Tapaus Nibiru

myötätuntoinen

Enpä olisi uskonut näkeväni tätä päivää, että ns. salaliittoteoriaa epäilevät osoittautuvat sekopäiksi, mutta näin on nyt päässyt käymään. Sori siitä.
Parempaa onnea ensi kerralla.

29

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okkipzeks

      Etkä nähnyt vieläkään.

      Nibiru, Planet X, on planeetta joka tulee Maan lähelle joka 3600 vuosi tarinan mukaan.

      Nyt teorioitu YHDEKSÄS planeetta (eli siis IX) jota kukaan ei ole vielä nähnyt, omaa teoreettisen radan joka kiertää Aurinkoa 20000 vuotta tulematta kertaakaan Maan lähelle. Tämä kaikki olettaen ettei joku tarkentava teoria muuta koko kuviota vaikkapa sellaiseksi ettei siellä ole yhtä planeettaa lisää, vaan sen sijaan siellä on kuusi jättimäistä lentävää lehmää joista yksi on vaaleanpunainen.

      Jatka siis odotustasi; tosin, se Nibiruhan meni jo Maan ohi viimeisten vuosien aikana jo useamman kerran mutta sen näkivät vain oikeasti kanavoituneet ja virittyneet joilla oli sopiva kristalli kaulassa roikkumassa... :D

    • drr

      Nibiruahan on povattu jo kymmeniä kertoja (ei ole tullut, yllätys) ja tämä Nibirujengi näyttää ryömivän koloistaan melko tasaisin väliajoin aina vuoden-kahden välein.

    • SDGDFHFJ

      Nibiru, Planet X
      2 ERI ASIAA, TOINEN ON OLEMASSA.

      • etsilleenjatolleen

        Näinhän ne "tiedemiehet" viimeinkin hyväksyivät Nibirun olemassaolon laskelmissaan - näin taru kohtaa todellisuuden kuten myös maailmankaikkeuden synty-teoriassa eli ensin oli pimeys ja Jumala sanoi tulkoon valkeus ja katso - valkeus tuli. Aivan kuten "big bang"-teoriassa - ensin ei ole mitään kunnes alkuräjähdyksen kautta maailmankaikkeus sai alkunsa.

        No toki suurin osa tiedeillijöistäkin on saanut juutalais-kristillisen kasvatuksen ja se selittää osan teorian samankaltaisuudesta raamatullisten säkeittein kanssa - no mikä minä olen arvostelemaan, mutta silti raamatun teksti on yksi yhteen astronomian (siis tähtitiedon eikä astrologian eli tähtitieteen tai ennustajien) kanssa.

        Jotenkin huvittaa tämä termien ristiriitaisuus - kansanhuvituksesta käytetään painokkaampaa termiä vaikka toisinpäin pitäisi olla.


      • Okkipzeks
        etsilleenjatolleen kirjoitti:

        Näinhän ne "tiedemiehet" viimeinkin hyväksyivät Nibirun olemassaolon laskelmissaan - näin taru kohtaa todellisuuden kuten myös maailmankaikkeuden synty-teoriassa eli ensin oli pimeys ja Jumala sanoi tulkoon valkeus ja katso - valkeus tuli. Aivan kuten "big bang"-teoriassa - ensin ei ole mitään kunnes alkuräjähdyksen kautta maailmankaikkeus sai alkunsa.

        No toki suurin osa tiedeillijöistäkin on saanut juutalais-kristillisen kasvatuksen ja se selittää osan teorian samankaltaisuudesta raamatullisten säkeittein kanssa - no mikä minä olen arvostelemaan, mutta silti raamatun teksti on yksi yhteen astronomian (siis tähtitiedon eikä astrologian eli tähtitieteen tai ennustajien) kanssa.

        Jotenkin huvittaa tämä termien ristiriitaisuus - kansanhuvituksesta käytetään painokkaampaa termiä vaikka toisinpäin pitäisi olla.

        Miten niin "viimeinkin"?

        Tuota on koitettu tieteellisesti todistaa uskomusten sijaan useita kertoja. Ja teorioita on esitetty ennenkin kappaleista Pluton takana.

        Tälläkin kertaa kyseessä on toistaiseksi teoria; kunnes kappale nähdään.

        Ja tuolla löytyneellä kappaleella ei nykyisen tietämyksen valossa ole mitään tekemistä uskomus-Nibirun kanssa, se kun ei sieltä Maan läheisyyteen ilmoitetun tiedon valossa tule koskaan saapumaan.

        Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?


    • 1980Luvuntietoa
      • nytvastatajusin

        Nyt tajusin! Ne vihreät miehet... Siis kun väitetään että Krimillä ja itäukrainassa olisi vihreitä miehiä, olen luullut että puhuvat venäläisistä sotilaista,.. mutta nehän ovatkin alieneitä - pieniä tai kookkaita VIHREITÄ alieneita.


    • bibiru

      Vapaamuurareiden symboli on siivekäs aurinko, myös Nibirua kuvataan siivekkääksi auringoksi jo muinaisssa maalauksissa, mm. Egyptin hieroflygeissä. Onkohan tällä jokin merkitys koska illuminatin verenperintö on lähtöisin liskoilta ja Nibirulla tiettävästi asuu lisko olentoja ja joiden on sanottu olleen pimeyden ajan alulle panijoita ihmiskunnassa.

