Suomalaiset ovat antaneet maahantulijoille sukupolven ajan förskottia sitä oletusta vastaan, että he alkaisivat työtätekeviksi, veroja maksaviksi, lainkuuliaisiksi suomalaisiksi. Förskotin maksu alkoi 1990, kun Moskovan junasta alkoi purkautua somaleja. Toistaiseksi tuloksena on ollut vain förskotin määrän ja rikollisuuden lisääntyminen. Olemmekohan me tyhmiä?
Sukupolven ajan förskottia mamuille
6
<50
Vastaukset
- StubbiKulli
Emme ole, olemme vain Stubbeja.
- UusnatsitSucksAiniaan
Vuonna 2012 pääkaupunkiseudulla tiettyjen alojen työllisistä oli maahanmuuttajia seuraavat osuudet ( mamuja alle 5 % väestöstä):
Kiinteistönhuolto- ja maisemanhuolto (siivous, pihojen hoito) 39, 5 %
Ravitsemistoiminta 23, 9 %
Talonrakentaminen 21, 6 %
Työllistämistoiminta 16, 5 %
Koulutus 9,4 %
Vähittäiskauppa 8,2 %
Terveyspalvelut 6,8 %
Joten silleen...
http://www.eva.fi/wp-content/uploads/2015/01/Tulevaisuuden-tekij%C3%A4t.pdf - Kunhan.kyselen
" Olemmekohan me tyhmiä?"
Ketkä me?- Otin.hatkat
Tietenkin koko Suomi. Mehän emme täällä hierarkian alapäässä voi päättää mitään, mutta politiikot syyttää meitä tästä talouslamasta. Mä jätin ne pulaan työpaikkoineen jo 25 v. sitten, koska ei siellä mikään enää koskettanut maanpintaa. Luulin, että verotulojen väheneminen veisi rahat poliikoilta, mutta ei ne kiristä vyötä, kuten mm. Merkel, vaan ne alkavat ottaa velkaa ja printata.
- Puksuttaa.täyttä.häkää
Tietäisitpä miltä tuntuu, kun mediassa on juttuja mamu-huutaja-vartaisesta, mamukuiskaaja-sipilä on aivan explisiittisen innoissaan. Päämatukuiskaaja-Merkel on irrottanut sokan jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479