Taas se nähtiin, että "vaarattomin huume" tappaa jopa lääkkeeksi jalostettuna. http://social-sante.gouv.fr/actualites/presse/communiques-de-presse/article/accident-grave-dans-le-cadre-d-un-essai-clinique-a-rennes
Kannabislääke tappoi
6
72
Vastaukset
- engels-enkeli
Siinäpä se onkin. Lääkkeeksi jalostaminen tuottaa tappavia aineita. Minkähälainen rohto tulisi, jos pirtu jalostettaisiin tabletiksi tai konjakki kapseliksi?
- yksittäistapaus
Kaikille hattivateille vaan käyttöön ihan vapaasti.
- Faktuaali
"Oikealla" kannabiksella ei ollut kylläkään yhtään mitään tekemistä ko. lääkkeen kanssa, joten älähän taas valehtele. Oikeaa kannabista käytetään nykyisin Suomessakin lääkkeenä ja se on toiminut lääkekäytössä erittäin hyvin, eikä ole aiheuttanut yhtään mitään merkittäviä ongelmia. Ymmärrän kyllä, että et enää pysty muuhun kuin jatkuvaan valehteluun ja suurin osahan kannabiksen vastustajista on vain kroonisia valehtelijoita, mutta voisit silti lopettaa tuon jatkuvan ja maneerisen paskanjauhamisesi.
http://yle.fi/uutiset/uuden_laakkeen_testaus_epaonnistui_pahasti_ranskassa__yksi_aivokuollut_viisi_muuta_sairaalassa/8599555- Faktuaali
"Tourainen mukaan testattu lääke ei sisällä kannabista tai mitään kannabiksesta valmistettua ainetta, toisin kuin aiemmissa lehtitiedoissa väitettiin. Hänen mukaansa lääkkeen oli tarkoitus vaikuttaa elimistön endokannabinoidijärjestelmään, joka nykykäsityksen mukaan vaikuttaa kivun tunteeseen."
- 234355
Vähän samanlainen juttu kyseessä kuin että fentanyyli ei ole kodeiinia. Luonnollinen kannabis ei ole kyllin vahvaa eikä niin sitoutumiskykyistä elimistöön että se voisi aiheuttaa kuoleman minkäänlaisella annostuksella jonka ihminen kykenee nielemään.
Ehkä luonnollinen kannabis ei ole vahvaa ja vaarallaista, mutta tyhmästi jalostettu saattaa olakin vaarallista.
Mutta kun kannanarkit eivät tyydy mietoon kannaan niin humala pitää olla vahvempaa ja kestää kauemmin.veikkaan että ongelmatkin kasvavat näin ollen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994