    • Anonyymi

      No, mitäs mieltä nyt ollaan? Onko se Nibiru tulossa, vai ei? Älkää vastattko, jos ette yhtään ole tähän asiaan perehtyneet. Ei siis tunnepohjalta pelkästään, vaan tieto ja asiapohjalta.Kiitos.

      • Vai että tieto- ja asiapohjalta?

        Heh heh..., et taida vastauksia saada....


    • Anonyymi

      Mikä tulee ensin.


      - Hillary vankilaan
      - Trump palatetaan valtaan
      - Nibiru saapuu

      • Anonyymi

        Maa todetaan ensin litteäksi, ja myönnetään ettei avaruutta ole olemassa. Taivaankannen yllä on vain siniset vesimassat ja siellä uivat meritähdet jotka loistavat taivaalla.


    • Anonyymi

      Nibiru = Jupiter. Tämähän tuli selväksi jo 2012.

    • Anonyymi

      Nyt on ollut täysikuu muutmana yönä peräkkäin ja Kuu on muuttunut keltaisesta punaiseksi aamuyöllä. Mahtaneeko olla normaalia?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Täysikuu on 24.6. klo21.40, eikä koskaan muulloin. Jos kuu näyttää MELKEIN pyöreältä, se ei silti ole täysikuu! Myöskin tuollaiset näennäiset värinmuutokset ovat ihan normaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on jotain ilmiöstä "Blood Moon", eikä ole mikään yleinen ilmiö, eikä kestä kovin pitkään.
        Nyt olen siis kuitenkin havainnut punaisen Kuun jo useanakin yönä peräkkäin ja on ollut täysi kuu ja punaisena kuu on ollut näkyvissä yli tunnin ajan.

        https://www.forbes.com/sites/jamiecartereurope/2021/02/13/blood-moon-2021-how-when-and-where-to-see-a-spooky-red-moon-eclipse-this-year-with-your-naked-eyes/?sh=67a44bdc44e2

        Amerikan kielellä "Blood Moon" tarkoittaa yksinkertaisesti kuunpimennystä!
        Täydellisiä kuunpimennyksiä ei ole tänä vuonna näkyvillä Suomessa.
        Kyllähän se matalalla paistava kuu saattaa näyttää enempi tai vähempi punaiselta, mutta se nyt on normaaleja ilmakehän ilmiöitä.


      • Anonyymi

        Onko kylmäkin kun eikös se Kuun valo viilennä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kylmäkin kun eikös se Kuun valo viilennä?

        No, kyllähän se viilennys kelpaisi, öisinkin on ollut yli 20astetta, mutta kuten jokainen täysijärkinen tietää, mikään valo ei kylmennä.


      • Anonyymi

        Kuu on ollut kelta-oranssi nyt jo useiden iltojen ja öiden ajan. Ei ole kovin yleinen ilmiö. Mistäköhän on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuu on ollut kelta-oranssi nyt jo useiden iltojen ja öiden ajan. Ei ole kovin yleinen ilmiö. Mistäköhän on kyse?

        Ilmakehässä saattaa olla epäpuhtauksia, Saharan hiekkaa, tulivuoren tuhkaa tai ihan vaan siitepölyä. Muutenkin alhaalla taivaanrannassa oleva kuu on punaisempi, kas se ilmakehä!
        Kyllä minä olen nähnyt lukuisia kertoja, kun nouseva kuu näyttää taivaanrannassa punaiselta, turha siitä on mitään ihmettä yrittää vääntää, nyt olet ilmeisesti havainnoinut laskevaa kuuta, koska kuu nousee jo ennen auringonlaskua.
        Niin ja se täysikuu on tänään kello 21.40!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kylmäkin kun eikös se Kuun valo viilennä?

        Ei viilennä :)

        Se ei vain lämmitä tarpeeksi että olisi järkevän helppoa mitata mitään huomattavaa vaikutusta.


    • Anonyymi

      Nibiru on lättyplaneetta ja siksi sen havaitseminen on vaikeata kuin kolikon katseleminen lappeltaan. Ei näy sitten niin mitään ennen kuin Nibiru tömähtää Maalättyyn.

      • Suomen lippu on nykyiselle vihernuorisollemme suuri vihan ja inhon kohde.
        Kai olette tuon huomanneet?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Suomen lippu on nykyiselle vihernuorisollemme suuri vihan ja inhon kohde.
        Kai olette tuon huomanneet?

        Miten liittyy aiheeseen? En ole tuota huomannut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aiheeseen? En ole tuota huomannut!

        Kiitos huomautuksesta.

        Hra kreek-kreek pilkkasi minua kymmenessä ketjussa joissa uskoi minun ärsyyntyvän Pietarin diktaattorin rokotusmääräyksistä.
        Katson ettei täällä tarvitse mistään orjallisista aiheista välittää.., vitut niistä....


    • Anonyymi

      Piti tulla jo 9 vuotta sitten, missä viipyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      138
      5095
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2242
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1541
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      22
      1501
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1299
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1177
    Aihe