Suomalaiset ovat antaneet maahantulijoille sukupolven ajan förskottia sitä oletusta vastaan, että he alkaisivat työtätekeviksi, veroja maksaviksi, lainkuuliaisiksi suomalaisiksi. Förskotin maksu alkoi 1990, kun Moskovan junasta alkoi purkautua somaleja. Toistaiseksi tuloksena on ollut vain förskotin määrän ja rikollisuuden lisääntyminen. Olemmekohan me tyhmiä?
Sukupolven ajan förskottia mamuille
6
<50
Vastaukset
- StubbiKulli
Emme ole, olemme vain Stubbeja.
- UusnatsitSucksAiniaan
Vuonna 2012 pääkaupunkiseudulla tiettyjen alojen työllisistä oli maahanmuuttajia seuraavat osuudet ( mamuja alle 5 % väestöstä):
Kiinteistönhuolto- ja maisemanhuolto (siivous, pihojen hoito) 39, 5 %
Ravitsemistoiminta 23, 9 %
Talonrakentaminen 21, 6 %
Työllistämistoiminta 16, 5 %
Koulutus 9,4 %
Vähittäiskauppa 8,2 %
Terveyspalvelut 6,8 %
Joten silleen...
http://www.eva.fi/wp-content/uploads/2015/01/Tulevaisuuden-tekij%C3%A4t.pdf - Kunhan.kyselen
" Olemmekohan me tyhmiä?"
Ketkä me?- Otin.hatkat
Tietenkin koko Suomi. Mehän emme täällä hierarkian alapäässä voi päättää mitään, mutta politiikot syyttää meitä tästä talouslamasta. Mä jätin ne pulaan työpaikkoineen jo 25 v. sitten, koska ei siellä mikään enää koskettanut maanpintaa. Luulin, että verotulojen väheneminen veisi rahat poliikoilta, mutta ei ne kiristä vyötä, kuten mm. Merkel, vaan ne alkavat ottaa velkaa ja printata.
- Puksuttaa.täyttä.häkää
Tietäisitpä miltä tuntuu, kun mediassa on juttuja mamu-huutaja-vartaisesta, mamukuiskaaja-sipilä on aivan explisiittisen innoissaan. Päämatukuiskaaja-Merkel on irrottanut sokan jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815