Montakos Oikeusvaltiota maailmassa

Totuutta

tiedätte olevan? Sellaista kaikille hyväksi, kaikkia kohtaan Laillisen, kaikille Luvallisen, puhtaaseen / täysimääräsiseen Totuuteen perustuvan Oikeuden mukaisesti toimivaa.

Mikään valheellisuuteen / vääryyden mukaiseen perustuvahan ei voi olla kenellekään, eikä millekään taholle, eikä valtiolle / vallalle Laillista / Luvallista Oikeutta.

Sellaista josta tulisi ja aiheutuisi vain niitä, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle HYVÄKSI seuraamuksia.

7

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivaltio

ööö Pohjois-Korea?

• p0hjoiskorea

Selvä,niin onkiiiii ****

• Juu_es_ei_Juu_es_ei

Ainakin USA on oikeusvaltio. Siellä saa käyttää oman käden oikeutta ja siellä on monenlaisia oikeusistuimia, valtion-, liittovaltion- ja yksityisiä oikeusistuimia.
      Myös vankeustuomiot vaihtelevat ketterästi muutamasta sadasta vuodesta, muutamiin tuhansiin vuosiin vankeutta, kuten kunnon oikeusvaltiossa kuuluukin.
      Myrkkyruiskeet, joilla kuolemaan tumittu sätkii useita tunteja on inhimillistä, mutta ah niin viihteellistä katseltavaa.

• jokatunteehistorian

usa,n esi-isät tappoi 80 miljoonaa bisonia ja joitakin kymmeniä miljoonia Intiaaneja. "Oikeus" voitti . Nyt jaetaan "oikeutta" itäisiinmaihin.

• Totuutta

Jaaha, on vastaajat käsittäneet vähän väärin tuon aloituksen. Sitä Laillista, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, Oikeutta, kun on vain se ei mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään luojan hyväksemme luomaa kohtaan oikeutta on vasta se Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukainen ja perustuva.

Valkeudeksi / herätykseksi

• tottavaiei

Pahiten hermostuu joka tietää olleensa väärässä. : )

• Totuutta

Ei sitten vissiin kukaan muukaan tiedä. Kun ei ole sellaisen ns. Totuuteen perusuvan Oikeus valtion nimeä mainita, ja perustella miten ja millä perusteella, voisi olla Oikeusvaltio. sellainen kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvan, = vasta Oikeasti Laillisen, kaikille Luvallisen Oikeuden mukaisesti toimiva.

Valkeudeksi / HERÄTYKSEKSI muistuttaen ja valistaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe