Suvaitsevaiset

Proffa69

Onko tehty vielä tutkimusta siitä, kuinka suvakit ovat henkisesti jälkeenjääneitä?

11

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raiskariputkonen

      Koulutustaso on parempi. Siksi tämä nimitys suvakit, koska tupaavat olemaan paremmissa töissä ja päätäntä valtaa on enemmän kun normi alkoholistilla. Juopot on yleensä katkeria niille joilla menee hyvin. Suvakki on yleispätevä nimi korkeamman koulutustason omaaville.

      • Purps92

        Parempi koulutus ei tarkoita , ettei päässä voisi olla vikaa.

        Suvakkeina voi olla myös köyhempikin. Suvakit pelkäävät loukkaavansa kenenkään tunteita, voi kun säälittävää.

        Se et on koiluttautunut et tarkoita ,että on suvakki. Suvakki on sellainen , joka suvaitsee näitä mamuja ja niiden elättämistä.

        Varmasti suvakit ovat valmiita ottamaan näitä mamuja asumaan perheensä keskuuteen?


    • provovaihuumori

      Ketjun alkuunpanija on yrittänyt provoa mutta varsin huonolla menestyksellä.

      Joten jääköön tuo yllä oleva kommentti ihan omaan arvoonsa. Ei minulla muuta

      • kyrvät

        Hyvinhän tuo näky uppoovan suhun!


    • Ei.jatkoon

      Ei ole tehty tutkimuksia, mutta avaaja tunnusti vajavaisuutensa tuolla avautumisellaan. Vaikuttavaa, aitoa peruSvajavaisuutta. Katoavaa kansan perSintöä, onneksi.

    • ottomaani

      Niin ei ole tehty koska tutkimuksen joutuisi tekemään niin sanottu suvakki eli korkeamman koulutuksen saanut ihminen.

      • Taavi.Tilastomies

        Eiköhän tuolle löytyisi tilaa vaikkapa Tampereen yliopiston tutkimusyksiköstä.

        Onhan tutkittu mm. se että rikkaat käyttävät rahaa enemmän kuin köyhät. Kumisaapas on vesikelillä tiiviimpi ja kuivempi sisältä kuin huopatossu. Ikäihmiset ovat vanhoja ja kaipaavat virikkeitä kuten siniketut. Politiikkaan osallistumattomattomat eivät useinkaan osallistu poliittiseen elämään. Vähiten ilmansaasteita aiheuttavat varattomat sillä he eivät lentele Thaimaahan "piristäytymään". Humalainen on harvemmin selvä ja lopuksi rikostilastot kaunistuvat ,viimevuosina noitien polttaminen on radikaalisti vähentynyt samoin manauksin paiseita aiheuttava toiminta.


    • karvarannelaukaus

      Ei tarvitse tehdä tutkimuksia. Suvakkien toiminnasta, kommenteista, päätöksistä yms. näkyy ihan tarpeeksi hyvin, kuinka on heitetty aivot narikkaan. Eihän kukaan tervejärkinen esim. paskanna nurkkiinsa. islamisaation avustaminen on juuri sitä. Omiin nurkkiinsa paskomista. Suvakki paskoo siis omiin nurkkiinsa. Suvakki on tyhmä. Yksinkertaista faktaa.

    • RaksaReino

      Kyllä nyt Tarmo on perkele niin, että minä olen vihainen! Olen niin perkeleen vihainen, koska valtio kusee minua silmiin näillä helvetin perkeleen mutakuonoilla, joita minä joudun jumalautasaatana elättämään kuin äiti lastaan. Perkele.

      Kyllä nyt ärsyttää perkele. Sen takia, että menin lukemaan tämän keskustelun pilasi koko päiväni niin huonosti, että tekee mieli olla menemättä töihin tänäkin päivänä. Rakennushommien tekeminen on kyllä niin perkeleen perseestä, että voihan perkeleen perkele.

    • Antisuvakki

      Voisi esim. tutkia tilastollisesti suvakkien perhetaustoja, monesko lapsi jne. Persoonallisuusprofiilin tutkimus voisi auttaa kehittämään menetelmät, millä tunnistettaisiin lapsen mahdollinen taipumus suvakkiuteen sekä pedagogiset kasvatusmenetelmät siitä uloskouluttamiseen.

    • Bror-Erik2432

      Todellisuudessa vain sydämen sivistys on se onnen avain eikä sitä saavuteta
      tyrkkimällä vaan tykkäämällä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe