Onko teille määrätty Brintellixiä masennukseen?

masis

Onko teillä kellään kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?

10

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalma

Vaikka kuinka monella. Jos viitsit selailla ketjua.

• Pipolaari

On kyllä. Ennen bipon diagnosointia söin. Auttoi kausittain masennukseen, ehkä vähän liiankin hyvin. Samallaista aaltoilua oli kuitenkin brintellixilläkin. 2-3 vkoa syvissä vesissäbja sitte mentiin taas se 2-3 vkoa. Itsellä teki myös rytmihäiriöitä (tai lisäs ainakin), myös maksa arvot nyt pilvissä ja epäilisin brintellixiä sen aiheuttajaksi, saa nähdä laskeeko kun nyt lopetettu. Varmastikin pelkkään masennukseen voi joillain ollakin ok lääke.

• mielenterveydenpotilas

En ole ikinä kuullutkaan.

• Pokke

Itse söin kyseistä lääkettä viime syksynä. oli pakko lopettaa rajun oksentamisen takia joka ei helpottanut. Kävikin ilmi ettei britellixiä saa määrätä syömishäiriöiselle. Itselläni laihuushäiriö ja kyseinen lääke vei kuukaudessa vähäisestä painosta 5kg. En suosittele kokeilemaan

• toimii_

Mulla toiminut erittäin hyvin. Minulla kakkostyypin bipolaarinen. Heti lähti synkät ajatukset mielestä ja mielialat ovat tasoittuneet.

• masis

Oletko kauan jo syönyt lääkettä ja millä annoksella

• toimii_
        masis kirjoitti:

Oletko kauan jo syönyt lääkettä ja millä annoksella

10mg mennyt kolmen kuukauden ajan.

• masis

Aloitin kans tänään brintellixin 10mg päivä ja kuukauden päästä nosto 20mg. Odotukset on korkeella kun on monta lääkettä todennut jo tehottomaksi

• BackToHeaven

Miksi lääkkeitä masennukseen? Lääkkeet pysäyttävät normaalin elämään kuuluvan vaiheen joka tulisi vain kestää sekä käsitellä.. kysehän on kuitenkin sinun omista tuntemuksistasi (huonoista) .
      Älä tuudittaudu sairauteen koska sitä se ei ole vaikkei ehkä kivaa olekkaan .

Tai voithan elää " sairautesi" kanssa koko loppuelämän , päätös on sinun

• ummellemenikokonaan

On kyllä,....menin niin ummelle ko lääkkeestä etten voi enää sen takia jatkaa ko hoitoa. Ummetus ja wessareissut niin hirvittävä kokemus etten milloinkaan enää halua kokea sellaista. Ei auttaneet edes ulostuslääkkeetkään.

Alkoi tulla turvotusoireita alavatsaan, ilmaa ei tullut juurikaan ulos, ei suolenkurinoita ja sitten olikin kova homma WC:een puolella. Onko jollain muulla ollut samanlaista haittavaikutusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10712
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5435
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5002
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3972
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3843
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3668
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3343
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3239
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      3095
    Aihe