Tunnustusta

JarmoE-

Lopuksi on pakko tunnustaa, että minä Jarmo olen se palsakeisari. Olen viime aikoina hyökänny niin patmosta kuin muitakin vastaan. Antakaa anteeksi, olen sairas kuten moni tietää, nuppi sekoilee!! Sorry kaikille, myös Inhottavalle realistille....

28

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InhottavaRealisti-

Hyvä Jarmo. Tiesin, että lopuksi synnintuntosi toimii. Saat anteeksi, sairaille pitää olla aina laupias. Tällä palstalla on nähty, vuosien varrella, että fanaattiset sairaat mellastaa. Mutta ette ole uskoneet. En jatka lisää, koska ilmoitin tässä taannoin, että poistun. Koeta parantua Jarmo!

• sinetti1-

Hyvä Jarmo aloituksestasi. Saat varmaan syntisi anteeksi, ethän voi sille mitään jos tosiaan nuppi ei pelaa. Mehän olemme kaikki samaa sakkia, päästä heippaa. Ja siksi me niin ymmärrämme toisia, joilla sama vika! Olet rakas veli silti.

• sinetti1

Provoa! Ei minun vastaukseni ja toivon ettei aloituskaan ole Jarmon, joku taas esittää meitä...

• a-----a

Piru teitä riivaa, luulotauti.

• InhottavaRealisti-

Oikein hyvä asia, että alatte palstan fanaatikot tunnustaa olevanne ongelmissa.'
      Niin on oikein, että itse myönnätte sen, niin ei tarvita ateisteja opastamaan teitä.
      Toivottavasti paraneminen etenee?

• Ai olenko vai?

• Hyvä kun joku tuli asiasta minullekin maininneeksi.

• Voin kertoo että tässäkin ketjussa 95% kirjoituksista eri nimimerkeillä on yhden ja saman trollin käsialaa, vastailee itse itselleen.

• a-------a-

Olet siis itse se trolli? Hyvä että oot sentäs rehti siinä!!!

• Jarmo_EiKirj

Aloitus on totta!

• a-----a

hyvä jarmo

• palsakeisarille

Sitten vain lennokkeja rakentelemaan, palsa on siihen tarkoitukseen oivallinen materiaali ; )

• InhottavaRealisti-

Olen ollut samaa mieltä aina, että Jarmo koettaa vallita palstaa. Mutta nyt sen tidätte.

• tidättekö

kyllä tidätte.

• Hämmentäjä hämmentää mutta mitä tai ketä se hyödyttää? Täällä ei ole kuin yksi härikköhullu joka tänne luo omia kokonaisia ketjuja mm. minun nimellä, sitten kuittaillee muka "myötätuntoisesti" Sinetin nimellä, eikä Inhottava realistikaan ole ollut itse asialla, hän ei käyttäydy noin ala-arvoisesti, eikä edes kirjoita tuolla tavoin. Tämä häirikköhullu kaappaa täällä nikit ja luo ketjuja jotka ovat yhden ja saman pikkusieluisen mulkeron tekemiä. Ei muuta!!!

• mulkeroloosista

Ai mulkeron? Sulla Jarmo heittää nyt joka päivä pahemmin ja pahemmin. Hyvä että eilen tunnistit olevasi palstakeisari. Kaikki uskoo kun lukee sun rekisteröityjä tekstejä.
      mene parka jäähylle. Uskottavuutesi profeettana on tas 0 % tasoa. Keksi jotakin mitä Raamatussa käsketään.

Et onnistu häirikköhulluja etkä nimittelemiäsi mulkeroita hyppysiisi saattamaan. Sulla kun ei oo katsos valtaa ja auktoriteettia. Olet kytköskaupoissa pahuuden kanssa. Ja pahuus nauraa sulle. Pitääkö kertoa eräitä faktoja???

Älä vain sieluparkaasi kadota joidenkin mullekoiden syystä. Ei huoli.

• Jarmo__EiKirj

Joku näyttää olevan suuttunu allekirjoittaneelle oikeen tosissaan ja tarttuu kiinni irrallisiin sanoihin ja vuodattaa tulenkatkuisen haukkumakirjoituksen. Noh, jokainen tekee miten jokaisen herra sydämessään käskee. Älkää kuitenkaan luulko että kaikki teidän panetteluhenkisiä tarinoitanne uskoo.

• Palstakeisarimulkero

Näköjään tuo mulkero-nimitys sattui kipeästi. Tästä lähtien nimitetäänpä palstakeisaria aina mulkeroksi. Olet mulkero! Mulkero, mulkero, mulkero, lällän lällän lieru!

