Meillä on pieniä tyttäriä ja uimahalliin olis kiva päästä. Voisko kukaan kertoa missä hallissa uskaltaisi käydä tyttöjen kanssa?
Olisko viisaampaa odottaa kesää ja unohtaa nuo uimahallijutut?
Tietääkö kukaan missä voi uida rauhassa?
9
213
Vastaukset
- Pedon_merkki
Zeppeliinin Zimmarissa kyttää matut, niinku VesiJatulissakin, kuten Raksilan uikkarissa. Raatissa ja Pudasjärven Puikkarissa naisia ja lapsia kyttää suomalaiset pervot. Tuiran avantouintipaikalla saa olla ihan rauhassa eli mene tyttöjesi kanssa sinne. Hyviä uinteja.
- Veijonimimuutettu
Terveppä terve! Mitäpä jos uimahalleihin määrättäisiin pelkästään naisten vuorot?
Naiset saisivat olla hallissa vaikka pari tuntia päivässä. Lopun aikaa hallit olisivat sitten muiden käytössä. Kivahan kaikkien on päästä uimaan.- Pedon_merkki
No, Herra Jumala, Ei missään nimessä... Missä minä sitten kävisin katselemassa... kloorivettä ja uimavalvojaa??
Ja oisko sitä sitten vaan pelkkiä miesten vuoroja... HYI olkoon.
- PinguVingu
Avannossa! Kyllä pervot ja mamut hyytyy 20 asteen pakkasessa!
- HyiOlkoon
Jos se, että mamut tulee tiiraileen alastonta suomineitoa uimahalliin,on sairasta, niin entäs se kun mummot kattelee nuoren naisen terhakoita ryntäitä suihkutiloissa? Jälkimmäinen tapahtui eilen Haukiputaan uimahallissa.
- TerhakkaTytti
Ai sinäkö olit se vanhempi mummeli joka tsiikaili mun terhakoita tissejä?
- Imamu
Ei kun mä olen se mamu joka tsiigas teitä molempia sieltä saunan hämärästä.
- uimamaisteri100000
Onko muuten kylpylöissä näitä elukoita kyttäämässä pikkutyttöjä?
Esim. Oulun Eden, voiko siellä käydä uimassa? Nämä verorahoilla tehdyt uimalat taitaa olla jo menetetty::(- PPPP_ervo
Joo, Raksilan uimahalli, Raatin Uimahalli, Haukiputaan VesiJatuli, Pudasjärven Puikkari; mamuja täynnä:
Ei muuta ku Eedenin Kylpylään!!
Ei Mamuja eikä Matuja eikä partalapsia, vain suomalaisia pervoja....
Minä käyn Hotellien uima-altaissa. Kallista, mutta laadukasta. Kaikessa suhteessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708