Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja ihminen toimii näin.
Vastaukset 6
- KipeäUkkeli
Kyllä käy. Ja naisissa myös. Jumalattaret vastaavasti pokaavat miehiä, tutustupa vaikkapa kreikkalaiseen mytologiaan.
- KveekariSimo
Juu, ja autot käy bensalla!
- pappikäyrahalla
Paitsi jos on diiseli tai sähköauto.
- diodea
Joo....ja tekee myös typeriä kysymyksiä ihmiskehossa ollessaan, kun ei tällöin muista kuka on! Tuo muistamattomuus ei ole vahinko tai aiheutunut tottelemattomuudesta eli synnistä, vaan koska vain siten jumala voi "leikkiä" olevansa sellaista mitä EI OLE tietääkseen miltä SELLAINEN TUNTUU!
- nepitäävaihtaapäivittäin
Jumala on niin vanha että pidetään vaipoissa.
- huonosäkä
Pienellä hädällä planeettoja ja isolla galakseja . Mut oli huono päivä kun ihmiset tuli. Meni monta asiaa pieleen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931749
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4801319- 881173
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861083Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421041- 93927
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta175694Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt8687