona ja olin aina alasti ja valmis käytettäväksi. Itse nautin siitä. Jos mies tekisi saman tytölle , niin mies joutuisi vankilaan..... !? Taas arvoa ? En ole traumoja saanut vaan muistelen lämmöllä kys. Naista joka jo edesmennyt. Nyt olen 45 v ja vieressäni makaa kaunis 22 v nuori nainen alastomana nukkuen. Seksiä joka päivä ilman estoja. Mielikuvitus on rajana . Estot ja kiellot aiheuttaa patoutumia jotka purkautuu väkivaltaisesti. Nuorena työskentelin baarimestarina ja tuon tuostakin salissa kävellessä naiset kouri pyllystä ja vehkeistä. Ehdottelivat pika seksiä wc ssä tai kunnon panoja kotona. Asioihin suhtauduttiin huimorilla ja joskus saivat mitä pyysivät. Nykyään ollaan niin herkkä hipiäisiä. Itse muutin ulkomaille jossa nainen on vielä nainen ja tietää sen. Ei nipota kun kalu seisoo. Herätkää !!!

8

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxccc

Hanki lääkitys urpo yök

• 7777xxx

Hanki xxxxccc ittelles elämä. Toi nuori nainen on parasta lääkettä. Tsemppiä !

• OletIdiootti

pelkästään aloittajan omia fantasioita ja ei todellisuutta. Ei ole urpo koskaan saanut naista ja siksi tänne kirjoittelee tarinoitaan.

• kipeäukkeli

Onneksi olkoon vain aloittajalle! Mikäs sen onnellisempaa kuin että nuorena kokenut nainen panee pojalta tajun kankaalle ja vanhana ukkona vastavouroisesti saa nuorta naista... :D

En siis hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai pakottamista, mutta jos kerran molemmilla on ollut kivaa, niin helvettiäkö se kenellekään kuuluu? Joillekin maistuu pillu jo 10-vuotiaana, toisille vasta vuosia myöhemmin.

• zzxxxxx

Löylykauha perseeseen auttaa

• Kyllä se isäsi tyttö ystävälle olisi häkki heilunut jos asia olisi tullut poliisien tietoon. Vai tuliko se?
      Toisaalta pojasta ajatellaan että sen täytyy naida jo pienestä pitäen. Tosin oletko itse perinyt kiinnostuksen ikäeroon vai onko se vain sattumaa?

• Vitunurpot

Tämä aloittajan juttu on ihan yhtä tasokas ja tosi, kuin hänen taitonsa kirjoittaa yhdyssanoja. Kts otsikko.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe