Maksetaanko sinulle tuosta sairaasta hommasta?
Oletko vihapuhuva rasisti?
12
60
Vastaukset
- laadukas_ihminen
Oletko vihapuhuva suvakki? Sinulle ei makseta sairaasta hommastasi.
- öäöåå
Olen vihaa puhkuva pelle. Kukaan ei ymmärrä, että pakkasessa pellenpuku ja kuminenä kohmettuvat. Nyt olen paleltunut ja tarvitsen tukea. Ilmainen hotellihuone ja kuuma suihku sekä lautasellinen porsaankyljystä kuulluu minulle.
- pelkästä_ilosta
sa sitä riittää.
- kertokaapa
Nyt kaikki avatkaa sydämenne ja tutkikaa elämää avoimesti mediavyörytyksen ulkopuolelta;
Onko olemassa rasistisempaa, vihan täyttämää ja sotimisesta pyhää tehnyttä rasistista ihmisjoukkoa kuin muslimit?
Tulevat kuin heinäsirkkalaumat toisten maihin elemään, tulevat kuin hunnilauma raiskaamaan lapsia, oikeuttavat käyttäymisensä kuin natsit.
Kumpi on todennäköinen rasisti, tavis suomalainen juntti vai möykkäävä muslimi? - maiharitonjo
Ostin tänään pilottitakin ja ajoin millin siilen.
- wiaeyteairstyu8
Suvakkiin uppoaa kaikki musta...
http://theync.com/thekiddd/look-what-this-girl-shoved-up-her-ass.htm - Kapematu
Kyllä minä ole se, minä puhu viha ja sian liha...
- vihaavatmuita
Kyllä muslimien käytös on rasistista muita kohtaan .
- näintämä
Juuri niin rasistiset raiskaukset valkoista naista kohtaan. >Totuutta vääristellään. Otetaampas esimerkki. Musliminaisia porukka uimahallin saunassa ja suomalaiset miehet olis mennyt sinne saunaan kurkkimaan? Olisko uutiset pauhannut rasistit hyökkäs uimahallilla??????Varmasti olis huutanut pää punaisena. Kun asia toisin päin ei puhuta juuri mitään. Suivakit pitäs saada tiedotusvälineistä pois.
- Kapematukumu
näintämä kirjoitti:
Juuri niin rasistiset raiskaukset valkoista naista kohtaan. >Totuutta vääristellään. Otetaampas esimerkki. Musliminaisia porukka uimahallin saunassa ja suomalaiset miehet olis mennyt sinne saunaan kurkkimaan? Olisko uutiset pauhannut rasistit hyökkäs uimahallilla??????Varmasti olis huutanut pää punaisena. Kun asia toisin päin ei puhuta juuri mitään. Suivakit pitäs saada tiedotusvälineistä pois.
"Kun asia toisin päin ei puhuta juuri mitään."
Ylelläkin on käyty ns. "asiantuntevia" keskusteluja Schengenistä Suomen suhteen, mutta sitten kun joku maa todellakin eroaa siintä, vaikkakin vain väliaikaisesti, niin ollaan hiljaa kuin kusi sukassa, koska kansalle ei voida nyt enää väittää sitä samaa suvakkien kusipaskajankutusta, että "ei näin vain voida tehdä", täytyy sopeutua ja suvaita...
- sairastahommaamuslimit
Muslimit ne vasta vihapuhuukin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32413234- 2295395
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112928- 1712188
- 1362098
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131698Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos961393Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon451206Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891090