• Jarmo__EiKirj
        Palstakeisarimulkero kirjoitti:

Näköjään tuo mulkero-nimitys sattui kipeästi. Tästä lähtien nimitetäänpä palstakeisaria aina mulkeroksi. Olet mulkero! Mulkero, mulkero, mulkero, lällän lällän lieru!

Jep, usein käy juuri niin että se joka eniten nimittelee muita, myös loukkaantuu nimittelyistä eniten. Mä oon ollu 30 vuotta portsarina, joskin jo "eläkkeellä" niin olen hiukan immuuni nimittelyille. Olen saanu kuulla jo kaikki haukkumanimet ja osaan osan jo ihan ulkoa. Tuo mulkerohan on kesy kuin mikä mutta hyvin kuvaava sellainen.

• Katselija-99

Jopas näyttäs olevan palsta upeassa mallissa. Entiset pirunhommat jäävät ihan varjoon!!
      Kaikki kyttää toisiaan kuin hullujenhuoneen paranoidisella osastolla. No, sellainen tää näyttää olleen ennenkin ja nyt varsinkin. Sitä se puhdas profetia-asia teettää... Ja piru nauraa porukalle, eikä ne mitään mahda, ne tappelee ja valehtelee toistensa päälle!!! Sanoiko joku että tämä on kristillistä, uskovien palsta?????

• Katselija-99-

Hyvä asia on, että tuo Jarmo nöyrtyi tunnustamaan tekonsa. Kun kaikki on nähneet sen hommat vuosian varrella. Mutta voi olla ettei pysy tunnustuksessa, on yrittäny kiistää sen.
      No, siinähän se epärehellisyys näkyy. onnex on muita palstoja, joilla ei tällaista pirunpeliä sentäs!!!

• 654654

654654

22.1.2016 11:43
      Uusi

8756875 785875 8675858 876897874 45343

• 9874593

Kiitos Jarmolle nöyrästä esimerkistä.

• Jarmo__EiKirj

Täällä sama ihminen on käynyt useaan kertaan jo omaa kommenttiaan (esiintyen muka Jarmona) kiittelemässä ja hämmästelemässä kun "Jarmo" on hänen omien sanojensa mukaan tunnustanut sen mitä hän itse on keksinyt synnin ja saastaisten henkien orjan sairaassa päässään. On hienoa varmaan mutta ei mene kauaa kun tulee itku pitkästä ilosta. Merkit ovat jo varsin selvät.
      Niin oli Nooan aikana kuin on ihmisen pojan tulemuksenkin päivinä, he söivät, joivat ja pilkkasivat Jumalan omia siihen päivään asti kunnes Nooa meni arkkiin ja tuli tulva.

• tottapuhut

Jarmo.

• erävain---

Kuules Jarmo. Jos joku sun kavereista on keksiny pelleillä kustannuksellas, niin olepas tarkkana ettet hauku väärää puuta!!! Voi olla että itselles on tulossa pitkä itku. Jos olet kuin Pietari, on toivoa. Mutta jos Herra näkee ( salaiset seikat!)ja olet Juudas, silloin ei itku auta!
      Olepas tarkkana!!

• kunniaherran-----

Kaikki valta, taivaassa ja maan päällä

Myös tämän palstan ylitse.
      Hän On Jeesus Kristus, kuollut mutta ylösnoussut Herra, Jumalan Poika.

Kun Hän – seurakunnan PÄÄ - ja omistaja käskee lampaitaan, Hänellä on siis Valta.
      Kukaan eikä mikään – missään – ole Hänelle esteenä.

Kun Hän käskee lampaitaan ottamaan pesäeron saastaisista valheareenoista,
      Hänellä on valta siihen. Kuka edes luulee voivansa estää taikka rajoittaa Hänen valtaansa?

Matteus 28:18,
      Efes 1:20-22

Kaikki vallat, voimat, hallitukset, herraudet, niin näkymättömässä kuin näkyväisessä tasossa kumartavat Hänen edessään. Tahtoivatpa tai eivät. Ja tunnustavat Isän Jumalan kunniaksi että Jeesus Kristus on HERRA.

Fil 2:9-11.

Siis tämänkin palstan saastaiset komentojoukot matelevat maassa Hänen edessään, nuolevat tomua, tottelevat. Vaikenevat, jos Hän päättää, Hän jolla on Kaikki Valta Taivaassa ja maan päällä.
      amen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      308
      36594
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      88
      5595
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4874
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4062
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      103
      3344
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      19
      3159
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2758
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2221
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      467
      1799
    Aihe